Inderdaad. Ik heb een keer zelf naan geprobeerd te maken, maar het leek er uiteindelijk toch niet echt op. Het was wel lekker, maar niet hetzelfde.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn maar dat lukt eigenlijk nooit, tenminste mij niet.
Deze is echt zo goed, zo luchtigquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn maar dat lukt eigenlijk nooit, tenminste mij niet.
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A dat ken ik niet. Nooit indiaas eten gehad
Hij heeft Nederlandse vooroudersquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Clint 94 jaar oud ! En nog aan het werk...![]()
[ afbeelding ]
Ja! Hoorde ik net ook.. Moest ook wel... Kon niet missenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij heeft Nederlandse voorouders
quote:
Heerlijk nummer heb de cdquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Zie en hoor de link met Clint niet echt.. maar lekker ritme.. en hey Clint in de naam.. dus het is goood!
Op zich komt het me wel bekend voor.. maar ook weer niet.. is dit een voorloper of een rip off toch?.. van een ander bekend nummer?quote:
Komt uit 2001 was wel een hitjequote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Op zich komt het me wel bekend voor.. maar ook weer niet.. is dit een voorloper of een rip off toch?.. van een ander bekend nummer?
Lees net dit in de comments op YT, wist ik ook niet. Top film ookquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan herinner ik me waarschijnlijk toch deze
Ja die !!quote:
Ja heerlijk.. Ik ben niet een fan persoon ofzo... Maar Clint.. al vanaf jongs af aan.. Die kan bij mij niet stukquote:
Thanksquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Voor de 40+ meisjes:
[ afbeelding ]
Prachtigquote:
Ja! Zag ik ook, leuk hè, dat soort "oude" scenes en verzameling van legends!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
PrachtigEn ook dat hoofd van Tarantino in het publiek
Mijn vader liet me al vrij jong kennis maken met spaghetti westernsquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja heerlijk.. Ik ben niet een fan persoon ofzo... Maar Clint.. al vanaf jongs af aan.. Die kan bij mij niet stuk(hier moet ik dus een happy no smiley hebben )
Dat je dat kunt zien, dat hoofdquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
PrachtigEn ook dat hoofd van Tarantino in het publiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |