Ja coolblue heeft in verschillende steden ook een winkelquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:51 schreef ToT het volgende:
Ik wist niet eens dat ze een winkel hadden?
Sommige steden wel.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:51 schreef ToT het volgende:
Ik wist niet eens dat ze een winkel hadden?
Ja, als het zo moet dan hoeft het al niet meer.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
*Zucht!* Nou vooruit dan maar....
* ToT laat de broek maar weer eens zakken....
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, als het zo moet dan hoeft het al niet meer.ik ga wel een ananas eten, dat geeft net zo veel voldoening
Punckten misgelauft!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:15 schreef mario390 het volgende:
ik idiot was somige tijd in foute topic in sc![]()
![]()
daar heb ik van gulasch gepostet
Haha, ik dacht het al!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:15 schreef mario390 het volgende:
ik idiot was somige tijd in foute topic in sc![]()
![]()
daar heb ik van gulasch gepostet
Du bist schon ein Bisschen gewohn im sc. Wustte du das dts schliest per 1 december?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:17 schreef mario390 het volgende:
heb hier en ur niet gemerkt dat ik in sc ben verdammt
en vertelt heb dat ik will fluencer
Dann werdet dem mario permanent gebolkested!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:20 schreef maily het volgende:
[..]
Du bist schon ein Bisschen gewohn im sc. Wustte du das dts schliest per 1 december?
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:20 schreef maily het volgende:
[..]
Du bist schon ein Bisschen gewohn im sc. Wustte du das dts schliest per 1 december?
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-10-2024 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt nietquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja DTS geht zum teufel, einde übung, adios amigo, es ist übrich!
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:31 schreef hemarookworst het volgende:
Als dts openblijft met een nieuwe teltool krijgt FOK! een leuke donatie van me
Es schließt gar nichtquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:20 schreef maily het volgende:
[..]
Bij Hema denk ik niet meteen aan euries doneren als hij het heeft over een leuke donatiequote:
Wat heb ik gemist? Gaat Monitor er mee stoppen?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:31 schreef hemarookworst het volgende:
Als dts openblijft met een nieuwe teltool krijgt FOK! een leuke donatie van me
andere tijden vraagt om andere oplossingenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bij Hema denk ik niet meteen aan euries doneren als hij het heeft over een leuke donatie![]()
ja helaas, zie die lijstquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Gaat Monitor er mee stoppen?
Damn, dat is niet best.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bij Hema denk ik niet meteen aan euries doneren als hij het heeft over een leuke donatie![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:20 schreef maily het volgende:
[..]
Bondage kreeg hier veel te veel gezeik en stopt dus met FOK!, en dus stopt Monitor met te bestaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Gaat Monitor er mee stoppen?
In een café?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
Waar moet ik nu scoren?
In de goal duh
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Bondage kreeg hier veel te veel gezeik en stopt dus met FOK!, en dus stopt Monitor met te bestaan.
Ik heb een abacus.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dan moet het iemand zijn met verstand van teltools.
Zo simpel is dat niet.
Had je die batterijen anders voor het slapen gebruikt?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:39 schreef DJMO het volgende:
Ik ga m'n enthousiasme bewaren en pas morgen met m'n nieuwe drone spelen. Nu eerst de batterijen opladen en slapen![]()
'Drone' jajaquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:39 schreef DJMO het volgende:
Ik ga m'n enthousiasme bewaren en pas morgen met m'n nieuwe drone spelen. Nu eerst de batterijen opladen en slapen![]()
Mafze en veel plezier met je drone.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:39 schreef DJMO het volgende:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mafze en veel plezier met je drone.
Als een vib net zo hard zoemt als een drone, weten de buren elke keer precies wanneer de hormonen op hol slaan!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
zowel een vib als een drone gaat bbzzzz
De what now?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:46 schreef ToT het volgende:
Trouwens wel grappig dat vrouwen zo makkelijk en openlijk over satisfyers en magic wands enzo kunnen praten.
Zeg aukje, heb je je Electronic Masturbation Mouth de laatste tijd nog gebruikt?
jij mag ook gewoon lekker over je speeltjes praten hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:46 schreef ToT het volgende:
Trouwens wel grappig dat vrouwen zo makkelijk en openlijk over satisfyers en magic wands enzo kunnen praten.
Zeg aukje, heb je je Electronic Masturbation Mouth de laatste tijd nog gebruikt?
Waarom kunnen mannen dat niet? Zat die een plug fleshlight of wat dan ook hebben.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:46 schreef ToT het volgende:
Je bent niet bepaald een macho stud als je zegt dat je gisteravond na een krat bier een trillend speeltje op je lul en in je reet hebt aangebracht!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Waarom kunnen mannen dat niet? Zat die een plug fleshlight of wat dan ook hebben.
mannen zijn preutser
Nee in je gezicht geniesd worden maakte je heel macho.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Je bent niet bepaald een macho stud als je zegt dat je gisteravond na een krat bier een trillend speeltje op je lul en in je reet hebt aangebracht!
Eerlijk?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Je bent niet bepaald een macho stud als je zegt dat je gisteravond na een krat bier een trillend speeltje op je lul en in je reet hebt aangebracht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |