Dat was zo ongeveer ook de enige scherpe, maar die was wél heel leuk!quote:Op maandag 15 september 2025 15:40 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Ik vond anders die opmerking over het meedoen aan tv spelletjes om tickets voor festivals nog te kunnen betalen wel lekker scherp
Met 2 blonde huppelkutjes waar ik nog nooit van gehoord heb.quote:
quote:Op donderdag 18 september 2025 20:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Meteen even met desinformatie beginnen, ik heb het alweer gezien.
Tiktok-meisjes!quote:Op donderdag 18 september 2025 20:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Met 2 blonde huppelkutjes waar ik nog nooit van gehoord heb.
Ja. Dat begreep ik. Ik heb dat niet.quote:
Vreselijk accent. Moest er lang aan wennenquote:Op donderdag 18 september 2025 22:15 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik vond die meiden prima gasten. Leuke aflevering.
Zeker, zelfs die twee meiden waren (onbedoeld) grappig. Ik dacht trouwens dat je meme moest uitspreken als miem, maar gen Z spreekt het kennelijk uit als meeme.quote:
Die zou ik nou graag als vast panellid zienquote:Op zondag 21 september 2025 11:33 schreef Peter88Online het volgende:
Richard Groenendijk was echt de perfecte gast! Heerlijke humor!
Dat zou hij denk ik inderdaad zonder problemen op zich kunnen nemen.quote:Op zondag 21 september 2025 16:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die zou ik nou graag als vast panellid zien
Ja, dat was ook de definitie die ik (al hoewel niet helemaal helder meer) in mijn hoofd had.quote:Op zondag 21 september 2025 20:44 schreef matthijst het volgende:
GenZ![]()
"Raw dogging" betekent oorspronkelijk seks zonder condoom, maar is een TikTok-trend geworden voor het bewust vermijden van afleidingen.
Als een soort van synoniem nu van 'door de zure appel heel bijten'; eerst een smerig wijf zonder condoom neuken. 'raw dogging it' wat een woordkunstenaarsquote:Op zondag 21 september 2025 20:44 schreef matthijst het volgende:
GenZ![]()
"Raw dogging" betekent oorspronkelijk seks zonder condoom, maar is een TikTok-trend geworden voor het bewust vermijden van afleidingen.
Jetty Mathurin was vroeger wel leukquote:Op donderdag 25 september 2025 20:52 schreef NoCigar het volgende:
Bijzondere keratinekunst bij die linker dame.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |