Stop the count.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:44 schreef Gretzl het volgende:
Oh, mijn stream liep achter![]()
Echt joh, waar is Kink allemaal mee bezig. Hoe kan de grootste moderne klassieker van de 10s nu zo laag staan?
Kink begint een smakeloze lijst te wordenquote:
Geen idee hoe hoog ie daar staat. Net aan top 100?quote:Op woensdag 6 november 2024 16:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Kink begint een smakeloze lijst te worden
Over 2 weken in de V500 zul je zien dat Let It Happen op een veel nettere plek staat
Dit zou tenminste - samen met A Forest - nog een originele plaat in de top 10 zijn. Tussen al die overschatte (post-)grunge, een overrated Metallica en dat vreselijk kapotgedraaide Witch Doctorquote:Op woensdag 6 november 2024 16:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dacht ooit dat dit een vaste top 10 kandidaat in wording was
57. Das best netjesquote:Op woensdag 6 november 2024 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen idee hoe hoog ie daar staat. Net aan top 100?
Papillon zou wat dat betreft ook wel mogen.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dit zou tenminste - samen met A Forest - nog een originele plaat in de top 10 zijn. Tussen al die overschatte (post-)grunge, een overrated Metallica en dat vreselijk kapotgedraaide Witch Doctor
Vorig jaar op #57 iddquote:Op woensdag 6 november 2024 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen idee hoe hoog ie daar staat. Net aan top 100?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enige lijst waar Het Springbokje pas echt op waarde wordt geschat is De Witte Trui, maar dat terzijde
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ja, die ben ik even in de haast vergetenquote:Op woensdag 6 november 2024 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Papillon zou wat dat betreft ook wel mogen.
De Staat op 10 vorig jaar was wel erg veel van het goede ja. Al is het wel een origineel nummer en met ruime afstand de beste Staat imoquote:Op woensdag 6 november 2024 16:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dit zou tenminste - samen met A Forest - nog een originele plaat in de top 10 zijn. Tussen al die overschatte (post-)grunge, een overrated Metallica en dat vreselijk kapotgedraaide Witch Doctor
Teen Spirit is natuurlijk wel meer dan alleen het liedje.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, die ben ik even in de haast vergeten
De top-4 van vorig jaar vid ik heel matig, de nummers 5-8 daarentegen wel fantastisch
En Nirvana is meer iets voor bottom top-100 dan zo hoog
Ja, dat zal ik ook niet ontkennen. Maar ik wil de dokter eigenlijk alleen nog horen op een festival, met een grote cirkelpit in het middenquote:Op woensdag 6 november 2024 16:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De Staat op 10 vorig jaar was wel erg veel van het goede ja. Al is het wel een origineel nummer en met ruime afstand de beste Staat imo
Ik denk de meest klassieke alternatieve rocktrack die er is, die hoort gewoon hoogquote:Op woensdag 6 november 2024 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Teen Spirit is natuurlijk wel meer dan alleen het liedje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En why the *** staat De Staat er maar liefst 9x in?Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
Inmiddels ontdekt dat ze wat gezakt zijnquote:Op woensdag 6 november 2024 16:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De Staat op 10 vorig jaar was wel erg veel van het goede ja. Al is het wel een origineel nummer en met ruime afstand de beste Staat imo
quote:Op woensdag 6 november 2024 16:55 schreef Gretzl het volgende:
Hoogste Nederlandstalige op #120, doe even normaal
Witch Doctor zakt dus wel 6 plekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En why the *** staat De Staat er maar liefst 9x in?Remember the jester that showed you tears
The script for tears
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |