quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, als het zo moet dan hoeft het al niet meer.ik ga wel een ananas eten, dat geeft net zo veel voldoening
Punckten misgelauft!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:15 schreef mario390 het volgende:
ik idiot was somige tijd in foute topic in sc![]()
![]()
daar heb ik van gulasch gepostet
Haha, ik dacht het al!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:15 schreef mario390 het volgende:
ik idiot was somige tijd in foute topic in sc![]()
![]()
daar heb ik van gulasch gepostet
Du bist schon ein Bisschen gewohn im sc. Wustte du das dts schliest per 1 december?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:17 schreef mario390 het volgende:
heb hier en ur niet gemerkt dat ik in sc ben verdammt
en vertelt heb dat ik will fluencer
Dann werdet dem mario permanent gebolkested!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:20 schreef maily het volgende:
[..]
Du bist schon ein Bisschen gewohn im sc. Wustte du das dts schliest per 1 december?
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:20 schreef maily het volgende:
[..]
Du bist schon ein Bisschen gewohn im sc. Wustte du das dts schliest per 1 december?
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-10-2024 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt nietquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja DTS geht zum teufel, einde übung, adios amigo, es ist übrich!
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:31 schreef hemarookworst het volgende:
Als dts openblijft met een nieuwe teltool krijgt FOK! een leuke donatie van me
Es schließt gar nichtquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:20 schreef maily het volgende:
[..]
Bij Hema denk ik niet meteen aan euries doneren als hij het heeft over een leuke donatiequote:
Wat heb ik gemist? Gaat Monitor er mee stoppen?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:31 schreef hemarookworst het volgende:
Als dts openblijft met een nieuwe teltool krijgt FOK! een leuke donatie van me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |