Wie is dat? Ken alleen Merel Ek die af en toe iets duidt in VI. Maar sinds wanneer zijn journalisten die een microfoon onder de neus drukken van een politicus ook al BN-ers? Ook daar genoeg klunzen te vinden.quote:Op donderdag 3 april 2025 23:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dat zie ik die RTL-vrouw met dat deftige accent niet doen!
Ze komt vrij duidelijk uit het Gooi.quote:Op vrijdag 4 april 2025 01:44 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh die, ok, vind ik nogal kleurloos, haar bekakt accent is mij niet opgevallen.
Sinds Ferry Mingelen. En Merel slikt.quote:Op vrijdag 4 april 2025 00:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wie is dat? Ken alleen Merel Ek die af en toe iets duidt in VI. Maar sinds wanneer zijn journalisten die een microfoon onder de neus drukken van een politicus ook al BN-ers? Ook daar genoeg klunzen te vinden.
En hier de nieuwe duo's voor volgend seizoenquote:Nieuw seizoen, nieuwe gezichten bij Dit Was Het Nieuws. @peterpannekoek schuift het volgende seizoen niet aan op zijn vertrouwde plek aan de desk als teamcaptain. Hij richt zich dit jaar volledig op zijn oudejaarsconference.
Was misschien leuk geweest als JJ ook niet aanschoof, dan kan je duo's tegen duo's doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:58 schreef StevenHyde het volgende:
Hmmm, vraag me af of dit werkt. Een duo achter 1 desk. Juist leuk dat zo'n duo over beiden teams werden verdeeld. Maar zitten iig welk leuke gasten bij zo te zien, dat dan weer wel
Ja de duo's zijn wel goed gekozen. Veel hebben al eens als gast in het programma gezeten. Gaan het zien of dit aanslaatquote:Op donderdag 8 mei 2025 22:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Was misschien leuk geweest als JJ ook niet aanschoof, dan kan je duo's tegen duo's doen.
De gekozen duo's lijken me wel erg leuk, die zijn ook erg op elkaar ingespeelt.
Jelka en Henry hebben zelfs sex met elkaar.. dan kan je wel zeggen dat je elkaar goed kent![]()
Ga er vanavond eens klaar voor zitten, heb er zin inquote:Op donderdag 4 september 2025 18:42 schreef golfer het volgende:
Sinds 2017 zijn Jan Jaap van der Wal en Peter Pannekoek de vaste teamcaptains in Dit Was het Nieuws. Dit najaar slaat Pannekoek - net als in de herfst van 2021 - een seizoen over: hij wil zich volledig richten op het schrijven en de try-outs van zijn oudejaarsconference. Iedere aflevering neemt een ander duo zijn plaats in.
In deze seizoensopener nemen cabaretier Henry van Loon en actrice Jelka van Houten de honneurs waar. De twee zijn sinds 2018 een stel, twee jaar later kregen ze een dochter en in februari van dit jaar trouwden ze. Daarnaast waren ze samen te zien in de comedyserie Tropenjaren.
Hun tegenstander Jan Jaap van der Wal krijgt hulp van cabaretier Peter Heerschop, die in zijn wekelijkse radiocolumn vaak grappen maakt over de actualiteit.
Dit Was het Nieuws is vanaf 4 september weer iedere donderdag om 20:35 uur te zien bij AVROTROS op NPO 1.
Ja, heel raar. Ze praat de helft van de tijd met een Vlaams accent en de andere helft van de tijd niet.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:56 schreef Felagund het volgende:
Michelle heeft een (half-)Vlaams accent.
Doe nou niet. Wij weten dat je aan het trollen bent, maar zij weten dat niet. Tussen die zee aan reacties online wat een verademing dit is, hoeven ze alleen die van jou maar te zien om er volgend jaar toch mee opgescheept te zittenquote:Op vrijdag 12 september 2025 00:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Echt jammer dat Peter Pannekoek er niet bij is.... het duo is toch altijd wat onwennig en voorzichtig.. En JJ domineert nu wel erg veel..
Duidelijk geen snelle jongen, moet lang nadenken over een grap. Niels totaal anders. Als duo in het theater of bij ETH natuurlijk een top duo, maar zonder Niels is Jeroen niks.quote:Op donderdag 11 september 2025 22:51 schreef Slobeend het volgende:
Jeroen leek er niet echt zin in te hebben.
Hij klonk ziekjes, misschien was dat het?quote:Op zondag 14 september 2025 22:41 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Duidelijk geen snelle jongen, moet lang nadenken over een grap. Niels totaal anders. Als duo in het theater of bij ETH natuurlijk een top duo, maar zonder Niels is Jeroen niks.
Vond hem niet anders klinken dan normaal. Ik denk dat hij gewoon zo is, je ziet hem normaal ook nergens anders dan bij ETH en in het theater. Niels zie je veel vaker, zeker zo eind van het jaarquote:Op zondag 14 september 2025 23:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij klonk ziekjes, misschien was dat het?
Jawel hij klonk sowieso verkouden en oogde niet zo vrolijk. Maar ongetwijfeld heb jij ook gelijk.quote:Op maandag 15 september 2025 09:43 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Vond hem niet anders klinken dan normaal. Ik denk dat hij gewoon zo is, je ziet hem normaal ook nergens anders dan bij ETH en in het theater. Niels zie je veel vaker, zeker zo eind van het jaar
Erg jammer dat Peter Pannekoek er niet is.quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe nou niet. Wij weten dat je aan het trollen bent, maar zij weten dat niet. Tussen die zee aan reacties online wat een verademing dit is, hoeven ze alleen die van jou maar te zien om er volgend jaar toch mee opgescheept te zitten
Zei ik ook meteen. Wat timide, niet helemaal lekker en beetje verkouden klank.quote:Op zondag 14 september 2025 23:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij klonk ziekjes, misschien was dat het?
Ik vond anders die opmerking over het meedoen aan tv spelletjes om tickets voor festivals nog te kunnen betalen wel lekker scherpquote:Op zondag 14 september 2025 22:41 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Duidelijk geen snelle jongen, moet lang nadenken over een grap. Niels totaal anders. Als duo in het theater of bij ETH natuurlijk een top duo, maar zonder Niels is Jeroen niks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |