quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee in je gezicht geniesd worden maakte je heel macho.![]()
Ja ehhhh....voor mannen is het toch echt wat anders!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eerlijk?
dat heeft toch niks met macho of zo te maken? maar met je eigen plezier?
denk toch wel een zekere maatschappelijke beeld dat een vrouw met speeltjes een modern iemand is die lekker haar seksualiteit ontdekt en bij een man een zielige eenzame fappertquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Eerlijk?
dat heeft toch niks met macho of zo te maken? maar met je eigen plezier?
Nee hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ehhhh....voor mannen is het toch echt wat anders!
Dit dusquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
denk toch wel een zekere maatschappelijke beeld dat een vrouw met speeltjes een modern iemand is die lekker haar seksualiteit ontdekt en bij een man een zielige eenzame fappert
Dat geloof je dat vrouwen er zo met elkaar over praten?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:46 schreef ToT het volgende:
Trouwens wel grappig dat vrouwen zo makkelijk en openlijk over satisfyers en magic wands enzo kunnen praten.
Zeg aukje, heb je je Electronic Masturbation Mouth de laatste tijd nog gebruikt?
Ik zie regelmatig berichten voorbij komen over satisfyers.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat geloof je dat vrouwen er zo met elkaar over praten?
*Zucht!*quote:
Of ik elke avond masturbeer? Nee.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus jij trekt elke avond wel dat gezichtje dat in je UI te zien is?
nu vond ik het koud en was het 19.5 in huis.?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:54 schreef DJMO het volgende:
@:rob en vraagt of ik ziek ben?
Het is 21 graden in huis en ik heb het bloedheet. Of de kachel wat lager mag en de ramen open...
Normaal ben ik pas tevreden bij 23 graden ofzo, maar nu vind ik een graad of 18 genoeg geloof ik
wel goed voor je prostaatquote:
Ja het moet toch wel minstens 19,53 zijn!quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:55 schreef kree het volgende:
[..]
nu vond ik het koud en was het 19.5 in huis.?
* aeque slingert chatgpt vast aanquote:
Daar gebruikt hij vast een anale prostaatstimulator voor!quote:
Ik heb zelf meer het idee dat er juist onder mannen ergens het idee bestaat wat jij hier nu zegt (en tot ook).quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
denk toch wel een zekere maatschappelijke beeld dat een vrouw met speeltjes een modern iemand is die lekker haar seksualiteit ontdekt en bij een man een zielige eenzame fappert
Berichten hier? Dat is wat anders dan dat je met een vriendin aan het lunchen bent en het over je speeltjes hebt.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig berichten voorbij komen over satisfyers.
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar gebruikt hij vast een anale prostaatstimulator voor!
Telt weer niet als fappen natuurlijk dus dan liegt hij niet!
En we weten nu waarmeequote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik geef er zo ook ff een slinger aan.
heyquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het moet toch wel minstens 19,53 zijn!Hee kerel!
ja al eens besproken ook ooit? ik zou het graag willen vragen.... maarja durf niet echt hequote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Berichten hier? Dat is wat anders dan dat je met een vriendin aan het lunchen bent en het over je speeltjes hebt.
De airco stond hier vanavond op 23 graden en ik heb nu het zelfde warmtepaneeltje als wat @hemarookworst onlangs gekocht heeft die hier mijn voetjes warm aan het maken is.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:58 schreef kree het volgende:
[..]
hey
na echt kookluim ben ik dan mss?
maarja liep de halve dag toch buiten enzo en hoewel zonnetje in middag werd het ok.
maar vond t toen ik ff stil zat en me winterjas uit had enzo toch kil binnen.
Tja die paar euro aan gas stook kosten maakt me ook niet uit, gewoon naar 20,5 gezet.
die heb ik voorlopig niet nodigquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
De airco stond hier vanavond op 23 graden en ik heb nu het zelfde warmtepaneeltje als wat @:hemarookworst onlangs gekocht heeft die hier mijn voetjes warm aan het maken is.
gelijk heb je, liever warm als koud heb ik hetquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
De airco stond hier vanavond op 23 graden en ik heb nu het zelfde warmtepaneeltje als wat @:hemarookworst onlangs gekocht heeft die hier mijn voetjes warm aan het maken is.
"Zeg Shii, gebruik je die Faustficker 2.0 Turbo ook? En bevalt die een beetje?"quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:59 schreef kree het volgende:
[..]
ja al eens besproken ook ooit? ik zou het graag willen vragen.... maarja durf niet echt he
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
"Zeg Shii, gebruik je die Faustficker 2.0 Turbo ook? En bevalt die een beetje?"
Hier in huis kan het wat fris worden; ongeïsoleerde betonnen vloer, geen spouwmuur, deuren tot aan de schuur open voor ventilatie voor het vochtprobleem enz.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die heb ik voorlopig niet nodig
Nou veel vrouwen zijn er heel open over hier, lees ik net..quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:59 schreef kree het volgende:
[..]
ja al eens besproken ook ooit? ik zou het graag willen vragen.... maarja durf niet echt he
ja dat maakt het andersquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in huis kan het wat fris worden; ongeïsoleerde betonnen vloer, geen spouwmuur, deuren tot aan de schuur open voor ventilatie voor het vochtprobleem enz.
nou doelde niet op shii natuurlijk, maar in het algemeen...? Lol tis nou niet echt wat ik het eerste vraag ofzo.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
"Zeg Shii, gebruik je die Faustficker 2.0 Turbo ook? En bevalt die een beetje?"
Dus van jou geen verhalen over hete kloppende paddenstoelen?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou veel vrouwen zijn er heel open over hier, lees ik net..![]()
Maar ik niet.
wellicht jah. mss verkijk ik me erover op wel.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:01 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou veel vrouwen zijn er heel open over hier, lees ik net..![]()
Maar ik niet.
Nee, dan verwacht ik eerder: "Heb jij ook wel eens bloedmooie zustertjes gehad die een pijnlijke katheter in je halfstijve lul hebben aangebracht?"quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:01 schreef kree het volgende:
[..]
nou doelde niet op shii natuurlijk, maar in het algemeen...? Lol tis nou niet echt wat ik het eerste vraag ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |