sickquote:
Ja meesteres.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:44 schreef Rodgrod het volgende:
Gelukkig is ons pakketje met de nieuwe zweep wel snel aan het begin van de dag bezorgd.
Oh dat komt niet van hem hoor, puur zuigen richten anderen hierquote:
Ohquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat komt niet van hem hoor, puur zuigen richten anderen hier
Zuigen kan die goed hoorquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
schele karperquote:
Jouw voorbinddildo is altijd lekker, en wat daarna komt als je op mijn gezicht zit terwijl ik in mijn kooitje zit...quote:
Van wie danquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrouwen die roken, tattoos hebben en links stemmen staan ergens ver hoog in mijn inferieursindexquote:
Bij mij jij ook hoor als zijnde vies dik. Maak je maar geen illusies wat dat betreft mongooltje. Ik laat de KLB-SC niet bevuilen door jouw soort.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:31 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Vrouwen die roken, tattoos hebben en links stemmen staan ergens ver hoog in mijn inferieursindex
Dat is zo, geen rechtse wappies hier.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:12 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Bij mij jij ook hoor als zijnde vies dik. Maak je maar geen illusies wat dat betreft mongooltje. Ik laat de KLB-SC niet bevuilen door jouw soort.
Ik ben armlastig, dat zijn allemaal dure etenswaren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe verhouden jullie tot een lekker slaatje op dit tijdsipt? Mango, avocado, garnalen (shrimp zo u wilt).²
Waarom had jij een banquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe verhouden jullie tot een lekker slaatje op dit tijdsipt? Mango, avocado, garnalen (shrimp zo u wilt).²
Op de markt valt het mee hoor. Mango voor een euro. Avocado's 5 voor een euro. garnalen 7 euro halve kg.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:20 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik ben armlastig, dat zijn allemaal dure etenswaren.
Extreem verdachtquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hij heeft een NWS-ban voor 72 uur.
Mag ik weten waarom? Ik heb best wat bans gehad van danny en yvonne , maar niet om specifieke uitspraken op NWS.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hij heeft een NWS-ban voor 72 uur.
Hoezo?quote:
Mijn duidelijke mening (ondanks dat het netjes en vriendelijk verwoord is) werd als "zieken" gezien. Uiteraard ben ik er niet mee eens. Ik ben écht wel een fijn heerschap.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:25 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Mag ik weten waarom? Ik heb best wat bans gehad van danny en yvonne , maar niet om specifieke uitspraken op NWS.
Omdat hij niet zo'n fijn heerschap is blijkbaar.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:25 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Mag ik weten waarom? Ik heb best wat bans gehad van danny en yvonne , maar niet om specifieke uitspraken op NWS.
Ik krijg veel bijval man. Ik sta er goed op bij veel mensen. Begrijp ik ook wel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Omdat hij niet zo'n fijn heerschap is blijkbaar.
Ik ben fier.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik krijg veel bijval man. Ik sta er goed op bij veel mensen. Begrijp ik ook wel.²
Jij ook? Ook een slaatje op met gegrilde garnalen en mango? Lekker man.quote:
Dat bepalen we zelf in de KLB-SC of jij wel zo'n fijn persoon bent. Ik zie echt niet of jij iets hebt toe te voegen hier.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn duidelijke mening (ondanks dat het netjes en vriendelijk verwoord is) werd als "zieken" gezien. Uiteraard ben ik er niet mee eens. Ik ben écht wel een fijn heerschap.²
Hoe*quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Dat bepalen we zelf in de KLB-SC of jij wel zo'n fijn persoon bent. Ik zie echt niet of jij iets hebt toe te voegen hier.
Dan staan we daarin op 1 lijn. Vergeef me het euforische geklets. Slaatje was heerlijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Dat bepalen we zelf in de KLB-SC of jij wel zo'n fijn persoon bent. Ik zie echt niet of jij iets hebt toe te voegen hier.
Dank voor de steun.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe*
Maar verder helemaal eens Sjef
Dank je wel Yasmin, je hebt echt een hele goede inborst. Dat was me al eerder opgevallen. @mascara-klodder heeft andere kwaliteiten. Prima toch?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:44 schreef Yasmin__x het volgende:
@:Niels0Kurovski, laten we @:BansheeBoy samen welkom heten.
Wat weet jij over Yasmin haar borst?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank je wel Yasmin, je hebtecht een hele goede inborst. Dat was me al eerder opgevallen. @:mascara-klodder heeft andere kwaliteiten. Prima toch?²
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank je wel Yasmin, je hebtecht een hele goede inborst. Dat was me al eerder opgevallen. @:mascara-klodder heeft andere kwaliteiten. Prima toch?²
Helemaal niks.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat weet jij over Yasmin haar borst?
Ze zijn me nog niet opgevallen. Maar iederen is ergens goed in toch?quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze zijn me nog niet opgevallen. Maar iederen is ergens goed in toch?²
Moet ik me voorstellen? Ik loop hier al 23 jaar rond.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:49 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Toeristen hier @:fok-it Kun je me vertellen waar ze vandaan komen? iedereen is welkom.
Wij zijn geen toeristen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:49 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Toeristen hier @:fok-it Kun je me vertellen waar ze vandaan komen? iedereen is welkom.
Yasmin komt zo af en toe buurten maar normaal gesproken alleen wanneer Mortaxx in de buurt is. Waar ze stiekem een oogje op heeft. En Bansheeboy is een rare psychotische incel die vooral in NWS rondhangtquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:49 schreef Niels0Kurovski het volgende:
En dat het een alcoholist is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:53 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Waarom zou je hem wat vragen? Maakt jou altijd belachelijk dat je teveel chocomel drinkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |