Wel een prachtige monumentale tekstquote:
Die verhouding had van mij zeker ook andersom mogen zijn jaquote:Op woensdag 6 november 2024 18:36 schreef Gretzl het volgende:
Fijne samenwerking met Lucius
Waren dit najaar op Tour met The National. Wel een beetje frappant dat TWOD er zoveel vaker instaat dan laatstgenoemde.
Oneens, niks tegen The National maar The War on Drugs is nog wel iets toffer wmb.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die verhouding had van mij zeker ook andersom mogen zijn ja
In deze lijst is er behoorlijk veel omgegooid, dus zou zomaar niet het geval kunnen zijn dit jaarquote:Op woensdag 6 november 2024 18:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Ook wel vreemd dat Paranoid Android elk jaar de hoogste notering is voor Radiohead in deze lijst. Creep, Karma Police, Exit Music of Street Spirit zouden allemaal logischer zijn geweest voor mijn gevoel.
Creep zoveel hoger dan Karma Police (en waarschijnlijk ook de robot). Leren we het dan nooit?quote:Op woensdag 6 november 2024 18:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
In deze lijst is er behoorlijk veel omgegooid, dus zou zomaar niet het geval kunnen zijn dit jaar
Kapotje geniaal dezequote:
Misschien de lange clipversie eens bekijken. Korte film genot. Helpt denk ik welquote:Op woensdag 6 november 2024 18:55 schreef PippenScottie het volgende:
Het JoS kwartje wil bij mij nog steeds niet vallen.
Duurde bij mij ook een tijdje hoor. Eerst vond ik het meer van hetzelfde, maar nu vind ik deze wel echt een stuk beter dan de gemiddelde groene dag.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:55 schreef PippenScottie het volgende:
Het JoS kwartje wil bij mij nog steeds niet vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |