Akkoordquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waardeloos waardeloos waardeloos
Praat niet meer over emigreren als je hier al zo lang woont, slechte klacht, matig @:Bezsen
Doet Jan Dirkgod nog steeds het commentaar?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:15 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Rijnmondgoden
Vandaag de wedstrijd via rijnmond moeten volgen
Nee al JAREN niet meer.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doet Jan Dirkgod nog steeds het commentaar?
Ik heb geld voor de zaken waar ik geld voor heb, de rest zoek je zelf maar uit.quote:
Jij bent een intelligent figuur volgens mij.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Altijd dezelfde halfjes. Janken om hoe kut het hier is maar wel blijven hangen. Waarschijnlijk omdat ze weten dat ze het nergens anders beter gaan krijgen.
Dat valt wel mee.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb geld voor de zaken waar ik geld voor heb, de rest zoek je zelf maar uit.
[..]
Jij bent een intelligent figuur volgens mij.
Jammer. Lieve manquote:
Pak je nog wat CL-potjes mee in Rotterdam dit seizoen?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:21 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Geeft nog elke wedstrijd z'n mening op X!
[ x ]
Dat is niet al te moeilijk te simuleren op FOK!quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
We kunnen nog altijd doen alsof.
Leverkussen gepakt.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pak je nog wat CL-potjes mee in Rotterdam dit seizoen?
Foxesgodenquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is niet al te moeilijk te simuleren op FOK!
Kan je niet in rolstoeltje? Misschien kunnen ze You jnever walk alone nog ff voor je zingenquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:24 schreef Bezsen het volgende:
20% kans dat ik de klassieker meepak woensdag.
Maar fysiek #slecht #matig #waardeloos op moment
quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je niet in rolstoeltje? Misschien kunnen ze You jnever walk alone nog ff voor je zingen
gevaccineerd?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:24 schreef Bezsen het volgende:
20% kans dat ik de klassieker meepak woensdag.
Maar fysiek #slecht #matig #waardeloos op moment
Kijk deze intelligente man.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is niet al te moeilijk te simuleren op FOK!
Beter beetje aansterken makkerquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:25 schreef Bezsen het volgende:
[..]Het is meer dat ik weinig trek heb in 2x 7 uur vliegen in 3 dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |