Ik probeer niks, ik verveel me gewoon.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:30 schreef Bezsen het volgende:
Abid-Meher probeert iets.
Het lukt wederom niet
Gelukkig voor Abid blijft user fok-it wel reageren.
quote:
Niemand zit in mijn hoofd vriend, niemand!! @Bergossoquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:30 schreef Bezsen het volgende:
Abid-Meher probeert iets.
Het lukt wederom niet
Gelukkig voor Abid blijft user fok-it wel reageren.
Ga ik doen!quote:
Eens. Komende week gaan we weer lekker knallen.quote:
Die shit is wel ez thoquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag bestuderen we het composite pattern.
heb de vertaling naar Go gemaakt, zo even checken of wikipedia nog correct is anders dat even bijwerken heb ik weer een goede daad verrichtquote:
Net kipfilet gekruid en gebraden. Lekker pittig was het.quote:
Op de gril wil ik er wel een uitzondering voor maken. Pepertje en citroentje.quote:
heb het lekker niet bestudeerd voor jou te trollen!quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag bestuderen we het composite pattern.
Waarom sluit je elke post zo achterlijk af?quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Op de gril wil ik er wel een uitzondering voor maken. Pepertje en citroentje.²
Zoek een andere sc.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Op de gril wil ik er wel een uitzondering voor maken. Pepertje en citroentje.²
Eruit met dat volk!quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een mooie veer gevonden, maar weet niet van welke vogel. Het is een bruine!
nicequote:Op zondag 27 oktober 2024 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een mooie veer gevonden, maar weet niet van welke vogel. Het is een bruine!
Hij kan van een oehoe zijn. Die mogen er wel zijn.quote:
Picsquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
what the actual fuckquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:47 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
heb het lekker niet bestudeerd voor jou te trollen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |