En zwart. Moeten vrouwen wel gaan stemmen.quote:
Zo blijft hij de rest van zijn leven maagd volgens mij.quote:
Evengoed wel denk ikquote:Op zondag 27 oktober 2024 16:08 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Zo blijft hij de rest van zijn leven maagd volgens mij.
Zo lastig is een wijf vinden niet.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:08 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Zo blijft hij de rest van zijn leven maagd volgens mij.
Ik vind dit wel een stuk interessanter dan Amerikaanse politieke aangelegenheden. Zelf ben ik meer van de mitamientjes, maar ik hoop dat het een verhelderende ervaring voor je is.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:15 schreef VseslavBotkin het volgende:
heroïne aan het roken van een stukje zilverfolienomnomnom!
Ik wil nog altijd eens lsd poppen, heb jij daar kijk op?quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:15 schreef VseslavBotkin het volgende:
heroïne aan het roken van een stukje zilverfolienomnomnom!
Kijk zo kan het ook niet neerkijken op andere maar er voor elkaar zijn. Kan jij me spotten als ik lsd pak?quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een stuk interessanter dan Amerikaanse politieke aangelegenheden. Zelf ben ik meer van de mitamientjes, maar ik hoop dat het een verhelderende ervaring voor je is.
Is wel prijzig volgens mijquote:Op zondag 27 oktober 2024 16:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij kan altijd nog girlfriend experience boeken.
Doe ik met alle liefde, maar ik denk dat het leuker is als we het gewoon samen doen en vertrouwen hebben in onszelf.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:32 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Kijk zo kan het ook niet neerkijken op andere maar er voor elkaar zijn. Kan jij me spotten als ik lsd pak?
De meeste vrouwen zijn niet zo lelijk. Gemiddelde vrouw ziet gewoon goed uit, sommige zijn iets meer je type dan andere.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo lastig is een wijf vinden niet.
Een lekker wijf vinden iets meer.
Heb jij er ervaring mee? Weet niet goed wat te verwachten maar lijkt mij prima maat.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Doe ik met alle liefde, maar ik denk dat het leuker is als we het gewoon samen doen en vertrouwen hebben in onszelf.
goed voor je auraquote:Op zondag 27 oktober 2024 16:37 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik dat zou doen
Heb ooit lsd genomen in mijn eentje met een playlist met klassieke muziek van wagner, beethoven, grieg etc dat was wel de ultieme trip ervaring.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:34 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Heb jij er ervaring mee? Weet niet goed wat te verwachten maar lijkt mij prima maat.
Maar het is niet dat ik mezelf in de fik ga zetten of zo?quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ooit lsd genomen in mijn eentje met een playlist met klassieke muziek van wagner, beethoven, grieg etc dat was wel de ultieme trip ervaring.
In natura? (lol)quote:
Ligt eraan hoe mentaal ongezond je bentquote:Op zondag 27 oktober 2024 16:39 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Maar het is niet dat ik mezelf in de fik ga zetten of zo?
Denk dat jij wat minder eisen moet stellen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mentaal niet echt gezond, niet gevoelig voor psychoses of zo, gelukkig. Wel slaapverlamming en emotioneel instabiel mijn brein is zeer neurotischquote:Op zondag 27 oktober 2024 16:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe mentaal ongezond je bent
Zou 1e keer niet alleen doen in elk geval.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
We kunnen het ook omdraaien. Mannen zorgen immers voor het brood.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat jij wat minder eisen moet stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |