Nou hopen dat het idd goed afloopt en de brand niet overslaatquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:23 schreef tong80 het volgende:
Grote brand hier in kledingwinkel de Store 50 meter verderop. Ken Wendy en Hans goed die ernaast wonen goed. Duimen voor ze.
Das maar even hoor dat hij naast je woont als het verassend isquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou je zal maar zo'n gek naast je hebben wonen![]()
Dan toch maar een uitgeholde pompoen met een waxinelichtje erin
Ik hoop niet dat het voor Wendy en Hans straks verassend is met die brand.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das maar even hoor dat hij naast je woont als het verassend is
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij wil mij altijd uitlachen.
quote:
hOOP HET ook voor hun en voor jou natuurlijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het voor Wendy en Hans straks verassend is met die brand.
Toepasselijk bij de woningbrand hier naast.quote:
Hopelijk loopt het goed af!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het voor Wendy en Hans straks verassend is met die brand.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:03 schreef tong80 het volgende:
Het is woning boven de winkel. xxxxxxxxxx woont daar. Ik sprak net hun zoon xxxx. Moeder ligt in ziekenhuis. Rook ingeademd. Airfryer was ontploft. Katten zijn dood en wat ik begreep woning onbewoonbaar.
Ik heb ook wijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:05 schreef Prisha het volgende:
Hier trek ik vast een fles wijn open en er ligt hele oude brokkel kaas naar me te knipogen
proost!quote:
Triest van de katjesquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:03 schreef tong80 het volgende:
Het is woning boven de winkel. xxxxxxxxxx woont daar. Ik sprak net hun zoon xxxx. Moeder ligt in ziekenhuis. Rook ingeademd. Airfryer was ontploft. Katten zijn dood en wat ik begreep woning onbewoonbaar.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:05 schreef Prisha het volgende:
Hier trek ik vast een fles wijn open en er ligt hele oude brokkel kaas naar me te knipogen
Proost allebei!quote:
quote:
De buren zijn ook schatten van mensen. Daar was het kantje boord.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Triest van de katjes![]()
Hopelijk komt moeder er goed bovenop
dat is ergquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:03 schreef tong80 het volgende:
Daar gaat het nu wel goed mee?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
De buren zijn ook schatten van mensen. Daar was het kantje boord.
Blijkbaar. Zulke dingen gebeuren altijd onverwacht en houd je nooit rekening me. Er zit een stekker aan een airfryer dus elektriciteit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is erg![]()
Kan een airfryer zomaar ontploffen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |