Ja, heel raar. Ze praat de helft van de tijd met een Vlaams accent en de andere helft van de tijd niet.quote:Op donderdag 11 september 2025 20:56 schreef Felagund het volgende:
Michelle heeft een (half-)Vlaams accent.
Doe nou niet. Wij weten dat je aan het trollen bent, maar zij weten dat niet. Tussen die zee aan reacties online wat een verademing dit is, hoeven ze alleen die van jou maar te zien om er volgend jaar toch mee opgescheept te zittenquote:Op vrijdag 12 september 2025 00:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Echt jammer dat Peter Pannekoek er niet bij is.... het duo is toch altijd wat onwennig en voorzichtig.. En JJ domineert nu wel erg veel..
Duidelijk geen snelle jongen, moet lang nadenken over een grap. Niels totaal anders. Als duo in het theater of bij ETH natuurlijk een top duo, maar zonder Niels is Jeroen niks.quote:Op donderdag 11 september 2025 22:51 schreef Slobeend het volgende:
Jeroen leek er niet echt zin in te hebben.
Hij klonk ziekjes, misschien was dat het?quote:Op zondag 14 september 2025 22:41 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Duidelijk geen snelle jongen, moet lang nadenken over een grap. Niels totaal anders. Als duo in het theater of bij ETH natuurlijk een top duo, maar zonder Niels is Jeroen niks.
Vond hem niet anders klinken dan normaal. Ik denk dat hij gewoon zo is, je ziet hem normaal ook nergens anders dan bij ETH en in het theater. Niels zie je veel vaker, zeker zo eind van het jaarquote:Op zondag 14 september 2025 23:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij klonk ziekjes, misschien was dat het?
Jawel hij klonk sowieso verkouden en oogde niet zo vrolijk. Maar ongetwijfeld heb jij ook gelijk.quote:Op maandag 15 september 2025 09:43 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Vond hem niet anders klinken dan normaal. Ik denk dat hij gewoon zo is, je ziet hem normaal ook nergens anders dan bij ETH en in het theater. Niels zie je veel vaker, zeker zo eind van het jaar
Erg jammer dat Peter Pannekoek er niet is.quote:Op vrijdag 12 september 2025 08:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe nou niet. Wij weten dat je aan het trollen bent, maar zij weten dat niet. Tussen die zee aan reacties online wat een verademing dit is, hoeven ze alleen die van jou maar te zien om er volgend jaar toch mee opgescheept te zitten
Zei ik ook meteen. Wat timide, niet helemaal lekker en beetje verkouden klank.quote:Op zondag 14 september 2025 23:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij klonk ziekjes, misschien was dat het?
Ik vond anders die opmerking over het meedoen aan tv spelletjes om tickets voor festivals nog te kunnen betalen wel lekker scherpquote:Op zondag 14 september 2025 22:41 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Duidelijk geen snelle jongen, moet lang nadenken over een grap. Niels totaal anders. Als duo in het theater of bij ETH natuurlijk een top duo, maar zonder Niels is Jeroen niks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |