sickquote:
Ja meesteres.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:44 schreef Rodgrod het volgende:
Gelukkig is ons pakketje met de nieuwe zweep wel snel aan het begin van de dag bezorgd.
Oh dat komt niet van hem hoor, puur zuigen richten anderen hierquote:
Ohquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat komt niet van hem hoor, puur zuigen richten anderen hier
Zuigen kan die goed hoorquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
schele karperquote:
Jouw voorbinddildo is altijd lekker, en wat daarna komt als je op mijn gezicht zit terwijl ik in mijn kooitje zit...quote:
Van wie danquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrouwen die roken, tattoos hebben en links stemmen staan ergens ver hoog in mijn inferieursindexquote:
Bij mij jij ook hoor als zijnde vies dik. Maak je maar geen illusies wat dat betreft mongooltje. Ik laat de KLB-SC niet bevuilen door jouw soort.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:31 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Vrouwen die roken, tattoos hebben en links stemmen staan ergens ver hoog in mijn inferieursindex
Dat is zo, geen rechtse wappies hier.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:12 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Bij mij jij ook hoor als zijnde vies dik. Maak je maar geen illusies wat dat betreft mongooltje. Ik laat de KLB-SC niet bevuilen door jouw soort.
Ik ben armlastig, dat zijn allemaal dure etenswaren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe verhouden jullie tot een lekker slaatje op dit tijdsipt? Mango, avocado, garnalen (shrimp zo u wilt).²
Waarom had jij een banquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe verhouden jullie tot een lekker slaatje op dit tijdsipt? Mango, avocado, garnalen (shrimp zo u wilt).²
Op de markt valt het mee hoor. Mango voor een euro. Avocado's 5 voor een euro. garnalen 7 euro halve kg.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:20 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik ben armlastig, dat zijn allemaal dure etenswaren.
Extreem verdachtquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hij heeft een NWS-ban voor 72 uur.
Mag ik weten waarom? Ik heb best wat bans gehad van danny en yvonne , maar niet om specifieke uitspraken op NWS.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hij heeft een NWS-ban voor 72 uur.
Hoezo?quote:
Mijn duidelijke mening (ondanks dat het netjes en vriendelijk verwoord is) werd als "zieken" gezien. Uiteraard ben ik er niet mee eens. Ik ben écht wel een fijn heerschap.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:25 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Mag ik weten waarom? Ik heb best wat bans gehad van danny en yvonne , maar niet om specifieke uitspraken op NWS.
Omdat hij niet zo'n fijn heerschap is blijkbaar.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:25 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Mag ik weten waarom? Ik heb best wat bans gehad van danny en yvonne , maar niet om specifieke uitspraken op NWS.
Ik krijg veel bijval man. Ik sta er goed op bij veel mensen. Begrijp ik ook wel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Omdat hij niet zo'n fijn heerschap is blijkbaar.
Ik ben fier.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik krijg veel bijval man. Ik sta er goed op bij veel mensen. Begrijp ik ook wel.²
Jij ook? Ook een slaatje op met gegrilde garnalen en mango? Lekker man.quote:
Dat bepalen we zelf in de KLB-SC of jij wel zo'n fijn persoon bent. Ik zie echt niet of jij iets hebt toe te voegen hier.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn duidelijke mening (ondanks dat het netjes en vriendelijk verwoord is) werd als "zieken" gezien. Uiteraard ben ik er niet mee eens. Ik ben écht wel een fijn heerschap.²
Hoe*quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Dat bepalen we zelf in de KLB-SC of jij wel zo'n fijn persoon bent. Ik zie echt niet of jij iets hebt toe te voegen hier.
Dan staan we daarin op 1 lijn. Vergeef me het euforische geklets. Slaatje was heerlijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Dat bepalen we zelf in de KLB-SC of jij wel zo'n fijn persoon bent. Ik zie echt niet of jij iets hebt toe te voegen hier.
Dank voor de steun.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe*
Maar verder helemaal eens Sjef
Dank je wel Yasmin, je hebt echt een hele goede inborst. Dat was me al eerder opgevallen. @mascara-klodder heeft andere kwaliteiten. Prima toch?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:44 schreef Yasmin__x het volgende:
@:Niels0Kurovski, laten we @:BansheeBoy samen welkom heten.
Wat weet jij over Yasmin haar borst?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank je wel Yasmin, je hebtecht een hele goede inborst. Dat was me al eerder opgevallen. @:mascara-klodder heeft andere kwaliteiten. Prima toch?²
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank je wel Yasmin, je hebtecht een hele goede inborst. Dat was me al eerder opgevallen. @:mascara-klodder heeft andere kwaliteiten. Prima toch?²
Helemaal niks.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat weet jij over Yasmin haar borst?
Ze zijn me nog niet opgevallen. Maar iederen is ergens goed in toch?quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze zijn me nog niet opgevallen. Maar iederen is ergens goed in toch?²
Moet ik me voorstellen? Ik loop hier al 23 jaar rond.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:49 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Toeristen hier @:fok-it Kun je me vertellen waar ze vandaan komen? iedereen is welkom.
Wij zijn geen toeristen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:49 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Toeristen hier @:fok-it Kun je me vertellen waar ze vandaan komen? iedereen is welkom.
Yasmin komt zo af en toe buurten maar normaal gesproken alleen wanneer Mortaxx in de buurt is. Waar ze stiekem een oogje op heeft. En Bansheeboy is een rare psychotische incel die vooral in NWS rondhangtquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:49 schreef Niels0Kurovski het volgende:
En dat het een alcoholist is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:53 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Waarom zou je hem wat vragen? Maakt jou altijd belachelijk dat je teveel chocomel drinkt.
Wil je dat ik wat vaker kom?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Yasmin komt zo af en toe buurten maar normaal gesproken alleen wanneer Mortaxx in de buurt is. Waar ze stiekem een oogje op heeft. En Bansheeboy is een rare psychotische incel die vooral in NWS rondhangt
Tot zover mijn psycho analyse
Ja dat is de grap chocomel is alcohol. Typische humor van een 5 jarige maar ach.quote:
Dank je voor deze informatie.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Yasmin komt zo af en toe buurten maar normaal gesproken alleen wanneer Mortaxx in de buurt is. Waar ze stiekem een oogje op heeft. En Bansheeboy is een rare psychotische incel die vooral in NWS rondhangt
Tot zover mijn psycho analyse
Kan geen kwaadquote:
Grab her by the pussyquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:12 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Bij mij jij ook hoor als zijnde vies dik. Maak je maar geen illusies wat dat betreft mongooltje. Ik laat de KLB-SC niet bevuilen door jouw soort.
Post maar wat meer zodat ik erachter kan komen wat voor soort mens je bent.quote:
Had ik ooit een hekel aan je dan? Ik kan me alleen een herinneren dat we een keer een discussie hadden ergens anders waar jij geen goeie argumenten kon verzinnen voor je gebash op het mannelijke geslacht en je toen beetje salty werdquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:55 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Heb je geen hekel meer aan mij?
Weet je dat na al die tijd nog steeds niet?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Post maar wat meer zodat ik erachter kan komen wat voor soort mens je bent.
Oké, fijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had ik ooit een hekel aan je dan? Ik kan me alleen een herinneren dat we een keer een discussie hadden ergens anders waar jij geen goeie argumenten kon verzinnen voor je gebash op het mannelijke geslacht en je toen beetje salty werdmaar verder no problema
Ik kan met de meeste erg goed opschieten hierquote:
Geen idee. Je username wel eens gezien. Ik ken je levensstandpunten niet. Dat spijt me.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:57 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Weet je dat na al die tijd nog steeds niet?
@Niels0Kurovski is wel aardig, hoor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan met de meeste erg goed opschieten hieren met een klein gedeelte niet. Die krijgen het dan ook meteen te horen.
Allemansvriendjes
Hahaha. Zij werd salty? Jij gaat direct schelden met allerlei ziektes en vloeken alsof je licht verstandelijk beperkt bent.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had ik ooit een hekel aan je dan? Ik kan me alleen een herinneren dat we een keer een discussie hadden ergens anders waar jij geen goeie argumenten kon verzinnen voor je gebash op het mannelijke geslacht en je toen beetje salty werdmaar verder no problema
Laat je sowieso niet wegjagen hier.quote:
Alsof we collega's op het werk zijn in plaats van op een forum. Leuk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan met de meeste erg goed opschieten hieren met een klein gedeelte niet. Die krijgen het dan ook meteen te horen.
Allemansvriendjes
Het is je vergeven.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:59 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Geen idee. Je username wel eens gezien. Ik ken je levensstandpunten niet. Dat spijt me.
Niks mis mee inderdaad. En de plagerijtjes, ach, de meeste hier vermaken zich kostelijk als Niels wat chocomel achter zijn kiezen heeft.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:59 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
@:Niels0Kurovski is wel aardig, hoor.
Mortaxx is inmiddels getrouwdquote:
Doe hem maar de groeten.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:03 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ja die ligt hier naast mij, we gaan nu samen slapen
Doe ik, ik geef hem nu kusjes op zijn rug. Slaap lekker, wij gaan nu nog wat stoeien en slapen.quote:
Oh, je bent er.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee was rollercoaster tycoon aan het spelen
niets van waarquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:06 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Oh, je bent er.Ik las dat je inmiddels getrouwd bent.
Dit deed ik voor je eigen bestwil. Dat helpt met loslaten!quote:
Pardon?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:53 schreef Fok-it het volgende:
En Bansheeboy is een rare psychotische incel die vooral in NWS rondhangt
R&P / Nederlandse mannen missen mannelijkheid part deuxquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Pardon?Ik heb een heel ander zelfbeeld. Ik hoop dat je dit enigszins kunt verklaren.
²
Dit topic ken ik nog niet. Die ga ik later even doorlezen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
R&P / Nederlandse mannen missen mannelijkheid part deux
Kies jij maar een van je vele quotes uit makker.
Ja, ik ken mijn eigen teksten wel. Maar ik besteed er de nodige aandacht aan. Ja, ik maak weleens een speflout. Maar psychotisch?quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
R&P / Nederlandse mannen missen mannelijkheid part deux
Kies jij maar een van je vele quotes uit makker.
Ik ben het met je eens.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik ken mijn eigen teksten wel. Maar ik besteed er de nodige aandacht aan. Ja, ik maak weleens een speflout. Maar psychotisch?
Daar doe je me te kort. Er zit een goede kop op.²
die bestaat ook niet, vriendinquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:12 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Ik heb de ideale man nog niet gevonden.
Ik was beter op dreef in het Tess topic in NWS. Maar dat werd niet zo geaprecieerd .quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:16 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Dit topic ken ik nog niet. Die ga ik later even doorlezen.
Je geeft Smeagol vibes met je vaak tegendraadse manier van praten. En je liked berichten die overduidelijk negatief tegen je gericht zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik ken mijn eigen teksten wel. Maar ik besteed er de nodige aandacht aan. Ja, ik maak weleens een speflout. Maar psychotisch?
Daar doe je me te kort. Er zit een goede kop op.²
Op hoeveel procent zit Mortaxx?quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:19 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
97% moet wel haalbaar zijn, alleen duurt het wat lang.
Ja, dat weet ik. Ik had ook nog een leuke reactie richting jou geplaatst.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik was beter op dreef in het Tess topic in NWS. Maar dat werd niet zo geaprecieerd .²
Die vergissing is ook snel gemaaktquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:21 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Als hij dat was op die usericon dan zat hij op 96%. Maar dat was Stalin.
Ik ken geen Smeagol. Tegendraads kan ik ook niet volgen. Mocht je een voorbeeld hebben be my guest.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je geeft Smeagol vibes met je vaak tegendraadse manier van praten.
Een Groenlandse haaiquote:
Aparte beesten zijn dat.quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een Groenlandse haai
Nog 120+ jaar en dan ben ik vruchtbaar
Nouja zeg ik doe ook maar mijn bestquote:
Waarom ben je niet in de kerk?quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nouja zeg ik doe ook maar mijn best
Wacht maar tot je moet neuken op een mega hete dag. Na een harde sessie doggy, werd ik gewoon misselijk van het intensieve bewegen en die vieze hitte.quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Last van m’n kniebanden omdat ik tijdens het fappen steeds m’n knieën strek.
Superkut.
Moet factorio spelen van Godquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom ben je niet in de kerk?
Sexyquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:09 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Wacht maar tot je moet neuken op een mega hete dag. Na een harde sessie doggy, werd ik gewoon misselijk van het intensieve bewegen en die vieze hitte.
Dus God wil dat jij even voor God gaat spelen??quote:
Neee zo gek niet, gewoon lekker fabriekje bouwen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus God wil dat jij even voor God gaat spelen??
wanneer gaan we onze bijbelklas startenquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus God wil dat jij even voor God gaat spelen??
Nu.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wanneer gaan we onze bijbelklas starten
https://www.naardensebijb(...)_v2-4=&search=Zoekenquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu.
Chapter 1
[1:1] In the beginning when God created the heavens and the earth,
[1:2] the earth was a formless void and darkness covered the face of the deep, while a wind from God swept over the face of the waters.
[1:3] Then God said, "Let there be light"; and there was light.
[1:4] And God saw that the light was good; and God separated the light from the darkness.
[1:5] God called the light Day, and the darkness he called Night. And there was evening and there was morning, the first day.
[1:6] And God said, "Let there be a dome in the midst of the waters, and let it separate the waters from the waters."
[1:7] So God made the dome and separated the waters that were under the dome from the waters that were above the dome. And it was so.
[1:8] God called the dome Sky. And there was evening and there was morning, the second day.
[1:9] And God said, "Let the waters under the sky be gathered together into one place, and let the dry land appear." And it was so.
[1:10] God called the dry land Earth, and the waters that were gathered together he called Seas. And God saw that it was good.
[1:11] Then God said, "Let the earth put forth vegetation: plants yielding seed, and fruit trees of every kind on earth that bear fruit with the seed in it." And it was so.
[1:12] The earth brought forth vegetation: plants yielding seed of every kind, and trees of every kind bearing fruit with the seed in it. And God saw that it was good.
[1:13] And there was evening and there was morning, the third day.
[1:14] And God said, "Let there be lights in the dome of the sky to separate the day from the night; and let them be for signs and for seasons and for days and years,
[1:15] and let them be lights in the dome of the sky to give light upon the earth." And it was so.
[1:16] God made the two great lights - the greater light to rule the day and the lesser light to rule the night - and the stars.
[1:17] God set them in the dome of the sky to give light upon the earth,
[1:18] to rule over the day and over the night, and to separate the light from the darkness. And God saw that it was good.
[1:19] And there was evening and there was morning, the fourth day.
[1:20] And God said, "Let the waters bring forth swarms of living creatures, and let birds fly above the earth across the dome of the sky."
[1:21] So God created the great sea monsters and every living creature that moves, of every kind, with which the waters swarm, and every winged bird of every kind. And God saw that it was good.
[1:22] God blessed them, saying, "Be fruitful and multiply and fill the waters in the seas, and let birds multiply on the earth."
[1:23] And there was evening and there was morning, the fifth day.
[1:24] And God said, "Let the earth bring forth living creatures of every kind: cattle and creeping things and wild animals of the earth of every kind." And it was so.
[1:25] God made the wild animals of the earth of every kind, and the cattle of every kind, and everything that creeps upon the ground of every kind. And God saw that it was good.
[1:26] Then God said, "Let us make humankind in our image, according to our likeness; and let them have dominion over the fish of the sea, and over the birds of the air, and over the cattle, and over all the wild animals of the earth, and over every creeping thing that creeps upon the earth."
[1:27] So God created humankind in his image, in the image of God he created them; male and female he created them.
[1:28] God blessed them, and God said to them, "Be fruitful and multiply, and fill the earth and subdue it; and have dominion over the fish of the sea and over the birds of the air and over every living thing that moves upon the earth."
[1:29] God said, "See, I have given you every plant yielding seed that is upon the face of all the earth, and every tree with seed in its fruit; you shall have them for food.
[1:30] And to every beast of the earth, and to every bird of the air, and to everything that creeps on the earth, everything that has the breath of life, I have given every green plant for food." And it was so.
[1:31] God saw everything that he had made, and indeed, it was very good. And there was evening and there was morning, the sixth day.
Hier even een korte samenvatting van afgelopen week!
Vuile dierenmoordenaarquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:12 schreef Aberkullie het volgende:
Ik heb lekker Turks brood gehaald met zalm en rucola
Ik probeer niks, ik verveel me gewoon.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:30 schreef Bezsen het volgende:
Abid-Meher probeert iets.
Het lukt wederom niet
Gelukkig voor Abid blijft user fok-it wel reageren.
quote:
Niemand zit in mijn hoofd vriend, niemand!! @Bergossoquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:30 schreef Bezsen het volgende:
Abid-Meher probeert iets.
Het lukt wederom niet
Gelukkig voor Abid blijft user fok-it wel reageren.
Ga ik doen!quote:
Eens. Komende week gaan we weer lekker knallen.quote:
Die shit is wel ez thoquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag bestuderen we het composite pattern.
heb de vertaling naar Go gemaakt, zo even checken of wikipedia nog correct is anders dat even bijwerken heb ik weer een goede daad verrichtquote:
Net kipfilet gekruid en gebraden. Lekker pittig was het.quote:
Op de gril wil ik er wel een uitzondering voor maken. Pepertje en citroentje.quote:
heb het lekker niet bestudeerd voor jou te trollen!quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag bestuderen we het composite pattern.
Waarom sluit je elke post zo achterlijk af?quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Op de gril wil ik er wel een uitzondering voor maken. Pepertje en citroentje.²
Zoek een andere sc.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Op de gril wil ik er wel een uitzondering voor maken. Pepertje en citroentje.²
Eruit met dat volk!quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een mooie veer gevonden, maar weet niet van welke vogel. Het is een bruine!
nicequote:Op zondag 27 oktober 2024 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een mooie veer gevonden, maar weet niet van welke vogel. Het is een bruine!
Hij kan van een oehoe zijn. Die mogen er wel zijn.quote:
Picsquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
what the actual fuckquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:47 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
heb het lekker niet bestudeerd voor jou te trollen!
jij bent echt chaotic evil papoeaquote:
Ik heb die vieze nicht niet voor niets op de blokkadelijst staan.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:37 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
jij bent echt chaotic evil papoea
Na bestudering van de veren van de oehoe, ga ik hem invoeren als een houtsnipquote:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Oh nee joh leuke kerel.quote:[..]
Ik heb die vieze nicht niet voor niets op de blokkadelijst staan.
Dat deed Clapton ook altijd. Minder verslavend dan spuitenquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:15 schreef VseslavBotkin het volgende:
heroïne aan het roken van een stukje zilverfolienomnomnom!
Beetje de dragon chasen niks mis meequote:Op zondag 27 oktober 2024 15:15 schreef VseslavBotkin het volgende:
"I used to be into dope, now I'm into racism. It's much heavier, man."quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat deed Clapton ook altijd. Minder verslavend dan spuiten
super slim dus
quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:44 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
"I used to be into dope, now I'm into racism. It's much heavier, man."
- Eric Clapton
Maar wel 4 more yearsquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo'n topshow als Donald-Hillary gaan we nooit meer krijgen.
quote:
Eens. Zet de vrouw eens op 1quote:
En zwart. Moeten vrouwen wel gaan stemmen.quote:
Zo blijft hij de rest van zijn leven maagd volgens mij.quote:
Evengoed wel denk ikquote:Op zondag 27 oktober 2024 16:08 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Zo blijft hij de rest van zijn leven maagd volgens mij.
Zo lastig is een wijf vinden niet.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:08 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Zo blijft hij de rest van zijn leven maagd volgens mij.
Ik vind dit wel een stuk interessanter dan Amerikaanse politieke aangelegenheden. Zelf ben ik meer van de mitamientjes, maar ik hoop dat het een verhelderende ervaring voor je is.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:15 schreef VseslavBotkin het volgende:
Ik wil nog altijd eens lsd poppen, heb jij daar kijk op?quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:15 schreef VseslavBotkin het volgende:
Kijk zo kan het ook niet neerkijken op andere maar er voor elkaar zijn. Kan jij me spotten als ik lsd pak?quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een stuk interessanter dan Amerikaanse politieke aangelegenheden. Zelf ben ik meer van de mitamientjes, maar ik hoop dat het een verhelderende ervaring voor je is.
Is wel prijzig volgens mijquote:Op zondag 27 oktober 2024 16:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij kan altijd nog girlfriend experience boeken.
Doe ik met alle liefde, maar ik denk dat het leuker is als we het gewoon samen doen en vertrouwen hebben in onszelf.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:32 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Kijk zo kan het ook niet neerkijken op andere maar er voor elkaar zijn. Kan jij me spotten als ik lsd pak?
De meeste vrouwen zijn niet zo lelijk. Gemiddelde vrouw ziet gewoon goed uit, sommige zijn iets meer je type dan andere.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo lastig is een wijf vinden niet.
Een lekker wijf vinden iets meer.
Heb jij er ervaring mee? Weet niet goed wat te verwachten maar lijkt mij prima maat.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Doe ik met alle liefde, maar ik denk dat het leuker is als we het gewoon samen doen en vertrouwen hebben in onszelf.
goed voor je auraquote:Op zondag 27 oktober 2024 16:37 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik dat zou doen
Heb ooit lsd genomen in mijn eentje met een playlist met klassieke muziek van wagner, beethoven, grieg etc dat was wel de ultieme trip ervaring.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:34 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Heb jij er ervaring mee? Weet niet goed wat te verwachten maar lijkt mij prima maat.
Maar het is niet dat ik mezelf in de fik ga zetten of zo?quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ooit lsd genomen in mijn eentje met een playlist met klassieke muziek van wagner, beethoven, grieg etc dat was wel de ultieme trip ervaring.
In natura? (lol)quote:
Ligt eraan hoe mentaal ongezond je bentquote:Op zondag 27 oktober 2024 16:39 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Maar het is niet dat ik mezelf in de fik ga zetten of zo?
Denk dat jij wat minder eisen moet stellen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mentaal niet echt gezond, niet gevoelig voor psychoses of zo, gelukkig. Wel slaapverlamming en emotioneel instabiel mijn brein is zeer neurotischquote:Op zondag 27 oktober 2024 16:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe mentaal ongezond je bent
Zou 1e keer niet alleen doen in elk geval.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
We kunnen het ook omdraaien. Mannen zorgen immers voor het brood.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat jij wat minder eisen moet stellen.
kijk niet naar slopquote:Op zondag 27 oktober 2024 17:12 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Heb je gooische vrouwen al gekeken
Staat ook nog op mijn to-do lijstje, maar ik heb er wel vertrouwen in. Heb genoeg gebruikt wat God verboden heeft en het ging allemaal goed, terwijl m'n lichaam juist weer heel slecht gaat op Citalopram en Escitalopram en dat zijn juist weer legale medicamenten.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:34 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Heb jij er ervaring mee? Weet niet goed wat te verwachten maar lijkt mij prima maat.
Is vanavond toch pasquote:Op zondag 27 oktober 2024 17:12 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Heb je gooische vrouwen al gekeken
Citalopram is kut. Kutzooi is dat. Ook een jaartje moeten slippen kwam bijna niet meer klaar door die flauwekul.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Staat ook nog op mijn to-do lijstje, maar ik heb er wel vertrouwen in. Heb genoeg gebruikt wat God verboden heeft en het ging allemaal goed, terwijl m'n lichaam juist weer heel slecht gaat op Citalopram en Escitalopram en dat zijn juist weer legale medicamenten.
Ik vind mijn eigen weg.
Ohquote:
Ik probeerde het recreatief, omdat ik toen dacht dat het vast wel iets goeds met m'n gemoedstoestand zou doen. Mijn god, wat een bittere ellende. Geef mij maar mitamientjes, wiet en een lekker slokje.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:25 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Citalopram is kut. Kutzooi is dat. Ook een jaartje moeten slippen kwam bijna niet meer klaar door die flauwekul.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:47 schreef Polomeneer het volgende:
[..]
Are you from Tennessee? 'Cuz you're the only ten i see huehuehue.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:56 schreef Polomeneer het volgende:
Wie bestelt er nou een pakketje junkfood. Is dit de obesitas sc?
quote:
Laat het je smaken vriend.quote:
quote:
Fijn dat jij je kop hier vaker laat zien.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Laat het je smaken vriend.
[..]
Ik zit in het ontwaakproces, maar zoals met alles ben ik in alle haast een beetje traag. It's just the beginning.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:11 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Fijn dat jij je kop hier vaker laat zien.
Mooi dat je bent ontwaakt.
Dat mag ook maat, neem lekker de tijd.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik zit in het ontwaakproces, maar zoals met alles ben ik in alle haast een beetje traag. It's just the beginning.
Ik ga eens kijken, heb jij nog boekentips geile bink?quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:17 schreef VseslavBotkin het volgende:
helemaal stuk aan het gaan hierom
Alle tijd van de wereld.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:30 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Dat mag ook maat, neem lekker de tijd.
dankjequote:Op zondag 27 oktober 2024 18:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Laat het je smaken vriend.
[..]
Bwoh, zou al die Duitse supermarkten leegkopen. Hadden zie hier ook bij de Lidl ingemaakte gele pepertjes, ontzettend lekker maar dus nergens te krijgen. Nederlandse kutwinkels.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:52 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
dankje
morgen naar duitse lidl, jagermeister halen
wat zijn ingemaakte pepertjes maatquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bwoh, zou al die Duitse supermarkten leegkopen. Hadden zie hier ook bij de Lidl ingemaakte gele pepertjes, ontzettend lekker maar dus nergens te krijgen. Nederlandse kutwinkels.
Echt heel lekker. Ken je die Griekse groene pepertjes? Een beetje zoals dat, maar dan wat pittiger. Echt heel lekker.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:12 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
wat zijn ingemaakte pepertjes maat
Nederlandse supermarkten zijn inferieur. Wat de Duitsers in het Regal hebben staan, kan de Nederlander enkel van dromen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bwoh, zou al die Duitse supermarkten leegkopen. Hadden zie hier ook bij de Lidl ingemaakte gele pepertjes, ontzettend lekker maar dus nergens te krijgen. Nederlandse kutwinkels.
Wacht nog op mijn duizend euro.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:36 schreef Näsenbar het volgende:
HALLO MARK RUTTE. WE WETEN DAT JE DIT LEEST. HET SPEL IS UIT. ZET DE BETALING MAAR IN GANG.
Het is niet voor niets een nepland.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:16 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Nederlandse supermarkten zijn inferieur. Wat de Duitsers in het Regal hebben staan, kan de Nederlander enkel van dromen.
En Geert Wilders doet ook niks, voor wie is hij er eigenlijk?quote:
Dat is zo, Nederland is een nepland.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het is niet voor niets een nepland.
Faciliteer dan eens een keer ipv die rare fratsen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:51 schreef Questular het volgende:
Flikker dan lekker op uit Nederland zou ik zeggen
Die woont in Hellevoet aan de sluis.quote:
Is er in Duitsland dan geen amfetamine te krijgen?quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Faciliteer dan eens een keer ipv die rare fratsen.
[..]
Die woont in Hellevoet aan de sluis.
Vast wel, maar we weten beiden dat dat het probleem niet is.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:56 schreef Questular het volgende:
[..]
Is er in Duitsland dan geen amfetamine te krijgen?
Heb je er geen geld voor?quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Vast wel, maar we weten beiden dat dat het probleem niet is.
Altijd dezelfde halfjes. Janken om hoe kut het hier is maar wel blijven hangen. Waarschijnlijk omdat ze weten dat ze het nergens anders beter gaan krijgen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:51 schreef Questular het volgende:
Flikker dan lekker op uit Nederland zou ik zeggen
Disgusting walgelijk bahquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Altijd dezelfde halfjes. Janken om hoe kut het hier is maar wel blijven hangen. Waarschijnlijk omdat ze weten dat ze het nergens anders beter gaan krijgen.
quote:
goorlappen van RTV Rijnmondquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waardeloos waardeloos waardeloos
Praat niet meer over emigreren als je hier al zo lang woont, slechte klacht, matig @:Bezsen
Rijnmondgodenquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Praat niet meer over emigreren als je hier al zo lang woont, slechte klacht, matig @:Bezsen
Akkoordquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doet Jan Dirkgod nog steeds het commentaar?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:15 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Rijnmondgoden
Vandaag de wedstrijd via rijnmond moeten volgen
Nee al JAREN niet meer.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doet Jan Dirkgod nog steeds het commentaar?
Ik heb geld voor de zaken waar ik geld voor heb, de rest zoek je zelf maar uit.quote:
Jij bent een intelligent figuur volgens mij.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Altijd dezelfde halfjes. Janken om hoe kut het hier is maar wel blijven hangen. Waarschijnlijk omdat ze weten dat ze het nergens anders beter gaan krijgen.
Dat valt wel mee.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb geld voor de zaken waar ik geld voor heb, de rest zoek je zelf maar uit.
[..]
Jij bent een intelligent figuur volgens mij.
Jammer. Lieve manquote:
Pak je nog wat CL-potjes mee in Rotterdam dit seizoen?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:21 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Geeft nog elke wedstrijd z'n mening op X!
[ x ]
Dat is niet al te moeilijk te simuleren op FOK!quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
We kunnen nog altijd doen alsof.
Leverkussen gepakt.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pak je nog wat CL-potjes mee in Rotterdam dit seizoen?
Foxesgodenquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is niet al te moeilijk te simuleren op FOK!
Kan je niet in rolstoeltje? Misschien kunnen ze You jnever walk alone nog ff voor je zingenquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:24 schreef Bezsen het volgende:
20% kans dat ik de klassieker meepak woensdag.
Maar fysiek #slecht #matig #waardeloos op moment
quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je niet in rolstoeltje? Misschien kunnen ze You jnever walk alone nog ff voor je zingen
gevaccineerd?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:24 schreef Bezsen het volgende:
20% kans dat ik de klassieker meepak woensdag.
Maar fysiek #slecht #matig #waardeloos op moment
Kijk deze intelligente man.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is niet al te moeilijk te simuleren op FOK!
Beter beetje aansterken makkerquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:25 schreef Bezsen het volgende:
[..]Het is meer dat ik weinig trek heb in 2x 7 uur vliegen in 3 dagen
mijn laatste klassieker in de kuip was die waar uitsupporters nog aanwezig mochten zijnquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:24 schreef Bezsen het volgende:
(praat niet over klassieker meepakken als je fysiek zo bejaard bent)
Mooie tijden.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:28 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
mijn laatste klassieker in de kuip was die waar uitsupporters nog aanwezig mochten zijn
Wanneer gaan wij samen amock en daarna naar Paraguay?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:28 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mooie tijden.
Steen naar de trein genot.
niet meegekregen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:28 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mooie tijden.
Steen naar de trein genot.
Hoe gaat dat in de zandbak?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:29 schreef Bezsen het volgende:
En heb morgen oudergesprek op school.
Dit is niet leuk.
Wel als ze het goed doenquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:29 schreef Bezsen het volgende:
En heb morgen oudergesprek op school.
Dit is niet leuk.
Good times good timesquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:28 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja en de ouders + broertje/zusje komen over eind van de week
Kloptquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Good times good times
Je had controle toch ook laatst?
Wanneer uitslag daarvanquote:
Ja, ik ben een bekrompen teringkneus eerste klasquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:30 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Verwacht jij grote verschillen met buiten de zandbak?
Ik kan je vertellen dat het percentage blanken op die school hoger is dan een gemiddelde school in de randstad.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:32 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ja, ik ben een bekrompen teringkneus eerste klas
Zagen ze weer wat?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Oh vrijdag gehad.
Moet volgende week weer RIP
Dat is wel schokkend, hoe gaan je kinderen zich later moeten verweren? Je kan er maar beter tussen opgroeien.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:32 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het percentage blanken op die school hoger is dan een gemiddelde school in de randstad.
Ze pakken ons alles af!quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:35 schreef FlippingCoin het volgende: