Er rust een vloek op mij geloof ikquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er rust een vloek op mij geloof ik![]()
Ik ben alweer thuis, ik was in Zutphen en toen werd ik de trein uitgezet![]()
De trein ging weer terug naar Zwolle want er was tussen Arnhem en Dieren een trein ongeluk gebeurt.
Sta je dan en moet je weer terug
Ja dat werd mij verteldquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:01 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ook stom, en geen vervangende bus dus? Of was dat te veel gedoe?
Das idd balenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er rust een vloek op mij geloof ik![]()
Ik ben alweer thuis, ik was in Zutphen en toen werd ik de trein uitgezet![]()
De trein ging weer terug naar Zwolle want er was tussen Arnhem en Dieren een trein ongeluk gebeurt.
Sta je dan en moet je weer terug
Ja want nu heb ik mijn kleindochter niet op kunnen halen en daar baal ik wel vanquote:
Dubbelbalenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja want nu heb ik mijn kleindochter niet op kunnen halen en daar baal ik wel van
Ff teruggelezen; balen joh ....quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja want nu heb ik mijn kleindochter niet op kunnen halen en daar baal ik wel van
Gelukkig waren er geen doden bij dat ongeluk , maar het is wel kutquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:05 schreef maily het volgende:
[..]
Ff teruggelezen; balen joh ....
En nu?
Maar nu met je kleindochter bedoel ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gelukkig waren er geen doden bij dat ongeluk , maar het is wel kut
Ja dat bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:09 schreef maily het volgende:
[..]
Maar nu met je kleindochter bedoel ik
Nee mijn zoon haalt haar nu met de auto op maar dit zou de eerste keer zijn dat ik bij haar thuis kom en dat ze haar kamer en unicorn bed aan mij zou laten zien. En zou ik samen met haar weer terug naar Zwolle gaan. Helaasquote:
De Ring wordt verschillend beoordeeld. Angela de Jong vindt het niks maar op FOK! zijn er users die wel positief zijn. Ik mee @GGMM of @maxi-musquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 07:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Dan ga ik die terugkijken. Ik moet ook nog 'De Ring' terugkijken, spannende Nederlandse serie.
Wat balen zegquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee mijn zoon haalt haar nu met de auto op maar dit zou de eerste keer zijn dat ik bij haar thuis kom en dat ze haar kamer en unicorn bed aan mij zou laten zien. En zou ik samen met haar weer terug naar Zwolle gaan. HelaasOp naar de volgende vakantie
Ja ik keek er heel erg naar uitquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat balen zegJammer als je er zo naar uitkeek
Dat is al over 2 maandjes. Hang in therequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee mijn zoon haalt haar nu met de auto op maar dit zou de eerste keer zijn dat ik bij haar thuis kom en dat ze haar kamer en unicorn bed aan mij zou laten zien. En zou ik samen met haar weer terug naar Zwolle gaan. HelaasOp naar de volgende vakantie
Nee voorjaarsvakantie, met kerst is ze een week hier in Zwollie , maar de insteek van vandaag was wat anders ,quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:49 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is al over 2 maandjes. Hang in there
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee voorjaarsvakantie, met kerst is ze een week hier in Zwollie , maar de insteek van vandaag was wat anders ,
Het wordt allemaal wat ingewikkelder als mensen gaan scheiden en ver van elkaar vandaan wonenquote:
Snap ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het wordt allemaal wat ingewikkelder als mensen gaan scheiden en ver van elkaar vandaan wonen![]()
Ik ben allang blij dat ons contact goed is en dat ik haar ieder weekend zie
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik keek er heel erg naar uit![]()
Maar ja niets aan te doen
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik keek er heel erg naar uit![]()
Maar ja niets aan te doen
Ik zie haar morgen weerquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Balen Puzzie zowel voor jou als je kleindochter. Des te leuker wordt de volgende keer.
Zit je mij nu uit te lachen?quote:
Jij bent puzzie?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit je mij nu uit te lachen?
Jij wil mij altijd uitlachen.quote:
Misschien omdat je grappig bent?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij wil mij altijd uitlachen.
Begin jij ook al?quote:
Ja echt heel jammer. Ik heb altijd gezegd, als wij niet als volwassenen samen kunnen wonen moeten we als volwassen uit elkaar gaan en ook als volwassen met elkaar om blijven gaan voor de kinderen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:52 schreef chufi het volgende:
Ja scheiden en kinderen ... Ben blij dat ik toch nog steeds goed contact heb met de mijne.. (in dr pubertijd was het wel wat minder) Maar daar is ze gelukkig inmiddels al wat jaren overheen.
Leuk.. wel handig dat er al patroon op zitquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:56 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een Halloween pompoen om uit te hollen
Ja, vind ik ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Leuk.. wel handig dat er al patroon op zit
Wat ligt er nu naast, schelpen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:56 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een Halloween pompoen om uit te hollen
Zag vanmiddag bij de AH ook pompoenen liggen maar dan moet je idd zelf een gezicht op tekenen en uithollen..quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, vind ik ookIk heb het wel eens zonder geprobeerd en dat ging uiteindelijk wel, maar werd niet echt mooi
Lege slakkenhuizen. Die bewaar ik voor kerst om de amuse in op te dienenquote:
Ja, een goed scherp mes is wel belangrijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zag vanmiddag bij de AH ook pompoenen liggen maar dan moet je idd zelf een gezicht op tekenen en uithollen..
Maar volgens mij moet je wel een goede mes gebruiken..
A goed plan tochquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lege slakkenhuizen. Die bewaar ik voor kerst om de amuse in op te dienen
Die heb ik wel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, een goed scherp mes is wel belangrijk
Geplaatste explosieven geven ook een zeer verassend effectquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zag vanmiddag bij de AH ook pompoenen liggen maar dan moet je idd zelf een gezicht op tekenen en uithollen..
Maar volgens mij moet je wel een goede mes gebruiken..
Nou je zal maar zo'n gek naast je hebben wonenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geplaatste explosieven geven ook een zeer verassend effect
Nou hopen dat het idd goed afloopt en de brand niet overslaatquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:23 schreef tong80 het volgende:
Grote brand hier in kledingwinkel de Store 50 meter verderop. Ken Wendy en Hans goed die ernaast wonen goed. Duimen voor ze.
Das maar even hoor dat hij naast je woont als het verassend isquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou je zal maar zo'n gek naast je hebben wonen![]()
Dan toch maar een uitgeholde pompoen met een waxinelichtje erin
Ik hoop niet dat het voor Wendy en Hans straks verassend is met die brand.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das maar even hoor dat hij naast je woont als het verassend is
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij wil mij altijd uitlachen.
quote:
hOOP HET ook voor hun en voor jou natuurlijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het voor Wendy en Hans straks verassend is met die brand.
Toepasselijk bij de woningbrand hier naast.quote:
Hopelijk loopt het goed af!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het voor Wendy en Hans straks verassend is met die brand.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:03 schreef tong80 het volgende:
Het is woning boven de winkel. xxxxxxxxxx woont daar. Ik sprak net hun zoon xxxx. Moeder ligt in ziekenhuis. Rook ingeademd. Airfryer was ontploft. Katten zijn dood en wat ik begreep woning onbewoonbaar.
Ik heb ook wijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:05 schreef Prisha het volgende:
Hier trek ik vast een fles wijn open en er ligt hele oude brokkel kaas naar me te knipogen
proost!quote:
Triest van de katjesquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:03 schreef tong80 het volgende:
Het is woning boven de winkel. xxxxxxxxxx woont daar. Ik sprak net hun zoon xxxx. Moeder ligt in ziekenhuis. Rook ingeademd. Airfryer was ontploft. Katten zijn dood en wat ik begreep woning onbewoonbaar.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:05 schreef Prisha het volgende:
Hier trek ik vast een fles wijn open en er ligt hele oude brokkel kaas naar me te knipogen
Proost allebei!quote:
quote:
De buren zijn ook schatten van mensen. Daar was het kantje boord.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Triest van de katjes![]()
Hopelijk komt moeder er goed bovenop
dat is ergquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:03 schreef tong80 het volgende:
Daar gaat het nu wel goed mee?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
De buren zijn ook schatten van mensen. Daar was het kantje boord.
Blijkbaar. Zulke dingen gebeuren altijd onverwacht en houd je nooit rekening me. Er zit een stekker aan een airfryer dus elektriciteit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is erg![]()
Kan een airfryer zomaar ontploffen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |