Oh, je bent er.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee was rollercoaster tycoon aan het spelen
niets van waarquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:06 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Oh, je bent er.Ik las dat je inmiddels getrouwd bent.
Dit deed ik voor je eigen bestwil. Dat helpt met loslaten!quote:
Pardon?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:53 schreef Fok-it het volgende:
En Bansheeboy is een rare psychotische incel die vooral in NWS rondhangt
R&P / Nederlandse mannen missen mannelijkheid part deuxquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Pardon?Ik heb een heel ander zelfbeeld. Ik hoop dat je dit enigszins kunt verklaren.
²
Dit topic ken ik nog niet. Die ga ik later even doorlezen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
R&P / Nederlandse mannen missen mannelijkheid part deux
Kies jij maar een van je vele quotes uit makker.
Ja, ik ken mijn eigen teksten wel. Maar ik besteed er de nodige aandacht aan. Ja, ik maak weleens een speflout. Maar psychotisch?quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
R&P / Nederlandse mannen missen mannelijkheid part deux
Kies jij maar een van je vele quotes uit makker.
Ik ben het met je eens.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik ken mijn eigen teksten wel. Maar ik besteed er de nodige aandacht aan. Ja, ik maak weleens een speflout. Maar psychotisch?
Daar doe je me te kort. Er zit een goede kop op.²
die bestaat ook niet, vriendinquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:12 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Ik heb de ideale man nog niet gevonden.
Ik was beter op dreef in het Tess topic in NWS. Maar dat werd niet zo geaprecieerd .quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:16 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Dit topic ken ik nog niet. Die ga ik later even doorlezen.
Je geeft Smeagol vibes met je vaak tegendraadse manier van praten. En je liked berichten die overduidelijk negatief tegen je gericht zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik ken mijn eigen teksten wel. Maar ik besteed er de nodige aandacht aan. Ja, ik maak weleens een speflout. Maar psychotisch?
Daar doe je me te kort. Er zit een goede kop op.²
Op hoeveel procent zit Mortaxx?quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:19 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
97% moet wel haalbaar zijn, alleen duurt het wat lang.
Ja, dat weet ik. Ik had ook nog een leuke reactie richting jou geplaatst.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik was beter op dreef in het Tess topic in NWS. Maar dat werd niet zo geaprecieerd .²
Die vergissing is ook snel gemaaktquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:21 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Als hij dat was op die usericon dan zat hij op 96%. Maar dat was Stalin.
Ik ken geen Smeagol. Tegendraads kan ik ook niet volgen. Mocht je een voorbeeld hebben be my guest.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je geeft Smeagol vibes met je vaak tegendraadse manier van praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |