Wil je dat ik wat vaker kom?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Yasmin komt zo af en toe buurten maar normaal gesproken alleen wanneer Mortaxx in de buurt is. Waar ze stiekem een oogje op heeft. En Bansheeboy is een rare psychotische incel die vooral in NWS rondhangt
Tot zover mijn psycho analyse
Ja dat is de grap chocomel is alcohol. Typische humor van een 5 jarige maar ach.quote:
Dank je voor deze informatie.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Yasmin komt zo af en toe buurten maar normaal gesproken alleen wanneer Mortaxx in de buurt is. Waar ze stiekem een oogje op heeft. En Bansheeboy is een rare psychotische incel die vooral in NWS rondhangt
Tot zover mijn psycho analyse
Kan geen kwaadquote:
Grab her by the pussyquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:12 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Bij mij jij ook hoor als zijnde vies dik. Maak je maar geen illusies wat dat betreft mongooltje. Ik laat de KLB-SC niet bevuilen door jouw soort.
Post maar wat meer zodat ik erachter kan komen wat voor soort mens je bent.quote:
Had ik ooit een hekel aan je dan? Ik kan me alleen een herinneren dat we een keer een discussie hadden ergens anders waar jij geen goeie argumenten kon verzinnen voor je gebash op het mannelijke geslacht en je toen beetje salty werdquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:55 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Heb je geen hekel meer aan mij?
Weet je dat na al die tijd nog steeds niet?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Post maar wat meer zodat ik erachter kan komen wat voor soort mens je bent.
Oké, fijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had ik ooit een hekel aan je dan? Ik kan me alleen een herinneren dat we een keer een discussie hadden ergens anders waar jij geen goeie argumenten kon verzinnen voor je gebash op het mannelijke geslacht en je toen beetje salty werdmaar verder no problema
Ik kan met de meeste erg goed opschieten hierquote:
Geen idee. Je username wel eens gezien. Ik ken je levensstandpunten niet. Dat spijt me.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:57 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Weet je dat na al die tijd nog steeds niet?
@Niels0Kurovski is wel aardig, hoor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan met de meeste erg goed opschieten hieren met een klein gedeelte niet. Die krijgen het dan ook meteen te horen.
Allemansvriendjes
Hahaha. Zij werd salty? Jij gaat direct schelden met allerlei ziektes en vloeken alsof je licht verstandelijk beperkt bent.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had ik ooit een hekel aan je dan? Ik kan me alleen een herinneren dat we een keer een discussie hadden ergens anders waar jij geen goeie argumenten kon verzinnen voor je gebash op het mannelijke geslacht en je toen beetje salty werdmaar verder no problema
Laat je sowieso niet wegjagen hier.quote:
Alsof we collega's op het werk zijn in plaats van op een forum. Leuk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan met de meeste erg goed opschieten hieren met een klein gedeelte niet. Die krijgen het dan ook meteen te horen.
Allemansvriendjes
Het is je vergeven.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:59 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Geen idee. Je username wel eens gezien. Ik ken je levensstandpunten niet. Dat spijt me.
Niks mis mee inderdaad. En de plagerijtjes, ach, de meeste hier vermaken zich kostelijk als Niels wat chocomel achter zijn kiezen heeft.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:59 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
@:Niels0Kurovski is wel aardig, hoor.
Mortaxx is inmiddels getrouwdquote:
Doe hem maar de groeten.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:03 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ja die ligt hier naast mij, we gaan nu samen slapen
Doe ik, ik geef hem nu kusjes op zijn rug. Slaap lekker, wij gaan nu nog wat stoeien en slapen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |