SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wtf.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik geloof - als ik het dan even zou moeten interpreteren met deze TT.... (maar dat weet ik niet zeker?!?!) - dat Mario een beetje dom is.
Ik interpreteer het als dat hij de LaPo had, en dus een nieuw topic moet openen.
Maar als je de LaPo hebt, is het juist gunstig om NIET het nieuwe topic te openen, omdat je punten vangt in de tussentijd.
Maar ja.
Ehm.
Geen idee waarom deze TT.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
hij is zijn kut vergetenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:48 schreef devzero het volgende:
De vraag is, wiens kut moet openen? Die van mutti?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik zou daar persoonlijk wel blij mee zijn. Ik vier mijn verjaardag toch niet. Hoewel ik bang ben dat een aantal vrienden wel iets aan het organiseren zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
Collega die vandaag jarig is en dus een klein weekje na mij, heeft wel kaartje en felicitaties, maar mij zijn ze compleet vergeten![]()
![]()
KokenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Beetje ondergesneeuwd...*graag het afgesproken bedrag overmaken op mijn rekening; dankquote:Breaking news: nieuwe carrière voor hemarookworst
De definitieve staking (ook wel: het vervroegd pensioen) van Monitor in het Dodetopicspel heeft verregaande gevolgen. Fanatieke users moeten weer op zoek naar een leven. Zo gaat mario390 Oostenrijkse muziek draaien op een piratenzender, heeft ieniminimuis gesolliciteerd bij Sesamstraat en stroomt Dotteke bij FOK! door naar algeheel Admin.
Ook hemarookworst gooit het roer om. De immer goedlachse, scherpe, geliefde, humoristische, geweldige* user gaat rookworsten verkopen bij de HEMA. "Ik kan mezelf heel goed verkopen", aldus hemarookworst. "Ik blijf hier tot beide uiteinden van mijn carrière." Of ze bij Aviko enthousiast zijn over de sollicitatie van Aardappelschotel, moet nog blijken.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik zou ze dan even laten weten dat het niet helemaal op je verlanglijstje staat...?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou daar persoonlijk wel blij mee zijn. Ik vier mijn verjaardag toch niet. Hoewel ik bang ben dat een aantal vrienden wel iets aan het organiseren zijnOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hij wil niet openen, maar voelt zich gedwongen uit een soort plichtsgevoel. Hij weet alleen niet wat voor TT hij moet kiezen, dus doet maar een kreet. Maar goed dat hij niet de LAPO had terwijl hij naar de wc rende:quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:50 schreef Sally het volgende:
Ik geloof - als ik het dan even zou moeten interpreteren met deze TT.... (maar dat weet ik niet zeker?!?!) - dat Mario een beetje dom is.
Ik interpreteer het als dat hij de LaPo had, en dus een nieuw topic moet openen.
Maar als je de LaPo hebt, is het juist gunstig om NIET het nieuwe topic te openen, omdat je punten vangt in de tussentijd.
Maar ja.
Ehm.
Geen idee waarom deze TT.
kut broek geplast
Of in de bar
kut moet betalen
Of achter het station
kut condoom kapot
En nu begin ik door te draven, dus ik stop maar![]()
![]()
lat mutti uit de spel hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:48 schreef devzero het volgende:
De vraag is, wiens kut moet openen? Die van mutti?![]()
![]()
Ik vind dat ook helemaal niet erg.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou daar persoonlijk wel blij mee zijn. Ik vier mijn verjaardag toch niet. Hoewel ik bang ben dat een aantal vrienden wel iets aan het organiseren zijn
Hebben je vrienden al vaker iets georganiseerd? Surprise party is nog het ergst, vind ik.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik vind het een beetje ongelukkig gekozen woordquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij wil niet openen, maar voelt zich gedwongen uit een soort plichtsgevoel. Hij weet alleen niet wat voor TT hij moet kiezen, dus doet maar een kreet. Maar goed dat hij niet de LAPO had terwijl hij naar de wc rende:
kut broek geplast
Of in de bar
kut moet betalen
Of achter het station
kut condoom kapot
En nu begin ik door te draven, dus ik stop maar
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
De juiste vraag zou zijn: heb je wel vriendenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind dat ook helemaal niet erg.
Hebben je vrienden al vaker iets georganiseerd? Surprise party is nog het ergst, vind ik.![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Kut? Ach, hij had ook "grutjes moet openen". Maar dat staat ook raar. Of "verhip moet openen"quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje ongelukkig gekozen woord![]()
![]()
Wie heeft het hier nu continu over zijn Mutti...........quote:
Sorry dat ik even cynisch ben.
Tot en met dat ze naar de dokter is vandaag toe!!!
ftfyquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Kut? Ach, hij had ook "grutjes gutjes moet openen". Maar dat staat ook raar. Of "verhip moet openen"Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
De juiste vraag zou zijn: heb je wel vrienden![]()
![]()
ja maar toch een beetje vreemd, want staat in de agenda van leidinggevende en er is ook een collega die alles bijhoudt en kaartje stuurt. En vorig jaar waren ze mij niet compleet vergetenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou daar persoonlijk wel blij mee zijn. Ik vier mijn verjaardag toch niet. Hoewel ik bang ben dat een aantal vrienden wel iets aan het organiseren zijnUw ADH vitamine Worst
Ja. Geen surprise party hoor. Vaak gaan we gewoon wat eten en wat drinken in een aantal barren. Redelijk spontaanquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind dat ook helemaal niet erg.
Hebben je vrienden al vaker iets georganiseerd? Surprise party is nog het ergst, vind ik.![]()
Ik heb al gegeten. Ga nu coken.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:56 schreef Kissingbird het volgende:
Niet teruggelezen eigenlijk![]()
Hallo en tot ziens
Koken nu![]()
Mooi. Dan ook kappen met kutten.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee helemal niet, en dat zeg ik je modF.K.A. SuperwormJim![]()
Okay, maar stel dat je er die dag echt geen zin in hebt. Accepteren ze dan een “nee” of gaan ze je toch proberen over te halen?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Geen surprise party hoor. Vaak gaan we gewoon wat eten en wat drinken in een aantal barren. Redelijk spontaanProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dan is het raar. Mijn leidinggevende houdt dat niet bij (ook al kan hij het zo opzoeken). Dat ik niet in het zelfde gebouw zit als hem en hem eigenlijk maar een paar keer per week online zie, zal (gelukkig?) helpenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja maar toch een beetje vreemd, want staat in de agenda van leidinggevende en er is ook een collega die alles bijhoudt en kaartje stuurt. En vorig jaar waren ze mij niet compleet vergeten![]()
vrij onschuldig wat ie nu doet toch, alleen een paar keer kut noemenquote:Uw ADH vitamine Worst
Dan accepteren ze nee. Dat wel. Dan gaan ze gewoon drinken zonder mijquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Okay, maar stel dat je er die dag echt geen zin in hebt. Accepteren ze dan een “nee” of gaan ze je toch proberen over te halen?![]()
![]()
Maar mario is weer de lulquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vrij onschuldig wat ie nu doet toch, alleen een paar keer kut noemen![]()
![]()
Totdat t te ver gaan. En daarom bepaal ik dat dit even de grens is. Preventief modden.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vrij onschuldig wat ie nu doet toch, alleen een paar keer kut noemen
F.K.A. SuperwormJim![]()
Dat zijn échte vrienden.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan accepteren ze nee. Dat wel. Dan gaan ze gewoon drinken zonder mij
Nee.quote:
Fans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hoiquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:02 schreef SwJ het volgende:
[..]
Totdat t te ver gaan. En daarom bepaal ik dat dit even de grens is. Preventief modden.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Soep opwarmen en eten!
Ik heb soep gehad, kaasje gehad, banaan gehad.Trotste mama van Ambar
Het zou ook eens niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb soep gehad, kaasje gehad, banaan gehad.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik zou het gewoon zeggen. Kaartje met de post? De post bezorgt echt heel veel met vertraging de laatste tijd. Maar het is gewoon raar inderdaad.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja maar toch een beetje vreemd, want staat in de agenda van leidinggevende en er is ook een collega die alles bijhoudt en kaartje stuurt. En vorig jaar waren ze mij niet compleet vergeten![]()
De keuken raamdecoratie dingen zijn gearriveerdTrotste mama van Ambar
OlalalaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
https://forum.fok.nl/forum/128quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:29 schreef mario390 het volgende:
zall ik het over muschiduft hebben?F.K.A. SuperwormJim![]()
Jouw musjidushi ookquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat forum boeit me niet zo,is rotzooiF.K.A. SuperwormJim![]()
collega heeft al kaart binnen die ik paar dagen geleden nog wat had geschreven, maar ik laat het gewoon aan me voorbij gaan, verjaardag boeit me niet al heb ik wel wat met familie gedaan voor de verandering dit jaar.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon zeggen. Kaartje met de post? De post bezorgt echt heel veel met vertraging de laatste tijd. Maar het is gewoon raar inderdaad.Uw ADH vitamine Worst
De keukenramen waren vies. Ik heb ze even snel gelaptTrotste mama van Ambar
Hoe heet het huisdier van hemarookworst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:56 schreef Homijn het volgende:
Hoe heet het huisdier van hemarookworst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom weleens mensen tegen waarvan ik denk, ik wil mijn hemarookworst wel in je tompouce stekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Heb je wel echte ervaring met muschi?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:29 schreef mario390 het volgende:
zall ik het over muschiduft hebben?Uw ADH vitamine Worst
Maar jij hebt 3 naamtopics gehad op je verjaardag en die collega niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
collega heeft al kaart binnen die ik paar dagen geleden nog wat had geschreven, maar ik laat het gewoon aan me voorbij gaan, verjaardag boeit me niet al heb ik wel wat met familie gedaan voor de verandering dit jaar.![]()
Oeh. Ergens best grof, maar ja - dat is hij zelf ookquote:![]()
Daarom!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh. Ergens best grof, maar ja - dat is hij zelf ook![]()
Ach, en deze is grover!![]()
![]()
Gaat iig niet om een aanslag op iemands leven...quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Daarom!
Ach, en deze is grover!
[ afbeelding ]
Ik vond het wel bas dat hij laatst weer naar diezelfde plaats is gegaan, en dat zelfde bord hing er weer, en het allereerste wat hij zei, was: "AS I WAS SAYING..." en hij ging gewoon onverstoord door waar hij gebleven was!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Gaat iig niet om een aanslag op iemands leven...![]()
![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Olkie Olkie Olkie, DTS speel je met een Bolkie
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Greta
![]()
Hoe laat moesten we je ook alweer ophalen met de Pick Up Truck brigade om een blokje om te rijden?
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Greta
![]()
Hoe laat moesten we je ook alweer ophalen met de Pick Up Truck brigade om een blokje om te rijden?![]()
![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
niet eerst uren aankondigen dat je aan het gapen bent voordat je naar bed gaat
Uw ADH vitamine Worst
DHL onderweg
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Sorryquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:49 schreef hemarookworst het volgende:
niet eerst uren aankondigen dat je aan het gapen bent voordat je naar bed gaat
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
![]()
Mini-ToT niest me serieus recht in m'n gezicht hier!
Snot op m'n bril en mijn lippen!![]()
![]()
En lachen dat-ie deed!![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:00 schreef ToT het volgende:
![]()
En lachen dat-ie deed!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
![]()
En lachen dat-ie deed!![]()
ToT heeft binnenkort dus de manflu
"Dat was grappig, papa!"
- "Nee, dat was het NIET!"
( Maar natuurlijk wel met hem mee zitten lachen!_)
![]()
Snot hard terug snotteren, dat zal hem lerenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:06 schreef ToT het volgende:
"Dat was grappig, papa!"
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snot hard terug snotteren, dat zal hem leren!
![]()
Ik vond het ook wel grappig.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:06 schreef ToT het volgende:
"Dat was grappig, papa!"
![]()
En lachen dat-ie deed!goor!
Geer kan Goor best goed hebben heurquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:19 schreef maily het volgende:
[..]
@:ToT had helaas geen sok bij de hand om 't af te vegen![]()
![]()
![]()
Ook geen rol plee papier?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:19 schreef maily het volgende:
[..]
@:ToT had helaas geen sok bij de hand om 't af te vegen![]()
Lagen zeker her en der vastgeplaktquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:19 schreef maily het volgende:
[..]
@:ToT had helaas geen sok bij de hand om 't af te vegen
Wat je niet moet doen is voor het grote raam staan op een trapje en gaan dansen op de muziek. Het geeft bepaalde vibes af
Trotste mama van Ambar
Er keken mensen naar jou?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat je niet moet doen is voor het grote raam staan op een trapje en gaan dansen op de muziek. Het geeft bepaalde vibes af
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee joh.quote:
Muis heeft nu 25 bejaarde vrouwen in haar woonkamer zitten voor de brei club gevolgd door de oudbollige verhalen lees groep
Er miste alleen nog rode verlichting?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat je niet moet doen is voor het grote raam staan op een trapje en gaan dansen op de muziek. Het geeft bepaalde vibes afOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Je bent zelf een commiequote:
Noem je me nu een ongelovige commiequote:![]()
Jaquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Noem je me nu een ongelovige commie![]()
Kan jij lekker je bed in duiken en je rust nemenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee joh.
Muis heeft nu 25 bejaarde vrouwen in haar woonkamer zitten voor de brei club gevolgd door de oudbollige verhalen lees groepWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu weet ik niet meer over welke muis het gaat.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan jij lekker je bed in duiken en je rust nemen
Denk zijn eigen muisquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu weet ik niet meer over welke muis het gaat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn keukenramen hebben nu ook raamdecoratie
Trotste mama van Ambar
Grote blijquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn keukenramen hebben nu ook raamdecoratie
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Iwat snel.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn keukenramen hebben nu ook raamdecoratieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
2 tot 3 weken levertijd had hij gezegd. En het is precies 2 weken en 1 dag. Ik wacht nog op de rest, maar dat heeft geen haastquote:Trotste mama van Ambar
Ja levertijd. Maar hangen ze dan ook al?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
2 tot 3 weken levertijd had hij gezegd. En het is precies 2 weken en 1 dag. Ik wacht nog op de rest, maar dat heeft geen haastWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat heb ik net gedaanquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja levertijd. Maar hangen ze dan ook al?Trotste mama van Ambar
Kookplaat ter reparatie naar Coolblue gebracht.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik dacht juist van niet.quote:
E2E foutmeldingThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kookplaat ter reparatie naar Coolblue gebracht.![]()
![]()
Ja coolblue heeft in verschillende steden ook een winkelquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:51 schreef ToT het volgende:
Ik wist niet eens dat ze een winkel hadden?Trotste mama van Ambar
Sommige steden wel.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:51 schreef ToT het volgende:
Ik wist niet eens dat ze een winkel hadden?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Scheelt wel kon ook naar post nl maar nu staat àlles gelijk goed in het systeem.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Cool blue repare = blue ball return
Ja, als het zo moet dan hoeft het al niet meer.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
*Zucht!* Nou vooruit dan maar....
* ToT laat de broek maar weer eens zakken....ik ga wel een ananas eten, dat geeft net zo veel voldoening
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
TytonThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, als het zo moet dan hoeft het al niet meer.ik ga wel een ananas eten, dat geeft net zo veel voldoening
![]()
![]()
Punckten misgelauft!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:15 schreef mario390 het volgende:
ik idiot was somige tijd in foute topic in sc![]()
![]()
daar heb ik van gulasch gepostet![]()
![]()
GulashThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haha, ik dacht het al!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:15 schreef mario390 het volgende:
ik idiot was somige tijd in foute topic in sc![]()
![]()
daar heb ik van gulasch gepostet
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Influencer marioThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Du bist schon ein Bisschen gewohn im sc. Wustte du das dts schliest per 1 december?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:17 schreef mario390 het volgende:
heb hier en ur niet gemerkt dat ik in sc ben verdammt
en vertelt heb dat ik will fluencer![]()
ImmerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dann werdet dem mario permanent gebolkested!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:20 schreef maily het volgende:
[..]
Du bist schon ein Bisschen gewohn im sc. Wustte du das dts schliest per 1 december?![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:20 schreef maily het volgende:
[..]
Du bist schon ein Bisschen gewohn im sc. Wustte du das dts schliest per 1 december?![]()
![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-10-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 3823 / +158 / +234 / 4910 / 5750
2. JustinK / 1532 / +127 / +6 / 5653 / 6357
3. KillemWieft / 915 / +82 / +50 / 633 / 1017
4. Lovely / 915 / +56 / +39 / 3578 / 4185
5. devzero / 797 / +6 / +17 / 808 / 1066
6. AardappelSchotel / 792 / +14 / +17 / 3309 / 3897
7. Sally / 615 / +34 / +77 / 494 / 692
8. ieniminimuis / 592 / +38 / +64 / 1827 / 2117
9. hemarookworst / 509 / +14 / +23 / 1198 / 1496
10. mascara-klodder / 493 / +55 / +1 / 769 / 962
11. MizzezAmy / 486 / +3 / +18 / 2286 / 2640
12. mario390 / 454 / +75 / +23 / 282 / 423
13. Pinnenmutske / 441 / +40 / +25 / 1126 / 1412
14. loveyoulongtime / 426 / +7 / +0 / 1600 / 1842
15. ToT / 406 / +9 / +51 / 2287 / 2489
16. Kissingbird / 353 / +8 / +17 / 1960 / 2233
17. sp3c / 263 / +0 / +2 / 544 / 656
18. gebrokenglas / 257 / +7 / +0 / 1119 / 1289
19. marc0871 / 209 / +0 / +0 / 235 / 362
20. Grrrrrrrr / 201 / +0 / +0 / 295 / 359SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Als dts openblijft met een nieuwe teltool krijgt FOK! een leuke donatie van meUw ADH vitamine Worst
klopt nietquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja DTS geht zum teufel, einde übung, adios amigo, es ist übrich!![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:31 schreef hemarookworst het volgende:
Als dts openblijft met een nieuwe teltool krijgt FOK! een leuke donatie van me!
![]()
![]()
@Danny![]()
Es schließt gar nichtquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:20 schreef maily het volgende:
[..]
Du bist schon ein Bisschen gewohn im sc. Wustte du das dts schliest per 1 december?Smile, it's free therapy.![]()
Bij Hema denk ik niet meteen aan euries doneren als hij het heeft over een leuke donatiequote:![]()
Wat heb ik gemist? Gaat Monitor er mee stoppen?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:31 schreef hemarookworst het volgende:
Als dts openblijft met een nieuwe teltool krijgt FOK! een leuke donatie van me
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
andere tijden vraagt om andere oplossingenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bij Hema denk ik niet meteen aan euries doneren als hij het heeft over een leuke donatie
Uw ADH vitamine Worst
ja helaas, zie die lijstquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Gaat Monitor er mee stoppen?Uw ADH vitamine Worst
Damn, dat is niet best.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bij Hema denk ik niet meteen aan euries doneren als hij het heeft over een leuke donatie![]()
!
Daffy![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:20 schreef maily het volgende:
[..]
Du bist schon ein Bisschen gewohn im sc. Wustte du das dts schliest per 1 december?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bondage kreeg hier veel te veel gezeik en stopt dus met FOK!, en dus stopt Monitor met te bestaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Gaat Monitor er mee stoppen?![]()
In een café?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
Waar moet ik nu scoren?
In de goal duh![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Bondage kreeg hier veel te veel gezeik en stopt dus met FOK!, en dus stopt Monitor met te bestaan.![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik ga m'n enthousiasme bewaren en pas morgen met m'n nieuwe drone spelen. Nu eerst de batterijen opladen en slapen![]()
Ik heb een abacus.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dan moet het iemand zijn met verstand van teltools.
Zo simpel is dat niet.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
nu kan ik niet meer veilig naakt op mijn balkon zonnenUw ADH vitamine Worst
Had je die batterijen anders voor het slapen gebruikt?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:39 schreef DJMO het volgende:
Ik ga m'n enthousiasme bewaren en pas morgen met m'n nieuwe drone spelen. Nu eerst de batterijen opladen en slapen![]()
Maf ze!![]()
![]()
'Drone' jajaquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:39 schreef DJMO het volgende:
Mafze en veel plezier met je drone.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:39 schreef DJMO het volgende:
Ik ga m'n enthousiasme bewaren en pas morgen met m'n nieuwe drone spelen. Nu eerst de batterijen opladen en slapen
Werewolf![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mafze en veel plezier met je drone.![]()
![]()
![]()
BzzzThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als een vib net zo hard zoemt als een drone, weten de buren elke keer precies wanneer de hormonen op hol slaan!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
zowel een vib als een drone gaat bbzzzz![]()
![]()
https://nl.wikipedia.org/(...)araat%29?wprov=sfla1
Daar maken wij bij Crea teksten mee voor op de wenskaarten.
Dat mocht ik vandaag doen
Werewolf![]()
Trouwens wel grappig dat vrouwen zo makkelijk en openlijk over satisfyers en magic wands enzo kunnen praten.
Zeg aukje, heb je je Electronic Masturbation Mouth de laatste tijd nog gebruikt?![]()
![]()
De what now?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:46 schreef ToT het volgende:
Trouwens wel grappig dat vrouwen zo makkelijk en openlijk over satisfyers en magic wands enzo kunnen praten.
Zeg aukje, heb je je Electronic Masturbation Mouth de laatste tijd nog gebruikt?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Jij komt ermee dus je zult het vast kennen.
jij mag ook gewoon lekker over je speeltjes praten hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:46 schreef ToT het volgende:
Zeg aukje, heb je je Electronic Masturbation Mouth de laatste tijd nog gebruikt?Uw ADH vitamine Worst
Waarom kunnen mannen dat niet? Zat die een plug fleshlight of wat dan ook hebben.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:46 schreef ToT het volgende:
Zeg aukje, heb je je Electronic Masturbation Mouth de laatste tijd nog gebruikt?
mannen zijn preutser
Je bent niet bepaald een macho stud als je zegt dat je gisteravond na een krat bier een trillend speeltje op je lul en in je reet hebt aangebracht!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Waarom kunnen mannen dat niet? Zat die een plug fleshlight of wat dan ook hebben.
mannen zijn preutser![]()
![]()
Nee in je gezicht geniesd worden maakte je heel macho.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Je bent niet bepaald een macho stud als je zegt dat je gisteravond na een krat bier een trillend speeltje op je lul en in je reet hebt aangebracht!![]()
Eerlijk?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Je bent niet bepaald een macho stud als je zegt dat je gisteravond na een krat bier een trillend speeltje op je lul en in je reet hebt aangebracht!
dat heeft toch niks met macho of zo te maken? maar met je eigen plezier?Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee in je gezicht geniesd worden maakte je heel macho.![]()
Damn!
![]()
![]()
Ja ehhhh....voor mannen is het toch echt wat anders!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eerlijk?
dat heeft toch niks met macho of zo te maken? maar met je eigen plezier?![]()
![]()
denk toch wel een zekere maatschappelijke beeld dat een vrouw met speeltjes een modern iemand is die lekker haar seksualiteit ontdekt en bij een man een zielige eenzame fappertquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eerlijk?
dat heeft toch niks met macho of zo te maken? maar met je eigen plezier?Uw ADH vitamine Worst
Nee hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ehhhh....voor mannen is het toch echt wat anders!
Dit dusquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
denk toch wel een zekere maatschappelijke beeld dat een vrouw met speeltjes een modern iemand is die lekker haar seksualiteit ontdekt en bij een man een zielige eenzame fappert![]()
Dat geloof je dat vrouwen er zo met elkaar over praten?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:46 schreef ToT het volgende:
Zeg aukje, heb je je Electronic Masturbation Mouth de laatste tijd nog gebruikt?![]()
Ik zie regelmatig berichten voorbij komen over satisfyers.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat geloof je dat vrouwen er zo met elkaar over praten?![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
@Rob en vraagt of ik ziek ben?
Het is 21 graden in huis en ik heb het bloedheet. Of de kachel wat lager mag en de ramen open...
Normaal ben ik pas tevreden bij 23 graden ofzo, maar nu vind ik een graad of 18 genoeg geloof ik
*Zucht!*quote:
* ToT laat z'n broek maar weer eens zakken...
Dat bekkie gaat trouwens toch wel verder open dan dat he?![]()
Of ik elke avond masturbeer? Nee.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus jij trekt elke avond wel dat gezichtje dat in je UI te zien is?
nu vond ik het koud en was het 19.5 in huis.?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:54 schreef DJMO het volgende:
@:rob en vraagt of ik ziek ben?
Het is 21 graden in huis en ik heb het bloedheet. Of de kachel wat lager mag en de ramen open...
Normaal ben ik pas tevreden bij 23 graden ofzo, maar nu vind ik een graad of 18 genoeg geloof ikDo what you love, love what you do!![]()
Ja het moet toch wel minstens 19,53 zijn!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:55 schreef kree het volgende:
[..]
nu vond ik het koud en was het 19.5 in huis.?Hee kerel!
![]()
* aeque slingert chatgpt vast aanquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Daar gebruikt hij vast een anale prostaatstimulator voor!quote:
Telt weer niet als fappen natuurlijk dus dan liegt hij niet!![]()
![]()
Ik heb zelf meer het idee dat er juist onder mannen ergens het idee bestaat wat jij hier nu zegt (en tot ook).quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
denk toch wel een zekere maatschappelijke beeld dat een vrouw met speeltjes een modern iemand is die lekker haar seksualiteit ontdekt en bij een man een zielige eenzame fappert
Terwijl ik denk.. dat vrouwen ,ik dan, het normaal vinden als een man of vrouw speeltjes heeft als hij of zij dat wilt.
Ik zie dat onderscheid niet.Smile, it's free therapy.![]()
Berichten hier? Dat is wat anders dan dat je met een vriendin aan het lunchen bent en het over je speeltjes hebt.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig berichten voorbij komen over satisfyers.![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar gebruikt hij vast een anale prostaatstimulator voor!
Telt weer niet als fappen natuurlijk dus dan liegt hij niet!![]()
En we weten nu waarmeequote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik geef er zo ook ff een slinger aan.
heyquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het moet toch wel minstens 19,53 zijn!Hee kerel!
na echt kookluim ben ik dan mss?
maarja liep de halve dag toch buiten enzo en hoewel zonnetje in middag werd het ok.
maar vond t toen ik ff stil zat en me winterjas uit had enzo toch kil binnen.
Tja die paar euro aan gas stook kosten maakt me ook niet uit, gewoon naar 20,5 gezet.Do what you love, love what you do!![]()
ja al eens besproken ook ooit? ik zou het graag willen vragen.... maarja durf niet echt hequote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Berichten hier? Dat is wat anders dan dat je met een vriendin aan het lunchen bent en het over je speeltjes hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
De airco stond hier vanavond op 23 graden en ik heb nu het zelfde warmtepaneeltje als wat @hemarookworst onlangs gekocht heeft die hier mijn voetjes warm aan het maken is.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:58 schreef kree het volgende:
[..]
hey
na echt kookluim ben ik dan mss?
maarja liep de halve dag toch buiten enzo en hoewel zonnetje in middag werd het ok.
maar vond t toen ik ff stil zat en me winterjas uit had enzo toch kil binnen.
Tja die paar euro aan gas stook kosten maakt me ook niet uit, gewoon naar 20,5 gezet.![]()
die heb ik voorlopig niet nodigquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
De airco stond hier vanavond op 23 graden en ik heb nu het zelfde warmtepaneeltje als wat @:hemarookworst onlangs gekocht heeft die hier mijn voetjes warm aan het maken is.Uw ADH vitamine Worst
gelijk heb je, liever warm als koud heb ik hetquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
De airco stond hier vanavond op 23 graden en ik heb nu het zelfde warmtepaneeltje als wat @:hemarookworst onlangs gekocht heeft die hier mijn voetjes warm aan het maken is.
"Zeg Shii, gebruik je die Faustficker 2.0 Turbo ook? En bevalt die een beetje?"quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:59 schreef kree het volgende:
[..]
ja al eens besproken ook ooit? ik zou het graag willen vragen.... maarja durf niet echt he![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
"Zeg Shii, gebruik je die Faustficker 2.0 Turbo ook? En bevalt die een beetje?"![]()
hij is moed aan het verzamelenSmile, it's free therapy.![]()
Hier in huis kan het wat fris worden; ongeïsoleerde betonnen vloer, geen spouwmuur, deuren tot aan de schuur open voor ventilatie voor het vochtprobleem enz.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die heb ik voorlopig niet nodig![]()
![]()
Nou veel vrouwen zijn er heel open over hier, lees ik net..quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:59 schreef kree het volgende:
[..]
ja al eens besproken ook ooit? ik zou het graag willen vragen.... maarja durf niet echt he![]()
Maar ik niet.![]()
![]()
ja dat maakt het andersquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in huis kan het wat fris worden; ongeïsoleerde betonnen vloer, geen spouwmuur, deuren tot aan de schuur open voor ventilatie voor het vochtprobleem enz.Uw ADH vitamine Worst
nou doelde niet op shii natuurlijk, maar in het algemeen...? Lol tis nou niet echt wat ik het eerste vraag ofzo.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
"Zeg Shii, gebruik je die Faustficker 2.0 Turbo ook? En bevalt die een beetje?"Do what you love, love what you do!![]()
Dus van jou geen verhalen over hete kloppende paddenstoelen?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou veel vrouwen zijn er heel open over hier, lees ik net..![]()
Maar ik niet.![]()
wellicht jah. mss verkijk ik me erover op wel.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar ik niet.Do what you love, love what you do!![]()
Nee, dan verwacht ik eerder: "Heb jij ook wel eens bloedmooie zustertjes gehad die een pijnlijke katheter in je halfstijve lul hebben aangebracht?"quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:01 schreef kree het volgende:
[..]
nou doelde niet op shii natuurlijk, maar in het algemeen...? Lol tis nou niet echt wat ik het eerste vraag ofzo.![]()
what hahahahaquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, dan verwacht ik eerder: "Heb jij ook wel eens bloedmooie zustertjes gehad die een pijnlijke katheter in je halfstijve lul hebben aangebracht?"
Wat denk je?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus van jou geen verhalen over hete kloppende paddenstoelen?![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus van jou geen verhalen over hete kloppende paddenstoelen?Uw ADH vitamine Worst
Wat jij doet is dus té schokkend.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar ik niet.
Of zat dat scenario toen alleen in je benevelde brein?quote:Anders zou je nu gelijk weten waar ik het over had!
![]()
![]()
wss jaquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Of zat dat scenario toen alleen in je benevelde brein?Anders zou je nu gelijk weten waar ik het over had!
Ik ken ze gelukkig niet. Je slaapkamer dingetjes hou je maar lekker voor jequote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat geloof je dat vrouwen er zo met elkaar over praten?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Tering zeg, dus dat hele verhaal vanaf "Nu jullie er toch over beginnen" was volledig uit je duim gezogen!!!
![]()
![]()
films etc doen wel anders geloven trouwens?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken ze gelukkig niet. Je slaapkamer dingetjes hou je maar lekker voor jeDo what you love, love what you do!![]()
Wat doen ze jou als gelovige laten gelovenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:05 schreef kree het volgende:
[..]
films etc doen wel anders geloven trouwens?
Wat voor filmsquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:05 schreef kree het volgende:
[..]
films etc doen wel anders geloven trouwens?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
ja we moeten hier even wat splitten tussen geloof en geloof over iets anders denk welquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat doen ze jou als gelovige laten geloven
nou noem ze op American pie bv en vast nog reeks andere waarvan ik titels niet ken.quote:
ik weet gewoon vrouwen zijn anders enzo en tis onwijs geheimzinnig en onderhand er een Tarzan inzettenDo what you love, love what you do!![]()
In minder dan 15 minuten heb ik ineens hoofdpijn gekregen, zo gek.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
vrouwen zijn er wat meer stiekem over gewoon als mannen over het algemeen denk.
mss niet tegen elkaar als vrouwen, maar naar mannen. hmmmmmm ik heb nog nooit een vrouw horen zeggen hoor nou er ff lekker dildo in ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
oja behalve hier natuurlijk of internet. maar tel ff in het echt dan nuDo what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: