Het was juist erg fijn dat ie het een beetje voorbereid had. En dat ie niet, zoals Lubach ooit, er volledig bleu in ging en eigenlijk niks te melden had.quote:Op maandag 6 oktober 2025 00:05 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Mwah dattie geen slet als kat wil, dattie uren kon nadenken over neukende libelles, dat stukje over hij en janjaap die afscheid namen…het leek me allemaal voorbereid of die net zn shows niet gehaald hebben.
Misschien beter dan de eindeloze JanJaap-niet-grappige-en-ook-niet-bijzondere monologen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:08 schreef golfer het volgende:
Meisje De Boer moet heel erg hard lachen om haar eigen flauwe grappen.
Buurvrouw van Merel heeft ook veel snoetenvlees als ze om haar eigen grappen lacht.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:08 schreef golfer het volgende:
Persoonlijk gevoel maar ik heb altijd het idee dat De Boer jaloers is op het uiterlijk van Yentl.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:08 schreef golfer het volgende:
Het wordt al sinds de start een dag eerder opgenomen, dus ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:44 schreef golfer het volgende:
Gisteren opgenomen?
Want item over Gaza is wel achterhaald.
Niet door mij in ieder geval. Alleen al in de gasten van dit seizoen zaten er wel een stuk of 4 bij die het beter zouden doen als vast panellidquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat een ongelooflijk slecht seizoen is dit.
Peter wordt erg gemist.
Muzikaal zijn ze heel sterk, maar ad rem op filmpjes reageren is duidelijk niet hun ding. Ze zijn dan ook van het muzikale cabaret en niet van de stand up comedy.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:14 schreef Document1 het volgende:
Slechtste aflevering tot nu toe. Twee ontzettend niet grappige personen zullen ook nooit grappig worden.
Dan heb je er een paar gemistquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:59 schreef golfer het volgende:
Veruit de meeste lelijke bril die ik de laatste jaren heb gezien bij Dolf.
Staat ie wel: https://npo.nl/start/seri(...)-nieuws_121/afspelenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:13 schreef Farenji het volgende:
Waarom staat de laatste niet op npo start?
Ja nu wel opeens, net nog niet, ik vind dit heel verdacht.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Staat ie wel: https://npo.nl/start/seri(...)-nieuws_121/afspelen
quote:Beste Farenji,
Hartelijk dank voor je bericht.
Het klopt inderdaad dat deze aflevering van Dit was het nieuws niet beschikbaar is.
We hebben namelijk een storing gehad, waardoor alle programma's van gisteravond niet meer beschikbaar waren om terug te kijken.
We zijn momenteel hard bezig om de ontbrekende programma's z.s.m. weer beschikbaar te maken.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Willem
Afdeling Klantenservice
Nederlandse Publieke Omroep
T. 035-6775755 (maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 18.00)
W. https://npo.nl/service
Serieus? Ik vroeg me al af waar ik haar van zou moeten kennen, maar ze werkt dus vooral op de achtergrondquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:19 schreef golfer het volgende:
Overigens is Cindy Pieterse incrowd, want sinds 2001 is zij vaste schrijver van Dit Was Het Nieuws. Zij schrijft grappen.
Yups.quote:Op zondag 26 oktober 2025 22:06 schreef Postbus100 het volgende:
Serieus? Ik vroeg me al af waar ik haar van zou moeten kennen, maar ze werkt dus vooral op de achtergrond
Ik ken haar vooral van dit fragment van Klikbeet, over 'Het makkelijkste meisje van de klas':quote:Op zondag 26 oktober 2025 22:06 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Serieus? Ik vroeg me al af waar ik haar van zou moeten kennen, maar ze werkt dus vooral op de achtergrond
Ik ook.quote:Op zondag 26 oktober 2025 22:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ken haar vooral van dit fragment van Klikbeet, over 'Het makkelijkste meisje van de klas':
Bekijk deze YouTube-video
Teun van den Elzen was vorig jaar te gast nadat ie gestopt was achter de schermen bij het programma.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:19 schreef golfer het volgende:
Overigens is Cindy Pieterse incrowd, want sinds 2001 is zij vaste schrijver van Dit Was Het Nieuws. Zij schrijft grappen.
Dit kende ik niet, maar ooh, wat ergquote:Op zondag 26 oktober 2025 22:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ken haar vooral van dit fragment van Klikbeet, over 'Het makkelijkste meisje van de klas':
Bekijk deze YouTube-video
Vroeg ik me ook al af ja. Echt een programma waar ik nog al die jaren naar uitkijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 13:52 schreef Kakadylo het volgende:
Dat DIT fenomenale stukje kunst nog nóóit een televisiering (of hoe je dat ook noemt) heeft weten te winnen is één grote schandvlek. Het is met momenten zo ontiegelijk links dat je toestel omver kiepert, maar zelfs dán lach je de ballen uit je broek!
Televizierring gaat volgens mij meestal naar programma's die er in een bepaald seizoen echt bovenuit steken, ook ten opzichte van hun eigen vorige seizoen. Oh en het programma moet nog niet al te lang bestaan en in een rijzende fase zitten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 13:52 schreef Kakadylo het volgende:
Dat DIT fenomenale stukje kunst nog nóóit een televisiering (of hoe je dat ook noemt) heeft weten te winnen is één grote schandvlek. Het is met momenten zo ontiegelijk links dat je toestel omver kiepert, maar zelfs dán lach je de ballen uit je broek!
Je kan haar ook kennen van Klikbeet.quote:Op zondag 26 oktober 2025 22:06 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
VI voldoet dan niet aan deze vereisten denk ikquote:Op maandag 27 oktober 2025 10:16 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Televizierring gaat volgens mij meestal naar programma's die er in een bepaald seizoen echt bovenuit steken, ook ten opzichte van hun eigen vorige seizoen. Oh en het programma moet nog niet al te lang bestaan en in een rijzende fase zitten.
Dus de vrij constante kwaliteit van DWHN en het lange bestaan in die zin een nadeel. De beginjaren heb ik niet eens bewust meegemaakt, dus geen idee waardoor ze ook toen ze nog geen gevestigd programma waren de ring niet hebben bemachtigd.
Klopt, die hebben een veel populistischer insteek en is daarmee niet vergelijkbaar met NPO programma's die kans maken op de Televizierringquote:Op maandag 27 oktober 2025 10:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
VI voldoet dan niet aan deze vereisten denk ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |