Ik kijk de herhaling. Heerlijk droge humor. Wie zijn de gasten ?quote:
Broers Sander en Arnout Brinks van Tangerine. Zangers.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk de herhaling. Heerlijk droge humor. Wie zijn de gasten ?
Hebben ze een beetje humor ?quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Broers Sander en Arnout Brinks van Tangerine. Zangers.
Moeten ze dan met een kraam op het winkelcentrum gaan staan?quote:
Wat bedoel jequote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:13 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Moeten ze dan met een kraam op het winkelcentrum gaan staan?
Ze kunnen mij gewoon bellen hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:09 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Om daar potentiele gasten te gaan strikken.
Ja dat bedoel ik dus, ze kunnen toch niet zomaar random mensen van straat plukken.quote:
Klopt. Maar ik ben niet random.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:56 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus, ze kunnen toch niet zomaar random mensen van straat plukken.
Eens. Intelligente vent. Met dat "KUTWAUS.' Heerlijk.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:47 schreef SonicVolcano het volgende:
JJ met zijn anekdotes, verzonnen of niet, is wel altijd genieten. Niet altijd om de inhoud, maar zijn manier van vertellen vind ik echt geniaal.
Koekwous, kut.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eens. Intelligente vent. Met dat "KUTWAUS.' Heerlijk."KUT"
Ge het gelijk.quote:
Kunt de Brabander wel uit Brabant halen, maar niet het Brabant uit de Brabander.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2025 15:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kunt de Brabander wel uit Brabant halen, maar niet het Brabant uit de Brabander.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |