andere tijden vraagt om andere oplossingenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bij Hema denk ik niet meteen aan euries doneren als hij het heeft over een leuke donatie![]()
ja helaas, zie die lijstquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Gaat Monitor er mee stoppen?
Damn, dat is niet best.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bij Hema denk ik niet meteen aan euries doneren als hij het heeft over een leuke donatie![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:20 schreef maily het volgende:
[..]
Du bist schon ein Bisschen gewohn im sc. Wustte du das dts schliest per 1 december?
Bondage kreeg hier veel te veel gezeik en stopt dus met FOK!, en dus stopt Monitor met te bestaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Gaat Monitor er mee stoppen?
In een café?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
Waar moet ik nu scoren?
In de goal duh
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Bondage kreeg hier veel te veel gezeik en stopt dus met FOK!, en dus stopt Monitor met te bestaan.
Ik heb een abacus.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dan moet het iemand zijn met verstand van teltools.
Zo simpel is dat niet.
Had je die batterijen anders voor het slapen gebruikt?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:39 schreef DJMO het volgende:
Ik ga m'n enthousiasme bewaren en pas morgen met m'n nieuwe drone spelen. Nu eerst de batterijen opladen en slapen![]()
'Drone' jajaquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:39 schreef DJMO het volgende:
Ik ga m'n enthousiasme bewaren en pas morgen met m'n nieuwe drone spelen. Nu eerst de batterijen opladen en slapen![]()
Mafze en veel plezier met je drone.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:39 schreef DJMO het volgende:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mafze en veel plezier met je drone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |