Als je een van de eerste honderd fans in Nederland bent van een band heb je voor altijd een vrijstelling daarvan.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:20 schreef Tussle266 het volgende:
Ik doe niet aan guilty pleasures, dus plaats ik hier gewoon een hoezee.
AND NOW I JUST SIT IN SILENCEquote:Op donderdag 7 november 2024 15:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wie gaat deze ook altijd meeschreeuwen op het einde
Keihard door het huis heenquote:Op donderdag 7 november 2024 15:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
AND NOW I JUST SIT IN SILENCE
Ik denk vooral dat het mijn generatie wat minder aanspreekt, maar daar heb ik weinig last van.quote:Op donderdag 7 november 2024 15:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als je een van de eerste honderd fans in Nederland bent van een band heb je voor altijd een vrijstelling daarvan.
Ik heb wel zin in Cakequote:Op donderdag 7 november 2024 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, dit is het blokje eetbare artiesten
Hierna Limp Bizkit?quote:Op donderdag 7 november 2024 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, dit is het blokje eetbare artiesten
Lijkt me wel toch?quote:Op donderdag 7 november 2024 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verwachten jullie New Born nog? Die is ook wel flink gestegen. Net als Danny Nedelko en The Scientist en Fear Inoculum moet die inmiddels minimaal 200 plaatsen stijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |