Dat deed hij goed!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn vader liet me al vrij jong kennis maken met spaghetti westerns
Nou dat smoelwerk herken ik uit duizendenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dat je dat kunt zien, dat hoofd. Ik heb 30 pixels max. Okee, geen lens in, maar nauwelijks te zien hiero.
Ah, ik dacht dat het om z'n expressie gingquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat smoelwerk herken ik uit duizenden
Absoluut daar heb ik mijn liefde voor films aan over gehouden.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat deed hij goed!
Zonder Clint dan wel.. maar Once upon a time... de muziek.. de film.. Claudia,, Sergio.. Henry.. Damn... zo maken ze ze niet meer
Bewijs het maarquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Absoluut daar heb ik mijn liefde voor films aan over gehouden.
Jij weet wel beterquote:
Als 16 jarige gingen we stappen.. en mijn ouders waren vaak het weekend weg.. dan ging ik met vrienden dronken bij mij thuis nog ff na chillen.. tegenwoordig is dat een afterparty, maar destijds was dat de VHS aanzetten.. en dan zetten we die film op.. zagen we ze op het station... squeek... squeek.. dat was het... en werden wakker met ruis... en dat wel 20 keer.. LOL.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Absoluut daar heb ik mijn liefde voor films aan over gehouden.
Ja ook nogquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja. Je had toch ook een videotheek?
Vast wel.. maar dat was niet zijn drijfveer.... Man is 93 heeft meer geld dan hij op kan maken... en werkt nogquote:
Meende het ook nietquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vast wel.. maar dat was niet zijn drijfveer.... Man is 93 heeft meer geld dan hij op kan maken... en werkt nog
Was toen nog een grijs gebied, ik importeerde ze (goedkoop) en had zo de nieuwste films in de verhuur. Dat was wel een leuke businessquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:50 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Voor de dvd gestopt/verkocht of erna?
Een van zijn eerste rolletje was in een film met Clint Eastwood.quote:
Joh! Meen je!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een van zijn eerste rolletje was in een film met Clint Eastwood.
2 films dus zie ik net.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Joh! Meen je!
Dat filmpje wat je quote gaat daar over
Alles om maar abo's te verkopenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:22 schreef Domnivoor het volgende:
Log in om te bevestigen dat je geen bot bent 🦴
[ afbeelding ]
Wazzda?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:22 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik ook wel eens , nu niet ... Mogelijk kijk je te weinig YTsquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:22 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Eerder te veelquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens , nu niet ... Mogelijk kijk je te weinig YTs
Mischien ben je niet bevoegd voor Jazz...quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Eerder te veel![]()
Het gekke is dat ik gewoon ben ingelogd.
En het is niets van Fok volgens Fok .. heb het al eens gevraagd ...quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Eerder te veel![]()
Het gekke is dat ik gewoon ben ingelogd.
Ja, dat zal het zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mischien ben je niet bevoegd voor Jazz...
Werkt dit?
Nee, dat is iets van Youtube.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
En het is niets van Fok volgens Fok .. heb het al eens gevraagd ...
Ik vermoed omdat je via een externe link youtube kijkt, dat ze als dat te vaak achter elkaar gebeurt die melding geven zodat je niet een machine bent die YT leeg trekt.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn![]()
Jazz is te hoog gegrepen voor mij.
Ik krijg weer dezelfde melding.
Ajax heb wel gewonnen ... Slaap zequote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:33 schreef tong80 het volgende:
Voetbal was kut maar Dit Was Het Nieuws met Herman van der Zandt was geweldig. Moet je echt terug kijken of de herhaling. Truste en tot merrege
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Mijn favoriete tv programmaquote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:33 schreef tong80 het volgende:
Voetbal was kut maar Dit Was Het Nieuws met Herman van der Zandt was geweldig. Moet je echt terug kijken of de herhaling. Truste en tot merrege
Bedankt voor de tip. Dan ga ik die terugkijken. Ik moet ook nog 'De Ring' terugkijken, spannende Nederlandse serie.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 23:33 schreef tong80 het volgende:
Ah, een kuifmees. Wijlen mijn kat had die een keer gevangenquote:
Kattenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, een kuifmees. Wijlen mijn kat had die een keer gevangen
Jaquote:
ZIet er echt lekker uit he, zal zo broodje nu wel willen etenquote:
Ik als lunchquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIet er echt lekker uit he, zal zo broodje nu wel willen eten
Veel plezier met je kleindochterquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:22 schreef Puzzie het volgende:
Thnx voor de Birdies @:Pullup![]()
Tijd om me voor te bereiden op mijn tripje naar Arnhem om mijn kleindochter op te halen
Dankquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Veel plezier met je kleindochter
Veel plezierquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:22 schreef Puzzie het volgende:
Tijd om me voor te bereiden op mijn tripje naar Arnhem om mijn kleindochter op te halen
Inentingen gehaald? Visum geregeld?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:22 schreef Puzzie het volgende:
Meh, mijn laatste treinreis was een rampquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Inentingen gehaald? Visum geregeld?
3 vervoerdersquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Meh, mijn laatste treinreis was een ramp![]()
Ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen om bij drie verschillen treinproviders te hebben in of uitgecheckt![]()
![]()
En waardoor ik een mega rekening kreeg![]()
![]()
Ik had toen zoiets van ;'Nooit meer met de trein'![]()
Maar goed , het gedoe is rechtgezet , ik krijg mijn geld terug maar dat was wel een stress ding.
Dus ik ben nu toch wel wat gestrestEn ik zit nog thuis
Veel plezierquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:22 schreef Puzzie het volgende:
Toen wel maar je schijnt hier in Zwolle ook blauwnet te hebbenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
3 vervoerders![]()
In wat voor uithoek van het land woon je?
Als Arriva ertussen zit, sterkte alvast
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Toen wel maar je schijnt hier in Zwolle ook blauwnet te hebbenthnx!
Eet smakelijk!quote:
Goed planquote:
Nice, ik stop dit in het rls topic ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Voor de Utopia die hards:
Onze Adriaan![]()
https://npo.nl/start/seri(...)milie-de-boer-spanje
Zit het te kijken... best bizar... die stem alleen al van Adriaan, alsof ik terug in de tijd benquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Nice, ik stop dit in het rls topic ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |