Ik vind het een slechte act.quote:
Op die manier is Tommy Cooper ook een slechte goochelaar.quote:
Ik vond het ook weer een prima aflevering.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 03:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Op die manier is Tommy Cooper ook een slechte goochelaar.
Maar het zeal vast weer aan mij liggen, ik ehb weer genoten, goede grappen deze keer.
De grap over de ruitjesrok van Faber wat misschnien flauw, ik moest er goed om lachen.
Misschien later. Moet al kotsen als ik weer zo'n nepotistische familie zie als gasten.quote:
Nu ga ik zeker kijken. JJquote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:13 schreef NoCigar het volgende:
Vooral veel correcte niet-grappige monologen. Peter Pannekoek is dan ook nog wel eens grappig. JJ is eigenlijk zelden leuk helaas, daarom is hij ook mislukt als cabaretier. Maar heeft helaas iets teveel geldingsdrang en waant zich nog steeds een visionair die zijn publiek moet opvoeden. Al zeker 15 jaar zit ie met dat schelle gepijnigde stemmetje 'Wilders' te roepen.
Die Kazan heeft wel een tamelijk simpel of onnozel gezicht op de een of andere manier, maar misschien is dat ook de act.
Dit zetje had ik nodig.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vond het ook weer een prima aflevering.
Omdat Steven hetzelfde vak is gaan doen als zijn vader?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien later. Moet al kotsen als ik weer zo'n nepotistische familie zie als gasten.
Daar moest ik ook hard om lachen... enorm flauwe grap maar wel humorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:33 schreef Blues het volgende:
Met zo'n rok kan je altijd een ruitje open zetten.
Ik vond 'm leuk
Hoe houd ze grappen als "even mijn zwaard wegtoveren" vol?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:51 schreef GereDathan het volgende:
Prima aflevering, veel gelachen. Maar ik ben dan ook fan van Jamie (geweldig mens!) en vind de chemie tussen haar en Steven echt grandioos goed. Hun gortdroge filmpjes in Corona tijd kijk ik nog wel eens terug
Wie zijn dat?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:02 schreef SiGNe het volgende:
Ik had vroeger wel een beetje een crush op Mara, de vrouw van Oscar.
Hier thuis gaat het al veel langer niet anders, denk dat Steven en Jamie nog niet op de helft zitten qua relatieduur. Dus ik snap het wel dat ze het volhoudtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:02 schreef SiGNe het volgende:
Hoe houd ze grappen als "even mijn zwaard wegtoveren" vol?
Dat is ook een leuke dame! Snap ik welquote:Ik had vroeger wel een beetje een crush op Mara, de vrouw van Oscar.
Broer en schoonzus van Steven.quote:
Aha. Voor mij allemaal even onbekend, behalve Hans Klok, want die zie ik vaak hier in ons dorp en bij mij in Caprera met z'n hondje lopen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:10 schreef SiGNe het volgende:
Broer en schoonzus van Steven.
Oscar Kazan, Mara (vrouw van Oscar) en Renzo Kazan (ook broer) zaten (vroeger) in Magic Unlimited, deden veel met ilusionisme (meer zoals Hans Klok)
[ afbeelding ]
(geen geweldige foto, even snel opgezocht voor de verduidelijking)
Magic Unlimited kwam regelmatig op TV (vast bij de Avro of Tros, lang geleden), zullen ook vast weleens bij Caprera opgetreden hebben (daar heb ik Brigitte Kaandorp een keer zien optreden, ook leuk)quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Aha. Voor mij allemaal even onbekend, behalve Hans Klok, want die zie ik vaak hier in ons dorp en bij mij in Caprera met z'n hondje lopen.
Nee. Nooit gezien.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:40 schreef SiGNe het volgende:
Magic Unlimited kwam regelmatig op TV (vast bij de Avro of Tros, lang geleden), zullen ook vast weleens bij Caprera opgetreden hebben...
Eens!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Matig seizoen tot nu toe als ik eerlijk ben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |