mijn laatste klassieker in de kuip was die waar uitsupporters nog aanwezig mochten zijnquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:24 schreef Bezsen het volgende:
(praat niet over klassieker meepakken als je fysiek zo bejaard bent)
Mooie tijden.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:28 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
mijn laatste klassieker in de kuip was die waar uitsupporters nog aanwezig mochten zijn
Wanneer gaan wij samen amock en daarna naar Paraguay?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:28 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mooie tijden.
Steen naar de trein genot.
niet meegekregen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:28 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mooie tijden.
Steen naar de trein genot.
Hoe gaat dat in de zandbak?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:29 schreef Bezsen het volgende:
En heb morgen oudergesprek op school.
Dit is niet leuk.
Wel als ze het goed doenquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:29 schreef Bezsen het volgende:
En heb morgen oudergesprek op school.
Dit is niet leuk.
Good times good timesquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:28 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja en de ouders + broertje/zusje komen over eind van de week
Kloptquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Good times good times
Je had controle toch ook laatst?
Wanneer uitslag daarvanquote:
Ja, ik ben een bekrompen teringkneus eerste klasquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:30 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Verwacht jij grote verschillen met buiten de zandbak?
Ik kan je vertellen dat het percentage blanken op die school hoger is dan een gemiddelde school in de randstad.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:32 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ja, ik ben een bekrompen teringkneus eerste klas
Zagen ze weer wat?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Oh vrijdag gehad.
Moet volgende week weer RIP
Dat is wel schokkend, hoe gaan je kinderen zich later moeten verweren? Je kan er maar beter tussen opgroeien.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:32 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het percentage blanken op die school hoger is dan een gemiddelde school in de randstad.
Ze pakken ons alles af!quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:35 schreef FlippingCoin het volgende: