Nee hoor, alles van Prince stond er al inquote:Op donderdag 7 november 2024 08:55 schreef ieniminimuis het volgende:
En wat kregen we er voor terug? Prince
Mag er van mij wel uitquote:Op donderdag 7 november 2024 08:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor, alles van Prince stond er al in
Daar gaat Hozier zeker scoren jaquote:Op donderdag 7 november 2024 08:58 schreef Tussle266 het volgende:
Als deze fopsoulhit hier zo idioot hoog binnenkomt, wordt het dan ook een gevaar voor december, daar is het topsong geweest?
Ja, maar eerlijk gezegd nam ik de top2000 al jaren niet meer serieusquote:Op donderdag 7 november 2024 08:58 schreef Tussle266 het volgende:
Als deze fopsoulhit hier zo idioot hoog binnenkomt, wordt het dan ook een gevaar voor december, daar is het topsong geweest?
Dit zou ik wel een verrassing noemen, als dat zo is. Ik verwacht hem pas morgen, maar het kan ook zijn dat er ook nog iets goed is gegaan.quote:Op donderdag 7 november 2024 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is NIEUW.
Dat betekent dat er nog 10 dure plekjes over zijn. Gaat Bohemian Rhapsody dan helemaal niet binnenkomen? Ik bedoel, die 2 Linkin Parks, Green Days en Fontaines zijn wel zekerheidjes.
Ik neem de top 2000 wel serieus, zeker ten opzichte van andere lijsten, het is alleen niet altijd mijn muziek.quote:Op donderdag 7 november 2024 08:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, maar eerlijk gezegd nam ik de top2000 al jaren niet meer serieusvind ik het enkel de sfeer eromheen ontzettend gezellig.
Tevens heeft dit liedje ook een tiktok bonus
Even de TT checken..ja, ik zit toch goedquote:Op donderdag 7 november 2024 09:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ontzettend off topic: zin om een bingokaart voor de top2000 reeks te maken
Ja toch wel he?quote:Op donderdag 7 november 2024 09:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Even de TT checken..ja, ik zit toch goed
Deze manquote:Op donderdag 7 november 2024 09:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Even de TT checken..ja, ik zit toch goed
Hoeveel 2024 hebben we nu gehad, ik raak de tel steeds kwijt?quote:Op donderdag 7 november 2024 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eddie Vedder verwachten we ook nog wel met Save It For Later.
ftfyquote:Op donderdag 7 november 2024 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eddie verwachten we Vedder ook nog wel met Save It For Later.
Zeg dit maar in ONZquote:Op donderdag 7 november 2024 09:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zal nooit meer grapjes maken over in het juiste topic zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |