Niemand houdt van ingestudeerde stukjes. Was ook het grootste minpunt van Pannekoekflopquote:Op donderdag 25 september 2025 21:00 schreef golfer het volgende:
Ribkwal. Ingestudeerd stukje van JanJaap.
Doen ze bij de Engelse variant ook, de quiz is een beetje een proeflokaal voor de grappen die later in de shows komen.quote:Op donderdag 25 september 2025 21:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niemand houdt van ingestudeerde stukjes. Was ook het grootste minpunt van Pannekoekflop
Die dochter is vele malen erger. 'Ik kan niet lachen om genocide'. Waarom doe je dan in godsnaam mee aan een satirisch programmaquote:Op donderdag 25 september 2025 21:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Jetty Mathurin was vroeger wel leuk
Nu niet meer
En dan heel hard NEEE NEEE roepen alsof ze voor het eerst in haar leven een gewaagd grapje hoort.quote:Op donderdag 25 september 2025 23:09 schreef Djeez het volgende:
[..]
Die dochter is vele malen erger. 'Ik kan niet lachen om genocide'. Waarom doe je dan in godsnaam mee aan een satirisch programma
Jij lacht wel om een genocide?quote:Op donderdag 25 september 2025 23:09 schreef Djeez het volgende:
[..]
Die dochter is vele malen erger. 'Ik kan niet lachen om genocide'. Waarom doe je dan in godsnaam mee aan een satirisch programma
Viel mij ook op...quote:Op donderdag 25 september 2025 23:09 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik vond die opmerking over dat Nederlanders 300 jaar lang de tijd hebben gehad om Surinaams te leren anders best sterkquote:Op donderdag 25 september 2025 21:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Jetty Mathurin was vroeger wel leuk
Nu niet meer
Welke grap werd er dan gemaakt over genocide?quote:Op vrijdag 26 september 2025 00:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jij lacht wel om een genocide?
En satirische programma's bespreken niet perse genocides maar hebben meer onderwerpen.
Daarnaast is het niet alleen een satisrisch programma maar vooral een maatschappij-kritisch programma.
En, ze kan er niets aan doen, maar dat gezicht van een ziekelijke Barbie dat ze heeft doet haar ook weinig goed.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:12 schreef Miepetyp het volgende:
Elodie Verweij is echt onverdraaglijk.
Ik vind haar best wel leuk.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 21:12 schreef Miepetyp het volgende:
Elodie Verweij is echt onverdraaglijk.
Het was gewoon een prima grap. Dat betekent niet dat je automatisch ook lacht om alles eromheen he.quote:Op vrijdag 26 september 2025 00:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jij lacht wel om een genocide?
En satirische programma's bespreken niet perse genocides maar hebben meer onderwerpen.
Daarnaast is het niet alleen een satisrisch programma maar vooral een maatschappij-kritisch programma.
Die indruk had ik totaal niet bij hem. Ik vond hem juist heel erg droog adrem.quote:Op zondag 5 oktober 2025 23:46 schreef kalinhos het volgende:
Arends is wel vermoeiend zeg als gast, als captain was het beter. Tis juist allesbehalve adrem, lijken allemaal ingestuurde dingetjes.
Mwah dattie geen slet als kat wil, dattie uren kon nadenken over neukende libelles, dat stukje over hij en janjaap die afscheid namen…het leek me allemaal voorbereid of die net zn shows niet gehaald hebben.quote:Op maandag 6 oktober 2025 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Die indruk had ik totaal niet bij hem. Ik vond hem juist heel erg droog adrem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |