Het smaakte ook verrukkelijkquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou.. dat klinkt ook verrukkelijk !!
De mozzarella maakte het zeker af?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer wat is die Pizza lekker zeg...
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mozzarella maakte het zeker af?
Jij moet er nog even op studerenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij snapt hem wel schijnbaar..
Wha! Ik snap je, Soms heb je van die associatiesquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:13 schreef Domnivoor het volgende:
In het kader van Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt (en ik zal het daar ook posten):
Ik heb heel lang gedacht dat rosbief paardenvlees was, want ros = paard. Maar daar heeft het niets mee te maken.
Logische verklaring wel, was je opgelucht of teleurgesteld toen je erachter kwam dat het van een koe kwam?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:13 schreef Domnivoor het volgende:
In het kader van Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt (en ik zal het daar ook posten):
Ik heb heel lang gedacht dat rosbief paardenvlees was, want ros = paard. Maar daar heeft het niets mee te maken.
Dat vind ik ietwat denigrerendquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Logische verklaring wel, was je opgelucht of teleurgesteld toen je erachter kwam dat het van een koe kwam?
Oeh! Dan mag het ja.Enjoy !!. jammer dat je op een forum slecht kunt delenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat ik me ga vergrijpen aan de doos Merci, die mijn man gisteren gekregen heeft. Ik heb het verdiend, ik heb er vandaag anderhalf uur over gedaan om thuis te komen, terwijl ik er normaal 30 minuten over doe
Geen van beide. Het smaakt er niet minder omquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Logische verklaring wel, was je opgelucht of teleurgesteld toen je erachter kwam dat het van een koe kwam?
Voor de koe, het paard of Domni?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat vind ik ietwat denigrerend
Ik gun het jullie ook, dat welquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oeh! Dan mag het ja.Enjoy !!. jammer dat je op een forum slecht kunt delen
Maar zonder biefstuk, want die ligt dus op je bordquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Soms ook best verwarrend met eten...
Biefstuk van de haas...
Ergens moeten hele grote hazen lopen
En dan zijn er ook nog een haaskarbonades.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Biefstuk van de haas...
Dat is een goede redenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat ik me ga vergrijpen aan de doos Merci, die mijn man gisteren gekregen heeft. Ik heb het verdiend, ik heb er vandaag anderhalf uur over gedaan om thuis te komen, terwijl ik er normaal 30 minuten over doe
Dan heb ik het nog niet eens over jodenhaas... Dat durf je ook niet meer te bestellen tegenwoordigquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maar zonder biefstuk, want die ligt dus op je bord
Dat is dus serieus iets wat ik lang niet heb gesnaptquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Biefstuk van de haas...
Die mag niet meerquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan heb ik het nog niet eens over jodenhaas... Dat durf je ook niet meer te bestellen tegenwoordig
Daarom zit je ook naast Domni op de bankquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is dus serieus iets wat ik lang niet heb gesnapt
Die met marsepein heb ik gisteravond al op, dus nu 2 met hazelnoot en 2 donkere chocolademoussequote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is een goede redenGeniet ervan! Welke smaak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
O dat ziet er uit om in te bijtenquote:
Met een Schultenbräutjequote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daarom zit je ook naast Domni op de bank
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die met marsepein heb ik gisteravond al op, dus nu 2 met hazelnoot en 2 donkere chocolademousse![]()
En daar laat ik het bij.Gisteravond?? Had je gister ook file dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Dat dacht ik ook heel langquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Meer recent voorbeeld...
Ik dacht dus dat longcovid iets met de longen te maken had
Die kende ik nog niet !quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:27 schreef Domnivoor het volgende:
‘Krabbetjes’ is ook een verwarrend woord. Dat zijn varkensribben.
Probeer het eensquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet !
Eh nee, daar ga ik nog een excuus voor bedenkenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gisteravond?? Had je gister ook file dan?
Zeker !quote:
Ja met dit soort vraagstukken houden we ons dus bezigquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daarom zit je ook naast Domni op de bank
Bokkepootjesquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker !
Maar eerst ff een paar bokken schieten voor hun pootjes
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die met marsepein heb ik gisteravond al op, dus nu 2 met hazelnoot en 2 donkere chocolademousse![]()
En daar laat ik het bij.HmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn favoriet is die paarse, en daarna een van die bruine (volgens mij een soort chocoladecrime erin)
Die bruine met een reepje wit onderaan vind ik ook heel lekker. Volgens mij is dat een soort koffiesmaakOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Dat is ook ergens wel zoquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Meer recent voorbeeld...
Ik dacht dus dat longcovid iets met de longen te maken had
Jawel.. ik snap je.. maar niet zo als ik de betekenis las.quote:
Jij bent ook echt een kennerquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hmm![]()
Mijn favoriet is die paarse, en daarna een van die bruine (volgens mij een soort chocoladecrime erin)
Die bruine met een reepje wit onderaan vind ik ook heel lekker. Volgens mij is dat een soort koffiesmaak
Dat heet in het Nederlands toch ook zo ?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:33 schreef Aoibhin het volgende:
Je hebt in het Engels ook 'corned beef'. Ik heb lange tijd gehad dat daar dan iets van maïsmeel ofzo omheen zat, maar dat bleek ook anders te zitten
Heerlijk. Lekker Patrick Kluiveren.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:27 schreef Domnivoor het volgende:
‘Krabbetjes’ is ook een verwarrend woord. Dat zijn varkensribben.
Oh zou kunnenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat heet in het Nederlands toch ook zo ?
PS.. niet te vreten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |