Gorillaz kan ik me haast niet voorstellen (al kan ik het mis hebben), de anderen lijken me inderdaad ook in de gevarenzonde te zittenquote:Op woensdag 6 november 2024 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vrees voor Gorillaz, We Come 1, Kate Bush, Billie Eilish en For Evigt/Lonely Day.
Niet mogelijk, mocht het wel gebeuren is het een mirakel en groot feest in huize Gretzquote:Op woensdag 6 november 2024 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het volgens jullie mogelijk dat Child in Time de lijst niet gehaald heeft?
Arcade Fire vrees ik ook wel voor. Toch met bijna alles gezaktquote:Op woensdag 6 november 2024 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vrees voor Gorillaz, We Come 1, Kate Bush, Billie Eilish en For Evigt/Lonely Day.
Bi-zar laag danquote:Op woensdag 6 november 2024 16:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zometeen al Let It Happen? Welk nummer heeft anders zo'n trippend middenstuk?
Dat zou wel verrassend zijn. 76 vorig jaar vond ik al laag eigenlijkquote:Op woensdag 6 november 2024 16:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een Kink 1600 zonder No Cars Go is eigenlijk niet meer serieus te nemenquote:Op woensdag 6 november 2024 16:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Arcade Fire vrees ik ook wel voor. Toch met bijna alles gezakt
Dacht ik ook aanquote:Op woensdag 6 november 2024 16:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Niet bepaald in de Plush deze neequote:Op woensdag 6 november 2024 16:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze duikelt ook maar even vanaf 59 naar beneden
In a gadda da vida!quote:Op woensdag 6 november 2024 16:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Child in Time.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
En dan is hun beste, Neighborhood #1, er vorig jaar (of jaar daarvoor) al uit gevallenquote:Op woensdag 6 november 2024 16:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Een Kink 1600 zonder No Cars Go is eigenlijk niet meer serieus te nemen
Barbaren. De nummers van Funeral worden in verhouding ook veel te weinig gedraaid eigenlijkquote:Op woensdag 6 november 2024 16:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
En dan is hun beste, Neighborhood #1, er vorig jaar (of jaar daarvoor) al uit gevallen
Echoesquote:Op woensdag 6 november 2024 16:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |