sickquote:
Ja meesteres.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:44 schreef Rodgrod het volgende:
Gelukkig is ons pakketje met de nieuwe zweep wel snel aan het begin van de dag bezorgd.
Oh dat komt niet van hem hoor, puur zuigen richten anderen hierquote:
Ohquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat komt niet van hem hoor, puur zuigen richten anderen hier
Zuigen kan die goed hoorquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
schele karperquote:
Jouw voorbinddildo is altijd lekker, en wat daarna komt als je op mijn gezicht zit terwijl ik in mijn kooitje zit...quote:
Van wie danquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrouwen die roken, tattoos hebben en links stemmen staan ergens ver hoog in mijn inferieursindexquote:
Bij mij jij ook hoor als zijnde vies dik. Maak je maar geen illusies wat dat betreft mongooltje. Ik laat de KLB-SC niet bevuilen door jouw soort.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:31 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Vrouwen die roken, tattoos hebben en links stemmen staan ergens ver hoog in mijn inferieursindex
Dat is zo, geen rechtse wappies hier.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:12 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Bij mij jij ook hoor als zijnde vies dik. Maak je maar geen illusies wat dat betreft mongooltje. Ik laat de KLB-SC niet bevuilen door jouw soort.
Ik ben armlastig, dat zijn allemaal dure etenswaren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe verhouden jullie tot een lekker slaatje op dit tijdsipt? Mango, avocado, garnalen (shrimp zo u wilt).²
Waarom had jij een banquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe verhouden jullie tot een lekker slaatje op dit tijdsipt? Mango, avocado, garnalen (shrimp zo u wilt).²
Op de markt valt het mee hoor. Mango voor een euro. Avocado's 5 voor een euro. garnalen 7 euro halve kg.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:20 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik ben armlastig, dat zijn allemaal dure etenswaren.
Extreem verdachtquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hij heeft een NWS-ban voor 72 uur.
Mag ik weten waarom? Ik heb best wat bans gehad van danny en yvonne , maar niet om specifieke uitspraken op NWS.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hij heeft een NWS-ban voor 72 uur.
Hoezo?quote:
Mijn duidelijke mening (ondanks dat het netjes en vriendelijk verwoord is) werd als "zieken" gezien. Uiteraard ben ik er niet mee eens. Ik ben écht wel een fijn heerschap.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:25 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Mag ik weten waarom? Ik heb best wat bans gehad van danny en yvonne , maar niet om specifieke uitspraken op NWS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |