ZIet er echt lekker uit he, zal zo broodje nu wel willen etenquote:
Ik als lunchquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIet er echt lekker uit he, zal zo broodje nu wel willen eten
Veel plezier met je kleindochterquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:22 schreef Puzzie het volgende:
Thnx voor de Birdies @:Pullup![]()
Tijd om me voor te bereiden op mijn tripje naar Arnhem om mijn kleindochter op te halen
Dankquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Veel plezier met je kleindochter
Veel plezierquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:22 schreef Puzzie het volgende:
Tijd om me voor te bereiden op mijn tripje naar Arnhem om mijn kleindochter op te halen
Inentingen gehaald? Visum geregeld?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:22 schreef Puzzie het volgende:
Meh, mijn laatste treinreis was een rampquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Inentingen gehaald? Visum geregeld?
3 vervoerdersquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Meh, mijn laatste treinreis was een ramp![]()
Ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen om bij drie verschillen treinproviders te hebben in of uitgecheckt![]()
![]()
En waardoor ik een mega rekening kreeg![]()
![]()
Ik had toen zoiets van ;'Nooit meer met de trein'![]()
Maar goed , het gedoe is rechtgezet , ik krijg mijn geld terug maar dat was wel een stress ding.
Dus ik ben nu toch wel wat gestrestEn ik zit nog thuis
Veel plezierquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:22 schreef Puzzie het volgende:
Toen wel maar je schijnt hier in Zwolle ook blauwnet te hebbenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
3 vervoerders![]()
In wat voor uithoek van het land woon je?
Als Arriva ertussen zit, sterkte alvast
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Toen wel maar je schijnt hier in Zwolle ook blauwnet te hebbenthnx!
Eet smakelijk!quote:
Goed planquote:
Nice, ik stop dit in het rls topic ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Voor de Utopia die hards:
Onze Adriaan![]()
https://npo.nl/start/seri(...)milie-de-boer-spanje
Zit het te kijken... best bizar... die stem alleen al van Adriaan, alsof ik terug in de tijd benquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Nice, ik stop dit in het rls topic ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |