Topicreeksquote:Dit Was Het Nieuws (DWHN)
Is een satirische nieuwsprogramma met presentator Harm Edens en teamcaptains Jan-Jaap van der Wal en Peter Pannekoek. In verschillende rondes worden de twee gasten aan de tand gevoeld door opvallende krantenkoppen en nieuwsfeiten. Wat de context is of hoe die wordt gezien door de twee teams levert de nodige hilariteit op.
Te zien bij AVRO-TROS op NPO1
Geweldig. Eén van de beste ooit met twee super leuke gasten. Terecht dat ik het voetbal liet schieten.quote:
Jammer, op naar de volgende.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 00:22 schreef golfer het volgende:
Dit was alweer de laatste DWHN van dit seizoen.
Botoxquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:20 schreef NoCigar het volgende:
Ik vroeg me de hele tijd af wat er met Roxana van Iperen gebeurt is.
Ik denk dat ik liever mijn oogbollen oplepel dan naar een show van Peter Pannekoek kijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:48 schreef GereDathan het volgende:
Vermakelijke aflevering! Nu moeten we het helaas weer een tijd missen. Maar daar komt Even tot Hier voor terug (hoop dat het wat minder eentonig over 1 politieke partij gaat dit seizoen) en aankomende zaterdag de meest recente cabaretshow van Peter op TV (DNA, NL1 21:30).
Eet smakelijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat ik liever mijn oogbollen oplepel dan naar een show van Peter Pannekoek kijk
Hoe meer ontspannen die man is, hoe leuker.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:33 schreef Wertha het volgende:
[..]
Jammer, op naar de volgende.
Mooie afsluiter. Herman is wel dé man in vorm in de TV-wereld op dit moment.
Die hebben wij vorig jaar in het theater gezien. Heel erg goed opgebouwde show met scherpe humor.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:57 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat ik liever mijn oogbollen oplepel dan naar een show van Peter Pannekoek kijk
Naar al deze cabaretiers zijn wij geweest in het theater of gaan we nog naartoe in het theater.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:55 schreef tong80 het volgende:
Ik vind Peter Pannekoek erg goed en leuk. Het is hier volgens mij standaard alles maar niks te vinden. Of het nou Claudia de Brei is of Freek of nu Pannekoek, niks deugt.
Theater is altijd leuker idd. Soms pijn in de buik van het lachen. Ik probeer nog kaartjes te krijgen voor Theo Maassen in december. "Vroeger" werd ik altijd "ingeloot" want goede kennis als programmeur.quote:Op vrijdag 1 november 2024 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Naar al deze cabaretiers zijn wij geweest in het theater of gaan we nog naartoe in het theater.
Die ervaring is altijd beter dan TV-registraties.
Volgende geplande theaterbezoek is in De La Mar in Amsterdam op 7 december naar Freek.
Vanavond naar Dolf Jansen geweest. Goede show (beter dan afgelopen keren dat ik hem zag, meer gelachen denk ik). Nu heeft ie altijd wel een klik met Den Helder (zijn ouders woonden hier lange tijd), maar het voelde goed vanavond.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:55 schreef tong80 het volgende:
Ik vind Peter Pannekoek erg goed en leuk. Het is hier volgens mij standaard alles maar niks te vinden. Of het nou Claudia de Brei is of Freek of nu Pannekoek, niks deugt.
Ik zou zeggen, zet hem op. Post je het filmpje hier?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ik vind het op TV fijner. Theater is wel leuker zo'n avondje uit. Ervoor even ergens eten en dan kijken. Maar was zelf toen bijv naar Bert Visscher en had em thuis al na 15 minuten afgezet. Zo matig en herkauwde grapjes.quote:Op vrijdag 1 november 2024 07:39 schreef GereDathan het volgende:
Cabaret is in het theater altijd leuker dan op TV, al is het maar omdat je dan een 100% focus hebt. Voor de TV wordt je toch altijd afgeleid, hoe licht ook.
Kan ook wel trots zeggen dat ik veel van Nederlands cabaretiers heb gezien live de laatste. Heerlijk om naar het theater te gaan, al heb ik ook echt wel afraders waar ik nooit meer zal komen.
Blijft wel bijzonder hoe cabaretiers van top naar flop kunnen gaan, andersom maak ik dan weer zeer zelden mee. Ik heb mij in een ver verleden van mijn stoel gelachen bij Hans Teeuwen bijvoorbeeld, nou dat is de afgelopen 20 jaar echt enkel nog maar om te janken. Heb ook wel goede shows van Guido Weijers gezien, voor hij commercieel en een wappie werd.
Deze maand nog even naar Rayen Panday, vorige 2 shows waren erg leuk dus heb er al zin in!
PS Claudia de Breij is echt ver-schrik-kelijk! Ook als persoon in het echt. Wat een over het paard getild mens is dat zeg. Brrrr.
Je verwacht het niet bij Bertje en zijn "final tour / best off"quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nou ik vind het op TV fijner. Theater is wel leuker zo'n avondje uit. Ervoor even ergens eten en dan kijken. Maar was zelf toen bijv naar Bert Visscher en had em thuis al na 15 minuten afgezet. Zo matig en herkauwde grapjes.
Ik kijk 99% van de tijd tv zonder mijn mobiel in mijn hand. In ieder geval als het een programma/film/serie is waar ik voor ga zitten. Ik durf wel te zeggen dat mijn focus dan hetzelfde is als in een theater.quote:Op vrijdag 1 november 2024 07:39 schreef GereDathan het volgende:
Cabaret is in het theater altijd leuker dan op TV, al is het maar omdat je dan een 100% focus hebt. Voor de TV wordt je toch altijd afgeleid, hoe licht ook.
Bij beeld en geluid?quote:Op zondag 22 december 2024 18:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is hele oude seizoenen terug te kijken? Ik zoek seizoen 2008 eigenlijk..! Kan ze nergens vinden.
Dit kende ik nog niet! Maar zie dat het 16,50 per aflevering kost..quote:Op zondag 22 december 2024 18:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Bij beeld en geluid?
https://zoeken.beeldengel(...):2101608030021457131
Vanaf donderdag 20 februari, 21.30 uur op NPO 1.quote:Op donderdag 20 februari 2025 13:11 schreef golfer het volgende:
Vanavond weer.
Teamcaptains Peter Pannekoek en Jan Jaap van der Wal worden bijgestaan door verschillende bekende gasten, zoals William Rutten, Domien Verschuuren, Tangarine (Arnout en Sander Brinks), Arjen Lubach, Nadja Hüpscher, Steven en Jamie Kazàn, Davine Perik, Waylon, Kim Schuddeboom, Dyantha Brooks, Edson Da Graça en Elodie Verweij.
Dat stond er al. Of begrijp jij 'vanavond weer' niet?quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:41 schreef 215 het volgende:
Vanaf donderdag 20 februari, 21.30 uur op NPO 1.
Nou, als je dan chagrijnig wil gaan doen vond ik dat 'vanavond weer' een beetje magere omschrijving. Tijd en zender vermelden leek mij wel een nuttige toevoeging eigenlijk. De meeste mensen hebben niet de gehele tv gids in hun hoofd.quote:Op donderdag 20 februari 2025 16:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat stond er al. Of begrijp jij 'vanavond weer' niet?
quote:Op donderdag 20 februari 2025 17:01 schreef 215 het volgende:
[..]
Nou, als je dan chagrijnig wil gaan doen vond ik dat 'vanavond weer' een beetje magere omschrijving. Tijd en zender vermelden leek mij wel een nuttige toevoeging eigenlijk. De meeste mensen hebben niet de gehele tv gids in hun hoofd.
Dan is het geen herhaling, vast niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:42 schreef tong80 het volgende:
Ik heb de herhaling gezien. Hebben ze die veranderd ?
Ik kijk de herhaling. Heerlijk droge humor. Wie zijn de gasten ?quote:
Broers Sander en Arnout Brinks van Tangerine. Zangers.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk de herhaling. Heerlijk droge humor. Wie zijn de gasten ?
Hebben ze een beetje humor ?quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Broers Sander en Arnout Brinks van Tangerine. Zangers.
Moeten ze dan met een kraam op het winkelcentrum gaan staan?quote:
Wat bedoel jequote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:13 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Moeten ze dan met een kraam op het winkelcentrum gaan staan?
Ze kunnen mij gewoon bellen hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:09 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Om daar potentiele gasten te gaan strikken.
Ja dat bedoel ik dus, ze kunnen toch niet zomaar random mensen van straat plukken.quote:
Klopt. Maar ik ben niet random.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:56 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus, ze kunnen toch niet zomaar random mensen van straat plukken.
Eens. Intelligente vent. Met dat "KUTWAUS.' Heerlijk.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:47 schreef SonicVolcano het volgende:
JJ met zijn anekdotes, verzonnen of niet, is wel altijd genieten. Niet altijd om de inhoud, maar zijn manier van vertellen vind ik echt geniaal.
Koekwous, kut.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eens. Intelligente vent. Met dat "KUTWAUS.' Heerlijk."KUT"
Ge het gelijk.quote:
Kunt de Brabander wel uit Brabant halen, maar niet het Brabant uit de Brabander.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2025 15:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kunt de Brabander wel uit Brabant halen, maar niet het Brabant uit de Brabander.
Zonder schrijvers kan hij niet zoveel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:21 schreef Firuze60 het volgende:
Arjen die een hele serie van Winter vol liefde uit een eerder seizoen had zitten bingen, dat was wel grappig. Voor de rest had ie niet zoveel, of eigenlijk niets, spontaan grappigs te melden.
Het programma 'Dit was het nieuws' ook niet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:33 schreef Wertha het volgende:
[..]
Zonder schrijvers kan hij niet zoveel.
Schrijft Lubach niet ook zelf?quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:33 schreef Wertha het volgende:
[..]
Alleen de grappen van Harm zijn geschreven. Jan-Jaap en Peter improviseren.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het programma 'Dit was het nieuws' ook niet.
Wel nee, ook Jan-Jaap en Peter bereiden zich voor.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:37 schreef Martinello het volgende:
[..]
Alleen de grappen van Harm zijn geschreven. Jan-Jaap en Peter improviseren.
Dat stukje met JJ die de ondertitelaar van teletekst belt is ook ongetwijfeld gescript geweest.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:37 schreef Martinello het volgende:
[..]
Alleen de grappen van Harm zijn geschreven. Jan-Jaap en Peter improviseren.
Is ook weinig mis mee, het is geen de Lama's.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat stukje met JJ die de ondertitelaar van teletekst belt is ook ongetwijfeld gescript geweest.
En zo worden er nog wqel meer voorzetjes gedaan voor onderwerpen die later ook in de shows van PP en JJ tercht komen.
Da's bij het Engelse origineel ook zo.
Het past bij het programma eigenlijk, de puntentelling is ook na al die jaren onbekend hoe dat gaat.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is ook weinig mis mee, het is geen de Lama's.
Ja. En schrijft boeken en maakt en produceert ook nog muziek.quote:
Het verhaal over het Leger des Heils was ook leuk.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:21 schreef Firuze60 het volgende:
Arjen die een hele serie van Winter vol liefde uit een eerder seizoen had zitten bingen, dat was wel grappig. Voor de rest had ie niet zoveel, of eigenlijk niets, spontaan grappigs te melden.
Ja, dat vond ik ook wel grappig, maar wel een beetje mwah. En die dikke baard staat hem niet, maar dat is persoonlijke smaak.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het verhaal over het Leger des Heils was ook leuk.
Nadja was wel leuk , Lubach viel wat tegenquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:43 schreef golfer het volgende:
Vanavond met Nadja Hüpscher en Arjen Lubach.
Omdat Lubach daar heel gestressed zat, die woog elk woordje.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:25 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Nadja was wel leuk , Lubach viel wat tegen
Beetje Jack Spijkerman.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:33 schreef Wertha het volgende:
[..]
Die is natuurlijk als de dood door het Jack Spijkerman verhaal. En dat zou nog wel eens terecht kunnen zijn ook. Never change a winning team! Nu hebben ze de aansturing en het publiek vervangen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Omdat Lubach daar heel gestressed zat, die woog elk woordje.
Gedeeltelijk mee eens, hij viel hier inderdaad door de mand qua spontaan grappig zijn, hij leek zelfs volkomen geblokkeerd ofso. In zijn eigen (uiteraard zelf mee geschreven) programma's kon hij dat zeker wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:48 schreef GereDathan het volgende:
Ben nooit fan geweest van Lubach, kan enkel de autocue oplezen. Was nergens grappig, viel stevig door de mand.
Daar had ie zich op kunnen voorbereiden. Met een hoop zelfspot bijv.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:56 schreef Document1 het volgende:
Het ging goed tot ze hem begonnen te hekelen met zijn overstap en dat was best vroeg in het programma.
Dan moet je je toch voorbereiden. Er kwam niks uit. Nada nul. Harm had ook z'n dag niet. Beetje trucjes met z'n verbaasde blik. JJ is altijd goed. 6 en half.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:56 schreef Document1 het volgende:
Het ging goed tot ze hem begonnen te hekelen met zijn overstap en dat was best vroeg in het programma.
Exact, Arjen had zich beter moeten voorbereiden, het grapje dat ie de verkeerde serie had gebinged van Winter vol liefde was uiteraard wel voorbereid. Zag er lui en zelfgenoegzaam uit zo.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan moet je je toch voorbereiden. Er kwam niks uit. Nada nul. Harm had ook z'n dag niet. Beetje trucjes met z'n verbaasde blik. JJ is altijd goed. 6 en half.
Hoog boomergehalte ookquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:48 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Exact, Arjen had zich beter moeten voorbereiden, het grapje dat ie de verkeerde serie had gebinged van Winter vol liefde was uiteraard wel voorbereid. Zag er lui en zelfgenoegzaam uit zo.
Ik vind het een slechte act.quote:
Op die manier is Tommy Cooper ook een slechte goochelaar.quote:
Ik vond het ook weer een prima aflevering.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 03:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Op die manier is Tommy Cooper ook een slechte goochelaar.
Maar het zeal vast weer aan mij liggen, ik ehb weer genoten, goede grappen deze keer.
De grap over de ruitjesrok van Faber wat misschnien flauw, ik moest er goed om lachen.
Misschien later. Moet al kotsen als ik weer zo'n nepotistische familie zie als gasten.quote:
Nu ga ik zeker kijken. JJquote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:13 schreef NoCigar het volgende:
Vooral veel correcte niet-grappige monologen. Peter Pannekoek is dan ook nog wel eens grappig. JJ is eigenlijk zelden leuk helaas, daarom is hij ook mislukt als cabaretier. Maar heeft helaas iets teveel geldingsdrang en waant zich nog steeds een visionair die zijn publiek moet opvoeden. Al zeker 15 jaar zit ie met dat schelle gepijnigde stemmetje 'Wilders' te roepen.
Die Kazan heeft wel een tamelijk simpel of onnozel gezicht op de een of andere manier, maar misschien is dat ook de act.
Dit zetje had ik nodig.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vond het ook weer een prima aflevering.
Omdat Steven hetzelfde vak is gaan doen als zijn vader?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien later. Moet al kotsen als ik weer zo'n nepotistische familie zie als gasten.
Daar moest ik ook hard om lachen... enorm flauwe grap maar wel humorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:33 schreef Blues het volgende:
Met zo'n rok kan je altijd een ruitje open zetten.
Ik vond 'm leuk
Hoe houd ze grappen als "even mijn zwaard wegtoveren" vol?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:51 schreef GereDathan het volgende:
Prima aflevering, veel gelachen. Maar ik ben dan ook fan van Jamie (geweldig mens!) en vind de chemie tussen haar en Steven echt grandioos goed. Hun gortdroge filmpjes in Corona tijd kijk ik nog wel eens terug
Wie zijn dat?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:02 schreef SiGNe het volgende:
Ik had vroeger wel een beetje een crush op Mara, de vrouw van Oscar.
Hier thuis gaat het al veel langer niet anders, denk dat Steven en Jamie nog niet op de helft zitten qua relatieduur. Dus ik snap het wel dat ze het volhoudtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:02 schreef SiGNe het volgende:
Hoe houd ze grappen als "even mijn zwaard wegtoveren" vol?
Dat is ook een leuke dame! Snap ik welquote:Ik had vroeger wel een beetje een crush op Mara, de vrouw van Oscar.
Broer en schoonzus van Steven.quote:
Aha. Voor mij allemaal even onbekend, behalve Hans Klok, want die zie ik vaak hier in ons dorp en bij mij in Caprera met z'n hondje lopen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:10 schreef SiGNe het volgende:
Broer en schoonzus van Steven.
Oscar Kazan, Mara (vrouw van Oscar) en Renzo Kazan (ook broer) zaten (vroeger) in Magic Unlimited, deden veel met ilusionisme (meer zoals Hans Klok)
[ afbeelding ]
(geen geweldige foto, even snel opgezocht voor de verduidelijking)
Magic Unlimited kwam regelmatig op TV (vast bij de Avro of Tros, lang geleden), zullen ook vast weleens bij Caprera opgetreden hebben (daar heb ik Brigitte Kaandorp een keer zien optreden, ook leuk)quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Aha. Voor mij allemaal even onbekend, behalve Hans Klok, want die zie ik vaak hier in ons dorp en bij mij in Caprera met z'n hondje lopen.
Nee. Nooit gezien.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:40 schreef SiGNe het volgende:
Magic Unlimited kwam regelmatig op TV (vast bij de Avro of Tros, lang geleden), zullen ook vast weleens bij Caprera opgetreden hebben...
Eens!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Matig seizoen tot nu toe als ik eerlijk ben.
Ene Davine Perik?quote:
Dit seizoen trek ik hem heel slecht.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:59 schreef golfer het volgende:
Flauwe ingestudeerde grap over de galblaas van JJ.
Het kwam er ook niet heel soepeltjes uit allemaal.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:47 schreef Näsenbar het volgende:
Die ingestudeerde grap over life coaches. Grappen over life coaches zijn onderhand al even cliché als life coaches zelf.
Er wordt veel geknipt. Soms haalt het de tv niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:19 schreef Peter88Online het volgende:
Was er eigenlijk een reden waarom in de vorige afleveringen de fotoronde was verdwenen waarbij beiden teams een onderschrift moesten bedenken? Nu was het wel weer terug.
Tip, ga eens naar een opname. Dan zie je meer dan 2 uur cabaret voor je neus. Blijft maar een minuut of 35/40 van over voor de TV. Alles wat niet grappig is of niet belangrijk is voor de context van een latere grap wordt geknipt.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:19 schreef Peter88Online het volgende:
Was er eigenlijk een reden waarom in de vorige afleveringen de fotoronde was verdwenen waarbij beiden teams een onderschrift moesten bedenken? Nu was het wel weer terug.
Wordt er veel gelachen in het publiek? Of gebruiken ze een lachband?quote:Op maandag 24 maart 2025 10:43 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Tip, ga eens naar een opname. Dan zie je meer dan 2 uur cabaret voor je neus. Blijft maar een minuut of 35/40 van over voor de TV. Alles wat niet grappig is of niet belangrijk is voor de context van een latere grap wordt geknipt.
Een van de "truuks" die ze toepassen is dat er veel meer grappen van Harm tussen de rondes en aan het eind zijn. Lang niet alles is leuk, maar het geeft ze eenvoudig ruimte om wat te schuiven.
Bij de opnames nemen ze normaal alle reguliere rondes volledig, maar op TV is een ronde soms korter of geheel afwezig. De 4 foto ronde (ronde 2 geloof ik) bijvoorbeeld zijn bij de opnames altijd 3 stuks. 1 per team en 1 gezamenlijk.
Enkel tijdens Corona een lachband volgens mij.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wordt er veel gelachen in het publiek? Of gebruiken ze een lachband?
Vanavond was interessant omdat er 2 best verschillende gasten zaten met allebei andere humor.
Moest echt lachen toen Dyanthe na lang nadenken de grap over Brasilian was door had (de 'strook'), en haar reactie daarna vooral![]()
Thx, dat idee had ik nu ook een enkel keertje. Maar dan wordt er gelukkig goed gelachen in het publiek.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:20 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Enkel tijdens Corona een lachband volgens mij.
Was een leuke aflevering, Peter in een zeldzaam moment van paniek toen het over zijn nieuwe vriendin ging
Ah! Grappen over The Voice. En over Faber natuurlijk... voor zover je daar nog satire op kunt makenquote:Op donderdag 3 april 2025 11:37 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
In de laatste aflevering van Dit Was het Nieuws is presentator, acteur en comedian Edson da Graça te gast. Voor een politieke kwinkslag zorgt de andere gast. Dat is Elodie Verweij, Binnenhof-verslaggever van het AD.
Dat zal moeilijk gaan idd.quote:Op donderdag 3 april 2025 13:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ah! Grappen over The Voice. En over Faber natuurlijk... voor zover je daar nog satire op kunt maken
Faber...checkquote:Op donderdag 3 april 2025 13:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ah! Grappen over The Voice. En over Faber natuurlijk... voor zover je daar nog satire op kunt maken
Wie is dat? Ken alleen Merel Ek die af en toe iets duidt in VI. Maar sinds wanneer zijn journalisten die een microfoon onder de neus drukken van een politicus ook al BN-ers? Ook daar genoeg klunzen te vinden.quote:Op donderdag 3 april 2025 23:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dat zie ik die RTL-vrouw met dat deftige accent niet doen!
Ze komt vrij duidelijk uit het Gooi.quote:Op vrijdag 4 april 2025 01:44 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh die, ok, vind ik nogal kleurloos, haar bekakt accent is mij niet opgevallen.
Sinds Ferry Mingelen. En Merel slikt.quote:Op vrijdag 4 april 2025 00:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wie is dat? Ken alleen Merel Ek die af en toe iets duidt in VI. Maar sinds wanneer zijn journalisten die een microfoon onder de neus drukken van een politicus ook al BN-ers? Ook daar genoeg klunzen te vinden.
En hier de nieuwe duo's voor volgend seizoenquote:Nieuw seizoen, nieuwe gezichten bij Dit Was Het Nieuws. @peterpannekoek schuift het volgende seizoen niet aan op zijn vertrouwde plek aan de desk als teamcaptain. Hij richt zich dit jaar volledig op zijn oudejaarsconference.
Was misschien leuk geweest als JJ ook niet aanschoof, dan kan je duo's tegen duo's doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:58 schreef StevenHyde het volgende:
Hmmm, vraag me af of dit werkt. Een duo achter 1 desk. Juist leuk dat zo'n duo over beiden teams werden verdeeld. Maar zitten iig welk leuke gasten bij zo te zien, dat dan weer wel
Ja de duo's zijn wel goed gekozen. Veel hebben al eens als gast in het programma gezeten. Gaan het zien of dit aanslaatquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Was misschien leuk geweest als JJ ook niet aanschoof, dan kan je duo's tegen duo's doen.
De gekozen duo's lijken me wel erg leuk, die zijn ook erg op elkaar ingespeelt.
Jelka en Henry hebben zelfs sex met elkaar.. dan kan je wel zeggen dat je elkaar goed kent![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |