Lenny had elke keer vervangen kunnen worden met gemak.quote:Op donderdag 7 november 2024 16:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hier had ook een lekkere banger van HAIM kunnen staan
NEINquote:Op donderdag 7 november 2024 16:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hier had ook een lekkere banger van HAIM kunnen staan
quote:Op donderdag 7 november 2024 16:38 schreef Gretzl het volgende:
Haim volledig uit de K1500 gevallen![]()
Antwoord op je spoiler: alleen in 2019 ontbraken ze ook, in '20 drie noteringen, de laatste drie jaar telkens 1 notering. Jammer en onnodig dat ze bijna helemaal van de playlist zijn afgevoerd de afgelopen jaren, hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Zeg er eens wat van @:ieniminimuis![]()
Ik heb die lijst van 35 slechte platen van je gezien, en ben het 34 keer met je eens en 1 keer heb je een stemplaat van vorig jaar van me te pakkenquote:Op donderdag 7 november 2024 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Regenboog
Dat is een van de 35 slechtste platen die ooit in de Top 2000 heeft gestaan.
quote:Op donderdag 7 november 2024 16:38 schreef Gretzl het volgende:
Haim volledig uit de K1500 gevallen![]()
Dat kan eigenlijk echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Zeg er eens wat van @:ieniminimuis![]()
DIT jaar moet het lukken om Rebellion de T2000 in te pushenquote:Op donderdag 7 november 2024 16:54 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh ja, dit is natuurlijk de nummer 1 van mijn alternatieve-lijstjes-analyse. Staat zeer hoog in de Kink 1500, V500, Snob 2000 (zelfs geëxcludeerd omdat voormalige nummer 1) én MuMeLadder, maar nog nooit in de Top 2000.
Lekker voor elkaar! Ik moet morgen nog wel werken, maar gelukkig wel thuis = hele dag radio aan. Afgezien van een kort overlegje halverwege de middag, hopen op een paar iets mindere platen dan.quote:Op donderdag 7 november 2024 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo weekend. Tijd om weer te gaan klussen en nog meer radio te luisteren
Het was een liedje over regen, toch? Ik had Wunderhorse - Rain leuker gevondenquote:Op donderdag 7 november 2024 17:02 schreef Gretzl het volgende:
Had zo op Mr. November gehoopt, krijgen we het verkeerde liedje
Heb zelf het idee gehad dat de verschillende schrijfwijzes van de titel in de vrije keuze een rol heeft gespeeld van het niet binnenkomen in de lijst der lijsten. Plekje op de keuzelijst zou dat oplossen inderdaadquote:Op donderdag 7 november 2024 16:55 schreef Gretzl het volgende:
[..]
DIT jaar moet het lukken om Rebellion de T2000 in te pushen
Eendracht maakt macht. Samen zijn we sterk. Dat soort dingen
Vraag me alleen nog af welke dj ons kan helpen aan een plekje op de keuzelijst (mag ook tijdens de stemweek)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |