Strobe in de radio-edit.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Happier Than Ever knipversie is alsof je bij Free Bird 20 seconden doet voorafgaand aan de solo. Je hebt het beste stuk, maar je vergeet even de weg er naartoe.
Waarheid. Belangrijkste is dat het genot behouden blijft. Bij Freebird het 2e deel dan ook inderdaadquote:Op donderdag 7 november 2024 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Happier Than Ever knipversie is alsof je bij Free Bird 20 seconden doet voorafgaand aan de solo. Je hebt het beste stuk, maar je vergeet even de weg er naartoe.
Ook zo eentje ja. Dat is er ook eentje waar ik elk jaar bij migreren in trap. Net als de alpaca-versie van Five Yearsquote:
Die heeft juist wel een mooie opbouw en dat mysterieuze. Dit blijft tot aan de solo toch een beetje gelal.quote:
Te weinig assholes in the voting roomquote:Op donderdag 7 november 2024 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze lijst staat duidelijk niet Volbeat. For Evigt en Still Counting heb ik mijn streep intussen met stift door gezet.
Dat is wel de minst vervelende inderdaad.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Te weinig assholes in the voting room
Beste van Volbeat is wat mij betreft Cape Of Our Hero, maar heb niet de illusie dat die snel in zo'n lijst opduikt helaas.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel de minst vervelende inderdaad.
Persoonlijk vind ik SOYCD veel te langzaam en te langdradig. Duurt een eeuwigheid voor er daar iets gebeurd.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft juist wel een mooie opbouw en dat mysterieuze. Dit blijft tot aan de solo toch een beetje gelal.
Die lijkt ook nog het meest op Lola Montez. Jammer voor de variatiequote:Op donderdag 7 november 2024 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat wel raar is, is dat Heaven Nor Hell er dan wel weer in staat
Dat is For Evigt.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die lijkt ook nog het meest op Lola Montez. Jammer voor de variatie
Dat laatste is terecht wmb:)quote:Op donderdag 7 november 2024 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, Crawling kruipt dus ook omhoog. En de 2 nieuwe Fontaines staan dus hoger dan te boys in tha bettah land
Of Bohemian Rhapsody!quote:Op donderdag 7 november 2024 15:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Verwacht wel dat Starburster na Linkin Park de 2e hoogste nieuwe wordt
Dit zou natuurlijk ook gewoon die nieuwkomer in de top-10 kunnen zijn.quote:
Wel het beste nummer dat Kasabian nooit gemaakt heeft.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Staat Starburster echt zo hoog? Ik ken die ook alleen maar van FC 25. Vind het niet eens zo'n heel bijzonder nummer.
Was de verwoording 'een nieuwe binnenkomer in de top 10' of 'een nummer uit 2024 in de top 10'?quote:Op donderdag 7 november 2024 15:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dit zou natuurlijk ook gewoon die nieuwkomer in de top-10 kunnen zijn.
Dan zijn we wel met zijn allen goed in de maling genomen.
Oef, dat weet ik niet meer.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was de verwoording 'een nieuwe binnenkomer in de top 10' of 'een nummer uit 2024 in de top 10'?
Al acht ik Linkin Park in de top 10 waarschijnlijker dan Queen.
39 uit 2024 waarvan 1 in de top 10. Dus het is sowieso niet de gong.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was de verwoording 'een nieuwe binnenkomer in de top 10' of 'een nummer uit 2024 in de top 10'?
Al acht ik Linkin Park in de top 10 waarschijnlijker dan Queen.
Nouja, die kan ook nog gewoon in de top 10 staan natuurlijkquote:Op donderdag 7 november 2024 15:06 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
39 uit 2024 waarvan 1 in de top 10. Dus het is sowieso niet de gong.
Save it for later zie ik ook wel ergens belachelijk hoog binnenkomen, daar werd je zo mee doodgegooid op Kinkquote:Op donderdag 7 november 2024 15:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Verwacht wel dat Starburster na Linkin Park de 2e hoogste nieuwe wordt
Ik ben tegen vrouwen als lustobject.quote:
Heerlijk intro is dat ook ja. Ook present in m'n V500 dus mag gerust in deze lijstquote:Op donderdag 7 november 2024 15:07 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik dacht even dat dit Pursuit of Happiness was bij de intro.
Op zich zou die nog niet eens misstaan in deze lijst, gezien MGMT eraan heeft meegewerkt.
Ik heb 'm op DVDquote:Op donderdag 7 november 2024 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft hier Control nog nooit gezien?
Tis er niet eentje die ik zomaar even aanzet, zeg maar.quote:
Dat is een film over Ian Curtis (en Joy Division), geregisseerd door Anton Corbijn.quote:
Oh tja. Ik kijk zeer weinig filmsquote:Op donderdag 7 november 2024 15:15 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat is een film over Ian Curtis (en Joy Division), geregisseerd door Anton Corbijn.
Vrees ook van nietquote:Op donderdag 7 november 2024 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft hier Control nog nooit gezien?
Fontaines DC valt voor mij wel in dezelfde categorie als QOTSA, in die zin dat het wel mijn genre is maar ik er toch geen lol aan kan beleven.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:16 schreef Gretzl het volgende:
De Fonteintjes!!![]()
#ModerneKlassiekeAlert!!
Als je een van de eerste honderd fans in Nederland bent van een band heb je voor altijd een vrijstelling daarvan.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:20 schreef Tussle266 het volgende:
Ik doe niet aan guilty pleasures, dus plaats ik hier gewoon een hoezee.
AND NOW I JUST SIT IN SILENCEquote:Op donderdag 7 november 2024 15:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wie gaat deze ook altijd meeschreeuwen op het einde
Keihard door het huis heenquote:Op donderdag 7 november 2024 15:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
AND NOW I JUST SIT IN SILENCE
Ik denk vooral dat het mijn generatie wat minder aanspreekt, maar daar heb ik weinig last van.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als je een van de eerste honderd fans in Nederland bent van een band heb je voor altijd een vrijstelling daarvan.
Ik heb wel zin in Cakequote:Op donderdag 7 november 2024 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, dit is het blokje eetbare artiesten
Hierna Limp Bizkit?quote:Op donderdag 7 november 2024 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lijkt me wel toch?quote:Op donderdag 7 november 2024 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verwachten jullie New Born nog? Die is ook wel flink gestegen. Net als Danny Nedelko en The Scientist en Fear Inoculum moet die inmiddels minimaal 200 plaatsen stijgen.
Toch jammer dat 21P zich er nog net tussen moest wurmen, anders hadden we ook 3 Ieren achter elkaar.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als New Born er niet in staat word ik giftig. Ik zit al 3 dagen te wachten op die plaatquote:Op donderdag 7 november 2024 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verwachten jullie New Born nog? Die is ook wel flink gestegen. Net als Danny Nedelko en The Scientist en Fear Inoculum moet die inmiddels minimaal 200 plaatsen stijgen.
Hoop eigenlijk dat we Danny Nedelko nog mogen verwelkomen jaquote:Op donderdag 7 november 2024 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tool is wel al 3x in de min gegaanquote:Op donderdag 7 november 2024 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
New Born of Fear Inoculum mist dus. Ik zeg New Born, streep erdoor.
Schism en Sober staan wel al in de plus.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Tool is wel al 3x in de min gegaan
Bij de laatste 6 zitten in ieder geval nog 2x Linkin Park en 2x Fontaines. Die Green Days geloof ik niet meer zo in. Bohemian Rhapsody zit er nog bij, dus dan is er nog 1 plekje over.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik denk wel dat we inmiddels de conclusie mogen trekken dat er geen nieuwe noteringen van Porcupine Tree zijn?
Had Arriving Somewhere wel gehoopt en verwacht nu die in de Top 2000 heeft gestaan, maar zo hoog lijkt me niet realistisch.
Hoeveel Muse heb je er dan? Want die staan er sowieso 19x in.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
New Born of Fear Inoculum mist dus. Ik zeg New Born, streep erdoor.
eddie neem ik aanquote:Op donderdag 7 november 2024 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de laatste 6 zitten in ieder geval nog 2x Linkin Park en 2x Fontaines. Die Green Days geloof ik niet meer zo in. Bohemian Rhapsody zit er nog bij, dus dan is er nog 1 plekje over.
Ja, lijkt mij ookquote:
Bij de Facebookgroep NPO Radio 2 Top 2000 Stemlijsten zijn ze ongetwijfeld de georganiseerde pushactie vergetenquote:Op donderdag 7 november 2024 15:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik denk wel dat we inmiddels de conclusie mogen trekken dat er geen nieuwe noteringen van Porcupine Tree zijn?
Had Arriving Somewhere wel gehoopt en verwacht nu die in de Top 2000 heeft gestaan, maar zo hoog lijkt me niet realistisch.
Goed punt. Dan is New Born aanwezig!quote:Op donderdag 7 november 2024 15:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Hoeveel Muse heb je er dan? Want die staan er sowieso 19x in.
Riders on the Storm.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
The Doors?? Welke is dat nou weer dan
Supermassive Black Hole staat er ook boven.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:48 schreef DecoAoreste het volgende:
New Born boven Uprising dus. Oké dan. Ik klaag niet maar ben wel heel verrast.
Kenner.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie Riders on the Storm wel mogelijk nog ineens hier opduiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |