quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik keek er heel erg naar uit![]()
Maar ja niets aan te doen
Ik zie haar morgen weerquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Balen Puzzie zowel voor jou als je kleindochter. Des te leuker wordt de volgende keer.
Zit je mij nu uit te lachen?quote:
Jij bent puzzie?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit je mij nu uit te lachen?
Jij wil mij altijd uitlachen.quote:
Misschien omdat je grappig bent?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij wil mij altijd uitlachen.
Begin jij ook al?quote:
Ja echt heel jammer. Ik heb altijd gezegd, als wij niet als volwassenen samen kunnen wonen moeten we als volwassen uit elkaar gaan en ook als volwassen met elkaar om blijven gaan voor de kinderen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:52 schreef chufi het volgende:
Ja scheiden en kinderen ... Ben blij dat ik toch nog steeds goed contact heb met de mijne.. (in dr pubertijd was het wel wat minder) Maar daar is ze gelukkig inmiddels al wat jaren overheen.
Leuk.. wel handig dat er al patroon op zitquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:56 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een Halloween pompoen om uit te hollen
Ja, vind ik ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Leuk.. wel handig dat er al patroon op zit
Wat ligt er nu naast, schelpen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:56 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een Halloween pompoen om uit te hollen
Zag vanmiddag bij de AH ook pompoenen liggen maar dan moet je idd zelf een gezicht op tekenen en uithollen..quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, vind ik ookIk heb het wel eens zonder geprobeerd en dat ging uiteindelijk wel, maar werd niet echt mooi
Lege slakkenhuizen. Die bewaar ik voor kerst om de amuse in op te dienenquote:
Ja, een goed scherp mes is wel belangrijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zag vanmiddag bij de AH ook pompoenen liggen maar dan moet je idd zelf een gezicht op tekenen en uithollen..
Maar volgens mij moet je wel een goede mes gebruiken..
A goed plan tochquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lege slakkenhuizen. Die bewaar ik voor kerst om de amuse in op te dienen
Die heb ik wel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, een goed scherp mes is wel belangrijk
Geplaatste explosieven geven ook een zeer verassend effectquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zag vanmiddag bij de AH ook pompoenen liggen maar dan moet je idd zelf een gezicht op tekenen en uithollen..
Maar volgens mij moet je wel een goede mes gebruiken..
Nou je zal maar zo'n gek naast je hebben wonenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geplaatste explosieven geven ook een zeer verassend effect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |