ZIet er echt lekker uit he, zal zo broodje nu wel willen etenquote:

Ik als lunchquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIet er echt lekker uit he, zal zo broodje nu wel willen eten

Veel plezier met je kleindochterquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:22 schreef Puzzie het volgende:
Thnx voor de Birdies @:Pullup![]()
Tijd om me voor te bereiden op mijn tripje naar Arnhem om mijn kleindochter op te halen

Dankquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Veel plezier met je kleindochter

Veel plezierquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:22 schreef Puzzie het volgende:
Tijd om me voor te bereiden op mijn tripje naar Arnhem om mijn kleindochter op te halen

Inentingen gehaald? Visum geregeld?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:22 schreef Puzzie het volgende:

Meh, mijn laatste treinreis was een rampquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Inentingen gehaald? Visum geregeld?

3 vervoerdersquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Meh, mijn laatste treinreis was een ramp![]()
Ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen om bij drie verschillen treinproviders te hebben in of uitgecheckt![]()
![]()
En waardoor ik een mega rekening kreeg![]()
![]()
Ik had toen zoiets van ;'Nooit meer met de trein'![]()
Maar goed , het gedoe is rechtgezet , ik krijg mijn geld terug maar dat was wel een stress ding.
Dus ik ben nu toch wel wat gestrestEn ik zit nog thuis

Veel plezierquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:22 schreef Puzzie het volgende:

Toen wel maar je schijnt hier in Zwolle ook blauwnet te hebbenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
3 vervoerders![]()
In wat voor uithoek van het land woon je?
Als Arriva ertussen zit, sterkte alvast

quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Toen wel maar je schijnt hier in Zwolle ook blauwnet te hebbenthnx!

Eet smakelijk!quote:

Goed planquote:

Nice, ik stop dit in het rls topic ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Voor de Utopia die hards:
Onze Adriaan![]()
https://npo.nl/start/seri(...)milie-de-boer-spanje

Zit het te kijken... best bizar... die stem alleen al van Adriaan, alsof ik terug in de tijd benquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Nice, ik stop dit in het rls topic ook

Er rust een vloek op mij geloof ikquote:

quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er rust een vloek op mij geloof ik![]()
Ik ben alweer thuis, ik was in Zutphen en toen werd ik de trein uitgezet![]()
De trein ging weer terug naar Zwolle want er was tussen Arnhem en Dieren een trein ongeluk gebeurt.
Sta je dan en moet je weer terug

Ja dat werd mij verteldquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:01 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ook stom, en geen vervangende bus dus? Of was dat te veel gedoe?

Das idd balenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er rust een vloek op mij geloof ik![]()
Ik ben alweer thuis, ik was in Zutphen en toen werd ik de trein uitgezet![]()
De trein ging weer terug naar Zwolle want er was tussen Arnhem en Dieren een trein ongeluk gebeurt.
Sta je dan en moet je weer terug

Ja want nu heb ik mijn kleindochter niet op kunnen halen en daar baal ik wel vanquote:

Dubbelbalenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja want nu heb ik mijn kleindochter niet op kunnen halen en daar baal ik wel van

Ff teruggelezen; balen joh ....quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja want nu heb ik mijn kleindochter niet op kunnen halen en daar baal ik wel van

Gelukkig waren er geen doden bij dat ongeluk , maar het is wel kutquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:05 schreef maily het volgende:
[..]
Ff teruggelezen; balen joh ....
En nu?

Maar nu met je kleindochter bedoel ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gelukkig waren er geen doden bij dat ongeluk , maar het is wel kut

Ja dat bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:09 schreef maily het volgende:
[..]
Maar nu met je kleindochter bedoel ik

Nee mijn zoon haalt haar nu met de auto op maar dit zou de eerste keer zijn dat ik bij haar thuis kom en dat ze haar kamer en unicorn bed aan mij zou laten zien. En zou ik samen met haar weer terug naar Zwolle gaan. Helaasquote:

De Ring wordt verschillend beoordeeld. Angela de Jong vindt het niks maar op FOK! zijn er users die wel positief zijn. Ik mee @GGMM of @maxi-musquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 07:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Dan ga ik die terugkijken. Ik moet ook nog 'De Ring' terugkijken, spannende Nederlandse serie.

Wat balen zegquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee mijn zoon haalt haar nu met de auto op maar dit zou de eerste keer zijn dat ik bij haar thuis kom en dat ze haar kamer en unicorn bed aan mij zou laten zien. En zou ik samen met haar weer terug naar Zwolle gaan. HelaasOp naar de volgende vakantie

Ja ik keek er heel erg naar uitquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat balen zegJammer als je er zo naar uitkeek

Dat is al over 2 maandjes. Hang in therequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee mijn zoon haalt haar nu met de auto op maar dit zou de eerste keer zijn dat ik bij haar thuis kom en dat ze haar kamer en unicorn bed aan mij zou laten zien. En zou ik samen met haar weer terug naar Zwolle gaan. HelaasOp naar de volgende vakantie

Nee voorjaarsvakantie, met kerst is ze een week hier in Zwollie , maar de insteek van vandaag was wat anders ,quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:49 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is al over 2 maandjes. Hang in there

quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee voorjaarsvakantie, met kerst is ze een week hier in Zwollie , maar de insteek van vandaag was wat anders ,

Het wordt allemaal wat ingewikkelder als mensen gaan scheiden en ver van elkaar vandaan wonenquote:

Snap ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het wordt allemaal wat ingewikkelder als mensen gaan scheiden en ver van elkaar vandaan wonen![]()
Ik ben allang blij dat ons contact goed is en dat ik haar ieder weekend zie

quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik keek er heel erg naar uit![]()
Maar ja niets aan te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |