andere tijden vraagt om andere oplossingenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bij Hema denk ik niet meteen aan euries doneren als hij het heeft over een leuke donatie![]()
ja helaas, zie die lijstquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Gaat Monitor er mee stoppen?
Damn, dat is niet best.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bij Hema denk ik niet meteen aan euries doneren als hij het heeft over een leuke donatie![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:20 schreef maily het volgende:
[..]
Du bist schon ein Bisschen gewohn im sc. Wustte du das dts schliest per 1 december?
Bondage kreeg hier veel te veel gezeik en stopt dus met FOK!, en dus stopt Monitor met te bestaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Gaat Monitor er mee stoppen?
In een café?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
Waar moet ik nu scoren?
In de goal duh
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Bondage kreeg hier veel te veel gezeik en stopt dus met FOK!, en dus stopt Monitor met te bestaan.
Ik heb een abacus.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dan moet het iemand zijn met verstand van teltools.
Zo simpel is dat niet.
Had je die batterijen anders voor het slapen gebruikt?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:39 schreef DJMO het volgende:
Ik ga m'n enthousiasme bewaren en pas morgen met m'n nieuwe drone spelen. Nu eerst de batterijen opladen en slapen![]()
'Drone' jajaquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:39 schreef DJMO het volgende:
Ik ga m'n enthousiasme bewaren en pas morgen met m'n nieuwe drone spelen. Nu eerst de batterijen opladen en slapen![]()
Mafze en veel plezier met je drone.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:39 schreef DJMO het volgende:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mafze en veel plezier met je drone.
Als een vib net zo hard zoemt als een drone, weten de buren elke keer precies wanneer de hormonen op hol slaan!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
zowel een vib als een drone gaat bbzzzz
De what now?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:46 schreef ToT het volgende:
Trouwens wel grappig dat vrouwen zo makkelijk en openlijk over satisfyers en magic wands enzo kunnen praten.
Zeg aukje, heb je je Electronic Masturbation Mouth de laatste tijd nog gebruikt?
jij mag ook gewoon lekker over je speeltjes praten hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:46 schreef ToT het volgende:
Trouwens wel grappig dat vrouwen zo makkelijk en openlijk over satisfyers en magic wands enzo kunnen praten.
Zeg aukje, heb je je Electronic Masturbation Mouth de laatste tijd nog gebruikt?
Waarom kunnen mannen dat niet? Zat die een plug fleshlight of wat dan ook hebben.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:46 schreef ToT het volgende:
Je bent niet bepaald een macho stud als je zegt dat je gisteravond na een krat bier een trillend speeltje op je lul en in je reet hebt aangebracht!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Waarom kunnen mannen dat niet? Zat die een plug fleshlight of wat dan ook hebben.
mannen zijn preutser
Nee in je gezicht geniesd worden maakte je heel macho.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Je bent niet bepaald een macho stud als je zegt dat je gisteravond na een krat bier een trillend speeltje op je lul en in je reet hebt aangebracht!
Eerlijk?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Je bent niet bepaald een macho stud als je zegt dat je gisteravond na een krat bier een trillend speeltje op je lul en in je reet hebt aangebracht!
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee in je gezicht geniesd worden maakte je heel macho.![]()
Ja ehhhh....voor mannen is het toch echt wat anders!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eerlijk?
dat heeft toch niks met macho of zo te maken? maar met je eigen plezier?
denk toch wel een zekere maatschappelijke beeld dat een vrouw met speeltjes een modern iemand is die lekker haar seksualiteit ontdekt en bij een man een zielige eenzame fappertquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eerlijk?
dat heeft toch niks met macho of zo te maken? maar met je eigen plezier?
Nee hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ehhhh....voor mannen is het toch echt wat anders!
Dit dusquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
denk toch wel een zekere maatschappelijke beeld dat een vrouw met speeltjes een modern iemand is die lekker haar seksualiteit ontdekt en bij een man een zielige eenzame fappert
Dat geloof je dat vrouwen er zo met elkaar over praten?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:46 schreef ToT het volgende:
Ik zie regelmatig berichten voorbij komen over satisfyers.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat geloof je dat vrouwen er zo met elkaar over praten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |