Er rust een vloek op mij geloof ikquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er rust een vloek op mij geloof ik![]()
Ik ben alweer thuis, ik was in Zutphen en toen werd ik de trein uitgezet![]()
De trein ging weer terug naar Zwolle want er was tussen Arnhem en Dieren een trein ongeluk gebeurt.
Sta je dan en moet je weer terug
Ja dat werd mij verteldquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:01 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ook stom, en geen vervangende bus dus? Of was dat te veel gedoe?
Das idd balenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er rust een vloek op mij geloof ik![]()
Ik ben alweer thuis, ik was in Zutphen en toen werd ik de trein uitgezet![]()
De trein ging weer terug naar Zwolle want er was tussen Arnhem en Dieren een trein ongeluk gebeurt.
Sta je dan en moet je weer terug
Ja want nu heb ik mijn kleindochter niet op kunnen halen en daar baal ik wel vanquote:
Dubbelbalenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja want nu heb ik mijn kleindochter niet op kunnen halen en daar baal ik wel van
Ff teruggelezen; balen joh ....quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja want nu heb ik mijn kleindochter niet op kunnen halen en daar baal ik wel van
Gelukkig waren er geen doden bij dat ongeluk , maar het is wel kutquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:05 schreef maily het volgende:
[..]
Ff teruggelezen; balen joh ....
En nu?
Maar nu met je kleindochter bedoel ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gelukkig waren er geen doden bij dat ongeluk , maar het is wel kut
Ja dat bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:09 schreef maily het volgende:
[..]
Maar nu met je kleindochter bedoel ik
Nee mijn zoon haalt haar nu met de auto op maar dit zou de eerste keer zijn dat ik bij haar thuis kom en dat ze haar kamer en unicorn bed aan mij zou laten zien. En zou ik samen met haar weer terug naar Zwolle gaan. Helaasquote:
De Ring wordt verschillend beoordeeld. Angela de Jong vindt het niks maar op FOK! zijn er users die wel positief zijn. Ik mee @GGMM of @maxi-musquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 07:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Dan ga ik die terugkijken. Ik moet ook nog 'De Ring' terugkijken, spannende Nederlandse serie.
Wat balen zegquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee mijn zoon haalt haar nu met de auto op maar dit zou de eerste keer zijn dat ik bij haar thuis kom en dat ze haar kamer en unicorn bed aan mij zou laten zien. En zou ik samen met haar weer terug naar Zwolle gaan. HelaasOp naar de volgende vakantie
Ja ik keek er heel erg naar uitquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat balen zegJammer als je er zo naar uitkeek
Dat is al over 2 maandjes. Hang in therequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee mijn zoon haalt haar nu met de auto op maar dit zou de eerste keer zijn dat ik bij haar thuis kom en dat ze haar kamer en unicorn bed aan mij zou laten zien. En zou ik samen met haar weer terug naar Zwolle gaan. HelaasOp naar de volgende vakantie
Nee voorjaarsvakantie, met kerst is ze een week hier in Zwollie , maar de insteek van vandaag was wat anders ,quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:49 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is al over 2 maandjes. Hang in there
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee voorjaarsvakantie, met kerst is ze een week hier in Zwollie , maar de insteek van vandaag was wat anders ,
Het wordt allemaal wat ingewikkelder als mensen gaan scheiden en ver van elkaar vandaan wonenquote:
Snap ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het wordt allemaal wat ingewikkelder als mensen gaan scheiden en ver van elkaar vandaan wonen![]()
Ik ben allang blij dat ons contact goed is en dat ik haar ieder weekend zie
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik keek er heel erg naar uit![]()
Maar ja niets aan te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |