Het smaakte ook verrukkelijkquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou.. dat klinkt ook verrukkelijk !!
De mozzarella maakte het zeker af?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer wat is die Pizza lekker zeg...
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mozzarella maakte het zeker af?
Jij moet er nog even op studerenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij snapt hem wel schijnbaar..
Wha! Ik snap je, Soms heb je van die associatiesquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:13 schreef Domnivoor het volgende:
In het kader van Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt (en ik zal het daar ook posten):
Ik heb heel lang gedacht dat rosbief paardenvlees was, want ros = paard. Maar daar heeft het niets mee te maken.
Logische verklaring wel, was je opgelucht of teleurgesteld toen je erachter kwam dat het van een koe kwam?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:13 schreef Domnivoor het volgende:
In het kader van Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt (en ik zal het daar ook posten):
Ik heb heel lang gedacht dat rosbief paardenvlees was, want ros = paard. Maar daar heeft het niets mee te maken.
Dat vind ik ietwat denigrerendquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Logische verklaring wel, was je opgelucht of teleurgesteld toen je erachter kwam dat het van een koe kwam?
Oeh! Dan mag het ja.Enjoy !!. jammer dat je op een forum slecht kunt delenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat ik me ga vergrijpen aan de doos Merci, die mijn man gisteren gekregen heeft. Ik heb het verdiend, ik heb er vandaag anderhalf uur over gedaan om thuis te komen, terwijl ik er normaal 30 minuten over doe
Geen van beide. Het smaakt er niet minder omquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Logische verklaring wel, was je opgelucht of teleurgesteld toen je erachter kwam dat het van een koe kwam?
Voor de koe, het paard of Domni?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat vind ik ietwat denigrerend
Ik gun het jullie ook, dat welquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oeh! Dan mag het ja.Enjoy !!. jammer dat je op een forum slecht kunt delen
Maar zonder biefstuk, want die ligt dus op je bordquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Soms ook best verwarrend met eten...
Biefstuk van de haas...
Ergens moeten hele grote hazen lopen
En dan zijn er ook nog een haaskarbonades.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Biefstuk van de haas...
Dat is een goede redenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat ik me ga vergrijpen aan de doos Merci, die mijn man gisteren gekregen heeft. Ik heb het verdiend, ik heb er vandaag anderhalf uur over gedaan om thuis te komen, terwijl ik er normaal 30 minuten over doe
Dan heb ik het nog niet eens over jodenhaas... Dat durf je ook niet meer te bestellen tegenwoordigquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maar zonder biefstuk, want die ligt dus op je bord
Dat is dus serieus iets wat ik lang niet heb gesnaptquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Biefstuk van de haas...
Die mag niet meerquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan heb ik het nog niet eens over jodenhaas... Dat durf je ook niet meer te bestellen tegenwoordig
Daarom zit je ook naast Domni op de bankquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is dus serieus iets wat ik lang niet heb gesnapt
Die met marsepein heb ik gisteravond al op, dus nu 2 met hazelnoot en 2 donkere chocolademoussequote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is een goede redenGeniet ervan! Welke smaak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
O dat ziet er uit om in te bijtenquote:
Met een Schultenbräutjequote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daarom zit je ook naast Domni op de bank
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die met marsepein heb ik gisteravond al op, dus nu 2 met hazelnoot en 2 donkere chocolademousse![]()
En daar laat ik het bij.Gisteravond?? Had je gister ook file dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Dat dacht ik ook heel langquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Meer recent voorbeeld...
Ik dacht dus dat longcovid iets met de longen te maken had
Die kende ik nog niet !quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:27 schreef Domnivoor het volgende:
‘Krabbetjes’ is ook een verwarrend woord. Dat zijn varkensribben.
Probeer het eensquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet !
Eh nee, daar ga ik nog een excuus voor bedenkenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gisteravond?? Had je gister ook file dan?
Zeker !quote:
Ja met dit soort vraagstukken houden we ons dus bezigquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daarom zit je ook naast Domni op de bank
Bokkepootjesquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker !
Maar eerst ff een paar bokken schieten voor hun pootjes
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die met marsepein heb ik gisteravond al op, dus nu 2 met hazelnoot en 2 donkere chocolademousse![]()
En daar laat ik het bij.HmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn favoriet is die paarse, en daarna een van die bruine (volgens mij een soort chocoladecrime erin)
Die bruine met een reepje wit onderaan vind ik ook heel lekker. Volgens mij is dat een soort koffiesmaakOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Dat is ook ergens wel zoquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Meer recent voorbeeld...
Ik dacht dus dat longcovid iets met de longen te maken had
Jawel.. ik snap je.. maar niet zo als ik de betekenis las.quote:
Jij bent ook echt een kennerquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hmm![]()
Mijn favoriet is die paarse, en daarna een van die bruine (volgens mij een soort chocoladecrime erin)
Die bruine met een reepje wit onderaan vind ik ook heel lekker. Volgens mij is dat een soort koffiesmaak
Dat heet in het Nederlands toch ook zo ?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:33 schreef Aoibhin het volgende:
Je hebt in het Engels ook 'corned beef'. Ik heb lange tijd gehad dat daar dan iets van maïsmeel ofzo omheen zat, maar dat bleek ook anders te zitten
Heerlijk. Lekker Patrick Kluiveren.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:27 schreef Domnivoor het volgende:
‘Krabbetjes’ is ook een verwarrend woord. Dat zijn varkensribben.
Oh zou kunnenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat heet in het Nederlands toch ook zo ?
PS.. niet te vreten!
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heerlijk. Lekker Patrick Kluiveren.
Mijn ouders hadden dat weleens als broodbelegquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:40 schreef Aoibhin het volgende:
'Tong' is er ook zo een. Kan een vis zijn of ook daadwerkelijk de tong van een beest
Oh God, breng me niet in verleiding om m'n honderden tong80-paintjes hier te gaan spammen!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:40 schreef Aoibhin het volgende:
'Tong' is er ook zo een. Kan een vis zijn of ook daadwerkelijk de tong van een beest
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh God, breng me niet in verleiding om m'n honderden tong80-paintjes hier te gaan spammen!
Tongeworstquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden dat weleens als broodbeleg![]()
Vies idee wel... maar heb het weleens gegeten.
Domni vind het lekkerquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden dat weleens als broodbeleg![]()
Vies idee wel... maar heb het weleens gegeten.
Oh jezus ik realiseer het me nu pasquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh God, breng me niet in verleiding om m'n honderden tong80-paintjes hier te gaan spammen!
quote:
Sliptongetjes zijn heerlijk!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Domni vind het lekker![]()
Ik heb wel ooit sliptongen gehad
* Auch*quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Volgens mij geen worst.. Gekookte tong in plakjes gesneden.
Ook goor!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Volgens mij geen worst.. Gekookte tong in plakjes gesneden.
Lekker in de roomboter.... hmmmmmmmmmquote:
Ooh.. maar dan heb je wel handson ervaring met alle delen...quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook goor!
Toen ik nog op school zat werkte ik in een slagerij en walgde als ik de tong uit de emmer snot moest halen om het te snijden.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]Ik gebruik ze vaak. Ik heb ze allemaal op papier gezet zodat alsik er één nodig heb niet alles hoef aan te klikken.
Eten lijkt wel het nieuwe weerquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:50 schreef Deisyy het volgende:
Eten is hier ook hot topic, op mijn werk ook al, het lievelingsonderwerp op onze kamer
Dat dacht ik ook. Ik meende het zelfs te proevenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:33 schreef Aoibhin het volgende:
Je hebt in het Engels ook 'corned beef'. Ik heb lange tijd gehad dat daar dan iets van maïsmeel ofzo omheen zat, maar dat bleek ook anders te zitten
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Was ooit in Frankrijk bij een slager en op de toonbank stond een bakje om te proeven..
Beetje vierkant iets met twee gaten er in... in het zuur..
.... ik mocht proeven... Vond het comm ci, comm ca ..
Bleek het koeiensnuit.. in plakjes.. die gaten waren de neusgaten
Ik heb daar een grietje botergeil gekregen door alleen maar tournedos te noemen als gerecht!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Rare jongens die fransen!
[ afbeelding ]
Meh, iets eten wat een beest in de mond heeft gehad....quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:56 schreef Domnivoor het volgende:
Rundertong is heerlijk malsIk snap die aversie niet zo.
Haha dat is wel een typisch leuke kwajongensstreekquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh.. maar dan heb je wel handson ervaring met alle delen...
Heb ook als kind weleens geholpen in een slagerij van een klasgenoot.. die slachten destijds nog zelf.. fascinerend vond ik het.
Hadden toen een vers varkensoog mee naar school genomen en in de klas een fake stoeipartij opgezet en ik deed alsof ik een oog verloren was.. het oog met pezen en al in mijn hand... Iedereen gillen... leraar over de zeik...
Moest bij de rector komen... geen humor die lui !
Wat een rare redeneringquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, iets eten wat een beest in de mond heeft gehad....
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Ik meende het zelfs te proeven
En in Engeland noemen ze de meest uiteenlopende dingen ‘pudding’quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:48 schreef Aoibhin het volgende:
Of oesters.
Je hebt ook kalfsoester
En oesterzam
Je kunt gewoon een vlees/vis/vega(n) oestermenu maken
Dat is waar!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je je eten kan beïnvloeden!
Vertel…? Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:57 schreef ToT het volgende:
Maar goed, ik zou eerder rundertong eten dan dat ik ooit nog eens zeekomkommer ga eten!
Ja!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En in Engeland noemen ze de meest uiteenlopende dingen ‘pudding’
Is een vrij bekende drogreden hoor!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat een rare redenering
Jaquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En in Engeland noemen ze de meest uiteenlopende dingen ‘pudding’
WAT!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:33 schreef Aoibhin het volgende:
Prima hoor, ik kende hem nog niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Is een vrij bekende drogreden hoor!Ik ben niet de eerste die het zegt!
Mijn moeder een keer in een restaurant: "Creme bullee? Wat is dat?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:04 schreef Aoibhin het volgende:
Domni's reactie toen hij vorig jaar in Canterbury een Yorkshire pudding kreeg bij het hotelrestaurant was ook grappig![]()
'Huh, maar dit is een ragoutbakje?'
Als je die comics van vroeger met volwassen ogen gaat bekijken..... dan werd Wald Disney opgeslotenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ennnnn safesearch staat hier uit!
Echt he!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je die comics van vroeger met volwassen ogen gaat bekijken..... dan werd Wald Disney opgesloten
Een ragoutbakje, een dessert, en bloedworst. Allemaal ‘pudding’quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:04 schreef Aoibhin het volgende:
Domni's reactie toen hij vorig jaar in Canterbury een Yorkshire pudding kreeg bij het hotelrestaurant was ook grappig![]()
'Huh, maar dit is een ragoutbakje?'
Ze rijden ook al linksquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een ragoutbakje, een dessert, en bloedworst. Allemaal ‘pudding’
En, hoe liep het af?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn moeder een keer in een restaurant: "Creme bullee? Wat is dat?
- "Dat is als vanillepap!", zei de serveerster!
Er is wel meer 'pudding' daar, en als je dat bij je eten krijgt .......quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een ragoutbakje, een dessert, en bloedworst. Allemaal ‘pudding’
Custard?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoe zou echte pudding eigenlijk heten in het engels?
Das een Generaalquote:
Da was pas een goeie generaal,quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Das een Generaal
Op zicht ook wel weer grappig
Edit: Oeps.. dat was Custer .. mijn History is wat roestig.
Dat lijkt meer op een crematieovenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit ff een filmpje te kijken van een dude die een 20.000 watt magnetron heeft gemaakt... schiet lekker op als je haast hebt met eten
Augurken gaan er wel in gillenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat lijkt meer op een crematieoven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Zo erg beschimmeld dat het pootjes heeft gekregen?quote:
Die bezorgtoko is nog niet zo lang open, loopt veel beter dan verwacht geloof ik,quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo erg beschimmeld dat het pootjes heeft gekregen?
Wat voor lekkers heb je besteld?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die bezorgtoko is nog niet zo lang open, loopt veel beter dan verwacht geloof ik,
dus ze hebben wat moeite met op tijd bezorgen
Indiaas: Tropical mango chicken (special) + Garlic naanquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat voor lekkers heb je besteld?
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Indiaas: Tropical mango chicken (special) + Garlic naan
Fijn he, fok en youtube en kwootverklootquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fijn he, fok en youtube en kwootverkloot![]()
Smakelijkquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dank u,quote:
Dat zou mooi zijn maar dat lukt eigenlijk nooit, tenminste mij niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dank u,
is zeer lekker,
en die naan
moet echt leren hoe ze die maken
LOLquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is dat Gastvrouw_op_Afstand_GOA?
A dat ken ik niet. Nooit indiaas eten gehadquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb een keer zelf naan geprobeerd te maken, maar het leek er uiteindelijk toch niet echt op. Het was wel lekker, maar niet hetzelfde.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn maar dat lukt eigenlijk nooit, tenminste mij niet.
Deze is echt zo goed, zo luchtigquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn maar dat lukt eigenlijk nooit, tenminste mij niet.
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A dat ken ik niet. Nooit indiaas eten gehad
Hij heeft Nederlandse vooroudersquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Clint 94 jaar oud ! En nog aan het werk...![]()
[ afbeelding ]
Ja! Hoorde ik net ook.. Moest ook wel... Kon niet missenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij heeft Nederlandse voorouders
quote:
Heerlijk nummer heb de cdquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Zie en hoor de link met Clint niet echt.. maar lekker ritme.. en hey Clint in de naam.. dus het is goood!
Op zich komt het me wel bekend voor.. maar ook weer niet.. is dit een voorloper of een rip off toch?.. van een ander bekend nummer?quote:
Komt uit 2001 was wel een hitjequote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Op zich komt het me wel bekend voor.. maar ook weer niet.. is dit een voorloper of een rip off toch?.. van een ander bekend nummer?
Lees net dit in de comments op YT, wist ik ook niet. Top film ookquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan herinner ik me waarschijnlijk toch deze
Ja die !!quote:
Ja heerlijk.. Ik ben niet een fan persoon ofzo... Maar Clint.. al vanaf jongs af aan.. Die kan bij mij niet stukquote:
Thanksquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Voor de 40+ meisjes:
[ afbeelding ]
Prachtigquote:
Ja! Zag ik ook, leuk hè, dat soort "oude" scenes en verzameling van legends!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
PrachtigEn ook dat hoofd van Tarantino in het publiek
Mijn vader liet me al vrij jong kennis maken met spaghetti westernsquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja heerlijk.. Ik ben niet een fan persoon ofzo... Maar Clint.. al vanaf jongs af aan.. Die kan bij mij niet stuk(hier moet ik dus een happy no smiley hebben )
Dat je dat kunt zien, dat hoofdquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
PrachtigEn ook dat hoofd van Tarantino in het publiek
Dat deed hij goed!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn vader liet me al vrij jong kennis maken met spaghetti westerns
Nou dat smoelwerk herken ik uit duizendenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dat je dat kunt zien, dat hoofd. Ik heb 30 pixels max. Okee, geen lens in, maar nauwelijks te zien hiero.
Ah, ik dacht dat het om z'n expressie gingquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat smoelwerk herken ik uit duizenden
Absoluut daar heb ik mijn liefde voor films aan over gehouden.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat deed hij goed!
Zonder Clint dan wel.. maar Once upon a time... de muziek.. de film.. Claudia,, Sergio.. Henry.. Damn... zo maken ze ze niet meer
Bewijs het maarquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Absoluut daar heb ik mijn liefde voor films aan over gehouden.
Jij weet wel beterquote:
Als 16 jarige gingen we stappen.. en mijn ouders waren vaak het weekend weg.. dan ging ik met vrienden dronken bij mij thuis nog ff na chillen.. tegenwoordig is dat een afterparty, maar destijds was dat de VHS aanzetten.. en dan zetten we die film op.. zagen we ze op het station... squeek... squeek.. dat was het... en werden wakker met ruis... en dat wel 20 keer.. LOL.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Absoluut daar heb ik mijn liefde voor films aan over gehouden.
Ja ook nogquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja. Je had toch ook een videotheek?
Vast wel.. maar dat was niet zijn drijfveer.... Man is 93 heeft meer geld dan hij op kan maken... en werkt nogquote:
Meende het ook nietquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vast wel.. maar dat was niet zijn drijfveer.... Man is 93 heeft meer geld dan hij op kan maken... en werkt nog
Was toen nog een grijs gebied, ik importeerde ze (goedkoop) en had zo de nieuwste films in de verhuur. Dat was wel een leuke businessquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:50 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Voor de dvd gestopt/verkocht of erna?
Een van zijn eerste rolletje was in een film met Clint Eastwood.quote:
Joh! Meen je!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een van zijn eerste rolletje was in een film met Clint Eastwood.
2 films dus zie ik net.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Joh! Meen je!
Dat filmpje wat je quote gaat daar over
Alles om maar abo's te verkopenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:22 schreef Domnivoor het volgende:
Log in om te bevestigen dat je geen bot bent 🦴
[ afbeelding ]
Wazzda?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:22 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik ook wel eens , nu niet ... Mogelijk kijk je te weinig YTsquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:22 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Eerder te veelquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens , nu niet ... Mogelijk kijk je te weinig YTs
Mischien ben je niet bevoegd voor Jazz...quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Eerder te veel![]()
Het gekke is dat ik gewoon ben ingelogd.
En het is niets van Fok volgens Fok .. heb het al eens gevraagd ...quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Eerder te veel![]()
Het gekke is dat ik gewoon ben ingelogd.
Ja, dat zal het zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mischien ben je niet bevoegd voor Jazz...
Werkt dit?
Nee, dat is iets van Youtube.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
En het is niets van Fok volgens Fok .. heb het al eens gevraagd ...
Ik vermoed omdat je via een externe link youtube kijkt, dat ze als dat te vaak achter elkaar gebeurt die melding geven zodat je niet een machine bent die YT leeg trekt.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn![]()
Jazz is te hoog gegrepen voor mij.
Ik krijg weer dezelfde melding.
Ajax heb wel gewonnen ... Slaap zequote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:33 schreef tong80 het volgende:
Voetbal was kut maar Dit Was Het Nieuws met Herman van der Zandt was geweldig. Moet je echt terug kijken of de herhaling. Truste en tot merrege
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Mijn favoriete tv programmaquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:33 schreef tong80 het volgende:
Voetbal was kut maar Dit Was Het Nieuws met Herman van der Zandt was geweldig. Moet je echt terug kijken of de herhaling. Truste en tot merrege
Bedankt voor de tip. Dan ga ik die terugkijken. Ik moet ook nog 'De Ring' terugkijken, spannende Nederlandse serie.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:33 schreef tong80 het volgende:
Ah, een kuifmees. Wijlen mijn kat had die een keer gevangenquote:
Kattenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, een kuifmees. Wijlen mijn kat had die een keer gevangen
Jaquote:
ZIet er echt lekker uit he, zal zo broodje nu wel willen etenquote:
Ik als lunchquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIet er echt lekker uit he, zal zo broodje nu wel willen eten
Veel plezier met je kleindochterquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:22 schreef Puzzie het volgende:
Thnx voor de Birdies @:Pullup![]()
Tijd om me voor te bereiden op mijn tripje naar Arnhem om mijn kleindochter op te halen
Dankquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Veel plezier met je kleindochter
Veel plezierquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:22 schreef Puzzie het volgende:
Tijd om me voor te bereiden op mijn tripje naar Arnhem om mijn kleindochter op te halen
Inentingen gehaald? Visum geregeld?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:22 schreef Puzzie het volgende:
Meh, mijn laatste treinreis was een rampquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Inentingen gehaald? Visum geregeld?
3 vervoerdersquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Meh, mijn laatste treinreis was een ramp![]()
Ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen om bij drie verschillen treinproviders te hebben in of uitgecheckt![]()
![]()
En waardoor ik een mega rekening kreeg![]()
![]()
Ik had toen zoiets van ;'Nooit meer met de trein'![]()
Maar goed , het gedoe is rechtgezet , ik krijg mijn geld terug maar dat was wel een stress ding.
Dus ik ben nu toch wel wat gestrestEn ik zit nog thuis
Veel plezierquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:22 schreef Puzzie het volgende:
Toen wel maar je schijnt hier in Zwolle ook blauwnet te hebbenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
3 vervoerders![]()
In wat voor uithoek van het land woon je?
Als Arriva ertussen zit, sterkte alvast
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Toen wel maar je schijnt hier in Zwolle ook blauwnet te hebbenthnx!
Eet smakelijk!quote:
Goed planquote:
Nice, ik stop dit in het rls topic ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Voor de Utopia die hards:
Onze Adriaan![]()
https://npo.nl/start/seri(...)milie-de-boer-spanje
Zit het te kijken... best bizar... die stem alleen al van Adriaan, alsof ik terug in de tijd benquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Nice, ik stop dit in het rls topic ook
Er rust een vloek op mij geloof ikquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er rust een vloek op mij geloof ik![]()
Ik ben alweer thuis, ik was in Zutphen en toen werd ik de trein uitgezet![]()
De trein ging weer terug naar Zwolle want er was tussen Arnhem en Dieren een trein ongeluk gebeurt.
Sta je dan en moet je weer terug
Ja dat werd mij verteldquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:01 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ook stom, en geen vervangende bus dus? Of was dat te veel gedoe?
Das idd balenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er rust een vloek op mij geloof ik![]()
Ik ben alweer thuis, ik was in Zutphen en toen werd ik de trein uitgezet![]()
De trein ging weer terug naar Zwolle want er was tussen Arnhem en Dieren een trein ongeluk gebeurt.
Sta je dan en moet je weer terug
Ja want nu heb ik mijn kleindochter niet op kunnen halen en daar baal ik wel vanquote:
Dubbelbalenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja want nu heb ik mijn kleindochter niet op kunnen halen en daar baal ik wel van
Ff teruggelezen; balen joh ....quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja want nu heb ik mijn kleindochter niet op kunnen halen en daar baal ik wel van
Gelukkig waren er geen doden bij dat ongeluk , maar het is wel kutquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:05 schreef maily het volgende:
[..]
Ff teruggelezen; balen joh ....
En nu?
Maar nu met je kleindochter bedoel ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gelukkig waren er geen doden bij dat ongeluk , maar het is wel kut
Ja dat bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:09 schreef maily het volgende:
[..]
Maar nu met je kleindochter bedoel ik
Nee mijn zoon haalt haar nu met de auto op maar dit zou de eerste keer zijn dat ik bij haar thuis kom en dat ze haar kamer en unicorn bed aan mij zou laten zien. En zou ik samen met haar weer terug naar Zwolle gaan. Helaasquote:
De Ring wordt verschillend beoordeeld. Angela de Jong vindt het niks maar op FOK! zijn er users die wel positief zijn. Ik mee @GGMM of @maxi-musquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 07:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Dan ga ik die terugkijken. Ik moet ook nog 'De Ring' terugkijken, spannende Nederlandse serie.
Wat balen zegquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee mijn zoon haalt haar nu met de auto op maar dit zou de eerste keer zijn dat ik bij haar thuis kom en dat ze haar kamer en unicorn bed aan mij zou laten zien. En zou ik samen met haar weer terug naar Zwolle gaan. HelaasOp naar de volgende vakantie
Ja ik keek er heel erg naar uitquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat balen zegJammer als je er zo naar uitkeek
Dat is al over 2 maandjes. Hang in therequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee mijn zoon haalt haar nu met de auto op maar dit zou de eerste keer zijn dat ik bij haar thuis kom en dat ze haar kamer en unicorn bed aan mij zou laten zien. En zou ik samen met haar weer terug naar Zwolle gaan. HelaasOp naar de volgende vakantie
Nee voorjaarsvakantie, met kerst is ze een week hier in Zwollie , maar de insteek van vandaag was wat anders ,quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:49 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is al over 2 maandjes. Hang in there
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee voorjaarsvakantie, met kerst is ze een week hier in Zwollie , maar de insteek van vandaag was wat anders ,
Het wordt allemaal wat ingewikkelder als mensen gaan scheiden en ver van elkaar vandaan wonenquote:
Snap ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het wordt allemaal wat ingewikkelder als mensen gaan scheiden en ver van elkaar vandaan wonen![]()
Ik ben allang blij dat ons contact goed is en dat ik haar ieder weekend zie
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik keek er heel erg naar uit![]()
Maar ja niets aan te doen
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik keek er heel erg naar uit![]()
Maar ja niets aan te doen
Ik zie haar morgen weerquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Balen Puzzie zowel voor jou als je kleindochter. Des te leuker wordt de volgende keer.
Zit je mij nu uit te lachen?quote:
Jij bent puzzie?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit je mij nu uit te lachen?
Jij wil mij altijd uitlachen.quote:
Misschien omdat je grappig bent?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij wil mij altijd uitlachen.
Begin jij ook al?quote:
Ja echt heel jammer. Ik heb altijd gezegd, als wij niet als volwassenen samen kunnen wonen moeten we als volwassen uit elkaar gaan en ook als volwassen met elkaar om blijven gaan voor de kinderen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:52 schreef chufi het volgende:
Ja scheiden en kinderen ... Ben blij dat ik toch nog steeds goed contact heb met de mijne.. (in dr pubertijd was het wel wat minder) Maar daar is ze gelukkig inmiddels al wat jaren overheen.
Leuk.. wel handig dat er al patroon op zitquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:56 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een Halloween pompoen om uit te hollen
Ja, vind ik ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Leuk.. wel handig dat er al patroon op zit
Wat ligt er nu naast, schelpen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:56 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een Halloween pompoen om uit te hollen
Zag vanmiddag bij de AH ook pompoenen liggen maar dan moet je idd zelf een gezicht op tekenen en uithollen..quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, vind ik ookIk heb het wel eens zonder geprobeerd en dat ging uiteindelijk wel, maar werd niet echt mooi
Lege slakkenhuizen. Die bewaar ik voor kerst om de amuse in op te dienenquote:
Ja, een goed scherp mes is wel belangrijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zag vanmiddag bij de AH ook pompoenen liggen maar dan moet je idd zelf een gezicht op tekenen en uithollen..
Maar volgens mij moet je wel een goede mes gebruiken..
A goed plan tochquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lege slakkenhuizen. Die bewaar ik voor kerst om de amuse in op te dienen
Die heb ik wel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, een goed scherp mes is wel belangrijk
Geplaatste explosieven geven ook een zeer verassend effectquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zag vanmiddag bij de AH ook pompoenen liggen maar dan moet je idd zelf een gezicht op tekenen en uithollen..
Maar volgens mij moet je wel een goede mes gebruiken..
Nou je zal maar zo'n gek naast je hebben wonenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geplaatste explosieven geven ook een zeer verassend effect
Nou hopen dat het idd goed afloopt en de brand niet overslaatquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:23 schreef tong80 het volgende:
Grote brand hier in kledingwinkel de Store 50 meter verderop. Ken Wendy en Hans goed die ernaast wonen goed. Duimen voor ze.
Das maar even hoor dat hij naast je woont als het verassend isquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou je zal maar zo'n gek naast je hebben wonen![]()
Dan toch maar een uitgeholde pompoen met een waxinelichtje erin
Ik hoop niet dat het voor Wendy en Hans straks verassend is met die brand.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das maar even hoor dat hij naast je woont als het verassend is
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij wil mij altijd uitlachen.
quote:
hOOP HET ook voor hun en voor jou natuurlijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het voor Wendy en Hans straks verassend is met die brand.
Toepasselijk bij de woningbrand hier naast.quote:
Hopelijk loopt het goed af!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het voor Wendy en Hans straks verassend is met die brand.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:03 schreef tong80 het volgende:
Het is woning boven de winkel. xxxxxxxxxx woont daar. Ik sprak net hun zoon xxxx. Moeder ligt in ziekenhuis. Rook ingeademd. Airfryer was ontploft. Katten zijn dood en wat ik begreep woning onbewoonbaar.
Ik heb ook wijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:05 schreef Prisha het volgende:
Hier trek ik vast een fles wijn open en er ligt hele oude brokkel kaas naar me te knipogen
proost!quote:
Triest van de katjesquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:03 schreef tong80 het volgende:
Het is woning boven de winkel. xxxxxxxxxx woont daar. Ik sprak net hun zoon xxxx. Moeder ligt in ziekenhuis. Rook ingeademd. Airfryer was ontploft. Katten zijn dood en wat ik begreep woning onbewoonbaar.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:05 schreef Prisha het volgende:
Hier trek ik vast een fles wijn open en er ligt hele oude brokkel kaas naar me te knipogen
Proost allebei!quote:
quote:
De buren zijn ook schatten van mensen. Daar was het kantje boord.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Triest van de katjes![]()
Hopelijk komt moeder er goed bovenop
dat is ergquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:03 schreef tong80 het volgende:
Daar gaat het nu wel goed mee?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
De buren zijn ook schatten van mensen. Daar was het kantje boord.
Blijkbaar. Zulke dingen gebeuren altijd onverwacht en houd je nooit rekening me. Er zit een stekker aan een airfryer dus elektriciteit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is erg![]()
Kan een airfryer zomaar ontploffen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |