Da was pas een goeie generaal,quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Das een Generaal
Op zicht ook wel weer grappig
Edit: Oeps.. dat was Custer .. mijn History is wat roestig.
Ben je aan het vissen?quote:
Dat lijkt meer op een crematieovenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit ff een filmpje te kijken van een dude die een 20.000 watt magnetron heeft gemaakt... schiet lekker op als je haast hebt met eten
Augurken gaan er wel in gillenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat lijkt meer op een crematieoven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Zo erg beschimmeld dat het pootjes heeft gekregen?quote:
Die bezorgtoko is nog niet zo lang open, loopt veel beter dan verwacht geloof ik,quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo erg beschimmeld dat het pootjes heeft gekregen?
Wat voor lekkers heb je besteld?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die bezorgtoko is nog niet zo lang open, loopt veel beter dan verwacht geloof ik,
dus ze hebben wat moeite met op tijd bezorgen
Indiaas: Tropical mango chicken (special) + Garlic naanquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat voor lekkers heb je besteld?
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Indiaas: Tropical mango chicken (special) + Garlic naan
Fijn he, fok en youtube en kwootverklootquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fijn he, fok en youtube en kwootverkloot![]()
Smakelijkquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dank u,quote:
Dat zou mooi zijn maar dat lukt eigenlijk nooit, tenminste mij niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dank u,
is zeer lekker,
en die naan
moet echt leren hoe ze die maken
Is dat Gastvrouw_op_Afstand_GOA?quote:
LOLquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is dat Gastvrouw_op_Afstand_GOA?
A dat ken ik niet. Nooit indiaas eten gehadquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |