Wel het beste nummer dat Kasabian nooit gemaakt heeft.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Staat Starburster echt zo hoog? Ik ken die ook alleen maar van FC 25. Vind het niet eens zo'n heel bijzonder nummer.
Was de verwoording 'een nieuwe binnenkomer in de top 10' of 'een nummer uit 2024 in de top 10'?quote:Op donderdag 7 november 2024 15:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dit zou natuurlijk ook gewoon die nieuwkomer in de top-10 kunnen zijn.
Dan zijn we wel met zijn allen goed in de maling genomen.
Oef, dat weet ik niet meer.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was de verwoording 'een nieuwe binnenkomer in de top 10' of 'een nummer uit 2024 in de top 10'?
Al acht ik Linkin Park in de top 10 waarschijnlijker dan Queen.
39 uit 2024 waarvan 1 in de top 10. Dus het is sowieso niet de gong.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was de verwoording 'een nieuwe binnenkomer in de top 10' of 'een nummer uit 2024 in de top 10'?
Al acht ik Linkin Park in de top 10 waarschijnlijker dan Queen.
Nouja, die kan ook nog gewoon in de top 10 staan natuurlijkquote:Op donderdag 7 november 2024 15:06 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
39 uit 2024 waarvan 1 in de top 10. Dus het is sowieso niet de gong.
Save it for later zie ik ook wel ergens belachelijk hoog binnenkomen, daar werd je zo mee doodgegooid op Kinkquote:Op donderdag 7 november 2024 15:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Verwacht wel dat Starburster na Linkin Park de 2e hoogste nieuwe wordt
Ik ben tegen vrouwen als lustobject.quote:
Heerlijk intro is dat ook ja. Ook present in m'n V500 dus mag gerust in deze lijstquote:Op donderdag 7 november 2024 15:07 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik dacht even dat dit Pursuit of Happiness was bij de intro.
Op zich zou die nog niet eens misstaan in deze lijst, gezien MGMT eraan heeft meegewerkt.
Ik heb 'm op DVDquote:Op donderdag 7 november 2024 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft hier Control nog nooit gezien?
Tis er niet eentje die ik zomaar even aanzet, zeg maar.quote:
Dat is een film over Ian Curtis (en Joy Division), geregisseerd door Anton Corbijn.quote:
Oh tja. Ik kijk zeer weinig filmsquote:Op donderdag 7 november 2024 15:15 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat is een film over Ian Curtis (en Joy Division), geregisseerd door Anton Corbijn.
Vrees ook van nietquote:Op donderdag 7 november 2024 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft hier Control nog nooit gezien?
Fontaines DC valt voor mij wel in dezelfde categorie als QOTSA, in die zin dat het wel mijn genre is maar ik er toch geen lol aan kan beleven.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:16 schreef Gretzl het volgende:
De Fonteintjes!!![]()
#ModerneKlassiekeAlert!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |