Nou ik vind het op TV fijner. Theater is wel leuker zo'n avondje uit. Ervoor even ergens eten en dan kijken. Maar was zelf toen bijv naar Bert Visscher en had em thuis al na 15 minuten afgezet. Zo matig en herkauwde grapjes.quote:Op vrijdag 1 november 2024 07:39 schreef GereDathan het volgende:
Cabaret is in het theater altijd leuker dan op TV, al is het maar omdat je dan een 100% focus hebt. Voor de TV wordt je toch altijd afgeleid, hoe licht ook.
Kan ook wel trots zeggen dat ik veel van Nederlands cabaretiers heb gezien live de laatste. Heerlijk om naar het theater te gaan, al heb ik ook echt wel afraders waar ik nooit meer zal komen.
Blijft wel bijzonder hoe cabaretiers van top naar flop kunnen gaan, andersom maak ik dan weer zeer zelden mee. Ik heb mij in een ver verleden van mijn stoel gelachen bij Hans Teeuwen bijvoorbeeld, nou dat is de afgelopen 20 jaar echt enkel nog maar om te janken. Heb ook wel goede shows van Guido Weijers gezien, voor hij commercieel en een wappie werd.
Deze maand nog even naar Rayen Panday, vorige 2 shows waren erg leuk dus heb er al zin in!
PS Claudia de Breij is echt ver-schrik-kelijk! Ook als persoon in het echt. Wat een over het paard getild mens is dat zeg. Brrrr.
Je verwacht het niet bij Bertje en zijn "final tour / best off"quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nou ik vind het op TV fijner. Theater is wel leuker zo'n avondje uit. Ervoor even ergens eten en dan kijken. Maar was zelf toen bijv naar Bert Visscher en had em thuis al na 15 minuten afgezet. Zo matig en herkauwde grapjes.
Ik kijk 99% van de tijd tv zonder mijn mobiel in mijn hand. In ieder geval als het een programma/film/serie is waar ik voor ga zitten. Ik durf wel te zeggen dat mijn focus dan hetzelfde is als in een theater.quote:Op vrijdag 1 november 2024 07:39 schreef GereDathan het volgende:
Cabaret is in het theater altijd leuker dan op TV, al is het maar omdat je dan een 100% focus hebt. Voor de TV wordt je toch altijd afgeleid, hoe licht ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |