Is er in Duitsland dan geen amfetamine te krijgen?quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Faciliteer dan eens een keer ipv die rare fratsen.
[..]
Die woont in Hellevoet aan de sluis.
Vast wel, maar we weten beiden dat dat het probleem niet is.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:56 schreef Questular het volgende:
[..]
Is er in Duitsland dan geen amfetamine te krijgen?
Heb je er geen geld voor?quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Vast wel, maar we weten beiden dat dat het probleem niet is.
Altijd dezelfde halfjes. Janken om hoe kut het hier is maar wel blijven hangen. Waarschijnlijk omdat ze weten dat ze het nergens anders beter gaan krijgen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:51 schreef Questular het volgende:
Flikker dan lekker op uit Nederland zou ik zeggen
Disgusting walgelijk bahquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Altijd dezelfde halfjes. Janken om hoe kut het hier is maar wel blijven hangen. Waarschijnlijk omdat ze weten dat ze het nergens anders beter gaan krijgen.
quote:
goorlappen van RTV Rijnmondquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waardeloos waardeloos waardeloos
Praat niet meer over emigreren als je hier al zo lang woont, slechte klacht, matig @:Bezsen
Rijnmondgodenquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Praat niet meer over emigreren als je hier al zo lang woont, slechte klacht, matig @:Bezsen
Akkoordquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doet Jan Dirkgod nog steeds het commentaar?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:15 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Rijnmondgoden
Vandaag de wedstrijd via rijnmond moeten volgen
Nee al JAREN niet meer.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doet Jan Dirkgod nog steeds het commentaar?
Ik heb geld voor de zaken waar ik geld voor heb, de rest zoek je zelf maar uit.quote:
Jij bent een intelligent figuur volgens mij.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Altijd dezelfde halfjes. Janken om hoe kut het hier is maar wel blijven hangen. Waarschijnlijk omdat ze weten dat ze het nergens anders beter gaan krijgen.
Dat valt wel mee.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb geld voor de zaken waar ik geld voor heb, de rest zoek je zelf maar uit.
[..]
Jij bent een intelligent figuur volgens mij.
Jammer. Lieve manquote:
Pak je nog wat CL-potjes mee in Rotterdam dit seizoen?quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:21 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Geeft nog elke wedstrijd z'n mening op X!
[ x ]
Dat is niet al te moeilijk te simuleren op FOK!quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
We kunnen nog altijd doen alsof.
Leverkussen gepakt.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pak je nog wat CL-potjes mee in Rotterdam dit seizoen?
Foxesgodenquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is niet al te moeilijk te simuleren op FOK!
Kan je niet in rolstoeltje? Misschien kunnen ze You jnever walk alone nog ff voor je zingenquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:24 schreef Bezsen het volgende:
20% kans dat ik de klassieker meepak woensdag.
Maar fysiek #slecht #matig #waardeloos op moment
quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je niet in rolstoeltje? Misschien kunnen ze You jnever walk alone nog ff voor je zingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |