kijk niet naar slopquote:Op zondag 27 oktober 2024 17:12 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Heb je gooische vrouwen al gekeken
Staat ook nog op mijn to-do lijstje, maar ik heb er wel vertrouwen in. Heb genoeg gebruikt wat God verboden heeft en het ging allemaal goed, terwijl m'n lichaam juist weer heel slecht gaat op Citalopram en Escitalopram en dat zijn juist weer legale medicamenten.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:34 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Heb jij er ervaring mee? Weet niet goed wat te verwachten maar lijkt mij prima maat.
Is vanavond toch pasquote:Op zondag 27 oktober 2024 17:12 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Heb je gooische vrouwen al gekeken
Citalopram is kut. Kutzooi is dat. Ook een jaartje moeten slippen kwam bijna niet meer klaar door die flauwekul.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Staat ook nog op mijn to-do lijstje, maar ik heb er wel vertrouwen in. Heb genoeg gebruikt wat God verboden heeft en het ging allemaal goed, terwijl m'n lichaam juist weer heel slecht gaat op Citalopram en Escitalopram en dat zijn juist weer legale medicamenten.
Ik vind mijn eigen weg.
Ohquote:
Ik probeerde het recreatief, omdat ik toen dacht dat het vast wel iets goeds met m'n gemoedstoestand zou doen. Mijn god, wat een bittere ellende. Geef mij maar mitamientjes, wiet en een lekker slokje.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:25 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Citalopram is kut. Kutzooi is dat. Ook een jaartje moeten slippen kwam bijna niet meer klaar door die flauwekul.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:47 schreef Polomeneer het volgende:
[..]
Are you from Tennessee? 'Cuz you're the only ten i see huehuehue.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:56 schreef Polomeneer het volgende:
Wie bestelt er nou een pakketje junkfood. Is dit de obesitas sc?
quote:
shakshuka Is ERG lekkerquote:
Laat het je smaken vriend.quote:
quote:
Fijn dat jij je kop hier vaker laat zien.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Laat het je smaken vriend.
[..]
Ik zit in het ontwaakproces, maar zoals met alles ben ik in alle haast een beetje traag. It's just the beginning.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:11 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Fijn dat jij je kop hier vaker laat zien.
Mooi dat je bent ontwaakt.
Dat mag ook maat, neem lekker de tijd.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik zit in het ontwaakproces, maar zoals met alles ben ik in alle haast een beetje traag. It's just the beginning.
Ik ga eens kijken, heb jij nog boekentips geile bink?quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:17 schreef VseslavBotkin het volgende:
helemaal stuk aan het gaan hierom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |