Haha dat is wel een typisch leuke kwajongensstreekquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh.. maar dan heb je wel handson ervaring met alle delen...
Heb ook als kind weleens geholpen in een slagerij van een klasgenoot.. die slachten destijds nog zelf.. fascinerend vond ik het.
Hadden toen een vers varkensoog mee naar school genomen en in de klas een fake stoeipartij opgezet en ik deed alsof ik een oog verloren was.. het oog met pezen en al in mijn hand... Iedereen gillen... leraar over de zeik...
Moest bij de rector komen... geen humor die lui !
Wat een rare redeneringquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, iets eten wat een beest in de mond heeft gehad....
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Ik meende het zelfs te proeven
En in Engeland noemen ze de meest uiteenlopende dingen ‘pudding’quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:48 schreef Aoibhin het volgende:
Of oesters.
Je hebt ook kalfsoester
En oesterzam
Je kunt gewoon een vlees/vis/vega(n) oestermenu maken
Dat is waar!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je je eten kan beïnvloeden!
Vertel…? Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:57 schreef ToT het volgende:
Maar goed, ik zou eerder rundertong eten dan dat ik ooit nog eens zeekomkommer ga eten!
Ja!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En in Engeland noemen ze de meest uiteenlopende dingen ‘pudding’
Is een vrij bekende drogreden hoor!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat een rare redenering
Jaquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En in Engeland noemen ze de meest uiteenlopende dingen ‘pudding’
WAT!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:33 schreef Aoibhin het volgende:
Je hebt in het Engels ook 'corned beef'. Ik heb lange tijd gehad dat daar dan iets van maïsmeel ofzo omheen zat, maar dat bleek ook anders te zitten
Prima hoor, ik kende hem nog niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Is een vrij bekende drogreden hoor!Ik ben niet de eerste die het zegt!
Mijn moeder een keer in een restaurant: "Creme bullee? Wat is dat?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:04 schreef Aoibhin het volgende:
Domni's reactie toen hij vorig jaar in Canterbury een Yorkshire pudding kreeg bij het hotelrestaurant was ook grappig![]()
'Huh, maar dit is een ragoutbakje?'
Als je die comics van vroeger met volwassen ogen gaat bekijken..... dan werd Wald Disney opgeslotenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ennnnn safesearch staat hier uit!
Echt he!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je die comics van vroeger met volwassen ogen gaat bekijken..... dan werd Wald Disney opgesloten
Een ragoutbakje, een dessert, en bloedworst. Allemaal ‘pudding’quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:04 schreef Aoibhin het volgende:
Domni's reactie toen hij vorig jaar in Canterbury een Yorkshire pudding kreeg bij het hotelrestaurant was ook grappig![]()
'Huh, maar dit is een ragoutbakje?'
Ze rijden ook al linksquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een ragoutbakje, een dessert, en bloedworst. Allemaal ‘pudding’
En, hoe liep het af?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn moeder een keer in een restaurant: "Creme bullee? Wat is dat?
- "Dat is als vanillepap!", zei de serveerster!
Er is wel meer 'pudding' daar, en als je dat bij je eten krijgt .......quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een ragoutbakje, een dessert, en bloedworst. Allemaal ‘pudding’
Custard?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoe zou echte pudding eigenlijk heten in het engels?
Das een Generaalquote:
Da was pas een goeie generaal,quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Das een Generaal
Op zicht ook wel weer grappig
Edit: Oeps.. dat was Custer .. mijn History is wat roestig.
Ben je aan het vissen?quote:
Dat lijkt meer op een crematieovenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit ff een filmpje te kijken van een dude die een 20.000 watt magnetron heeft gemaakt... schiet lekker op als je haast hebt met eten
Augurken gaan er wel in gillenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat lijkt meer op een crematieoven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Zo erg beschimmeld dat het pootjes heeft gekregen?quote:
Die bezorgtoko is nog niet zo lang open, loopt veel beter dan verwacht geloof ik,quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo erg beschimmeld dat het pootjes heeft gekregen?
Wat voor lekkers heb je besteld?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die bezorgtoko is nog niet zo lang open, loopt veel beter dan verwacht geloof ik,
dus ze hebben wat moeite met op tijd bezorgen
Indiaas: Tropical mango chicken (special) + Garlic naanquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat voor lekkers heb je besteld?
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Indiaas: Tropical mango chicken (special) + Garlic naan
Fijn he, fok en youtube en kwootverklootquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fijn he, fok en youtube en kwootverkloot![]()
Smakelijkquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dank u,quote:
Dat zou mooi zijn maar dat lukt eigenlijk nooit, tenminste mij niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dank u,
is zeer lekker,
en die naan
moet echt leren hoe ze die maken
Is dat Gastvrouw_op_Afstand_GOA?quote:
LOLquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is dat Gastvrouw_op_Afstand_GOA?
A dat ken ik niet. Nooit indiaas eten gehadquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb een keer zelf naan geprobeerd te maken, maar het leek er uiteindelijk toch niet echt op. Het was wel lekker, maar niet hetzelfde.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn maar dat lukt eigenlijk nooit, tenminste mij niet.
Deze is echt zo goed, zo luchtigquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn maar dat lukt eigenlijk nooit, tenminste mij niet.
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A dat ken ik niet. Nooit indiaas eten gehad
Hij heeft Nederlandse vooroudersquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Clint 94 jaar oud ! En nog aan het werk...![]()
[ afbeelding ]
Ja! Hoorde ik net ook.. Moest ook wel... Kon niet missenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij heeft Nederlandse voorouders
quote:
Heerlijk nummer heb de cdquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Zie en hoor de link met Clint niet echt.. maar lekker ritme.. en hey Clint in de naam.. dus het is goood!
Op zich komt het me wel bekend voor.. maar ook weer niet.. is dit een voorloper of een rip off toch?.. van een ander bekend nummer?quote:
Komt uit 2001 was wel een hitjequote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Op zich komt het me wel bekend voor.. maar ook weer niet.. is dit een voorloper of een rip off toch?.. van een ander bekend nummer?
Lees net dit in de comments op YT, wist ik ook niet. Top film ookquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan herinner ik me waarschijnlijk toch deze
Ja die !!quote:
Ja heerlijk.. Ik ben niet een fan persoon ofzo... Maar Clint.. al vanaf jongs af aan.. Die kan bij mij niet stukquote:
Thanksquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Voor de 40+ meisjes:
[ afbeelding ]
Prachtigquote:
Ja! Zag ik ook, leuk hè, dat soort "oude" scenes en verzameling van legends!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
PrachtigEn ook dat hoofd van Tarantino in het publiek
Mijn vader liet me al vrij jong kennis maken met spaghetti westernsquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja heerlijk.. Ik ben niet een fan persoon ofzo... Maar Clint.. al vanaf jongs af aan.. Die kan bij mij niet stuk(hier moet ik dus een happy no smiley hebben )
Dat je dat kunt zien, dat hoofdquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
PrachtigEn ook dat hoofd van Tarantino in het publiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |