SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wtf.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik geloof - als ik het dan even zou moeten interpreteren met deze TT.... (maar dat weet ik niet zeker?!?!) - dat Mario een beetje dom is.
Ik interpreteer het als dat hij de LaPo had, en dus een nieuw topic moet openen.
Maar als je de LaPo hebt, is het juist gunstig om NIET het nieuwe topic te openen, omdat je punten vangt in de tussentijd.
Maar ja.
Ehm.
Geen idee waarom deze TT.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
hij is zijn kut vergetenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:48 schreef devzero het volgende:
De vraag is, wiens kut moet openen? Die van mutti?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik zou daar persoonlijk wel blij mee zijn. Ik vier mijn verjaardag toch niet. Hoewel ik bang ben dat een aantal vrienden wel iets aan het organiseren zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2024 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
Collega die vandaag jarig is en dus een klein weekje na mij, heeft wel kaartje en felicitaties, maar mij zijn ze compleet vergeten![]()
![]()
KokenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Beetje ondergesneeuwd...*graag het afgesproken bedrag overmaken op mijn rekening; dankquote:Breaking news: nieuwe carrière voor hemarookworst
De definitieve staking (ook wel: het vervroegd pensioen) van Monitor in het Dodetopicspel heeft verregaande gevolgen. Fanatieke users moeten weer op zoek naar een leven. Zo gaat mario390 Oostenrijkse muziek draaien op een piratenzender, heeft ieniminimuis gesolliciteerd bij Sesamstraat en stroomt Dotteke bij FOK! door naar algeheel Admin.
Ook hemarookworst gooit het roer om. De immer goedlachse, scherpe, geliefde, humoristische, geweldige* user gaat rookworsten verkopen bij de HEMA. "Ik kan mezelf heel goed verkopen", aldus hemarookworst. "Ik blijf hier tot beide uiteinden van mijn carrière." Of ze bij Aviko enthousiast zijn over de sollicitatie van Aardappelschotel, moet nog blijken.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik zou ze dan even laten weten dat het niet helemaal op je verlanglijstje staat...?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou daar persoonlijk wel blij mee zijn. Ik vier mijn verjaardag toch niet. Hoewel ik bang ben dat een aantal vrienden wel iets aan het organiseren zijnOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hij wil niet openen, maar voelt zich gedwongen uit een soort plichtsgevoel. Hij weet alleen niet wat voor TT hij moet kiezen, dus doet maar een kreet. Maar goed dat hij niet de LAPO had terwijl hij naar de wc rende:quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:50 schreef Sally het volgende:
Ik geloof - als ik het dan even zou moeten interpreteren met deze TT.... (maar dat weet ik niet zeker?!?!) - dat Mario een beetje dom is.
Ik interpreteer het als dat hij de LaPo had, en dus een nieuw topic moet openen.
Maar als je de LaPo hebt, is het juist gunstig om NIET het nieuwe topic te openen, omdat je punten vangt in de tussentijd.
Maar ja.
Ehm.
Geen idee waarom deze TT.
kut broek geplast
Of in de bar
kut moet betalen
Of achter het station
kut condoom kapot
En nu begin ik door te draven, dus ik stop maar![]()
![]()
lat mutti uit de spel hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:48 schreef devzero het volgende:
De vraag is, wiens kut moet openen? Die van mutti?![]()
![]()
Ik vind dat ook helemaal niet erg.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou daar persoonlijk wel blij mee zijn. Ik vier mijn verjaardag toch niet. Hoewel ik bang ben dat een aantal vrienden wel iets aan het organiseren zijn
Hebben je vrienden al vaker iets georganiseerd? Surprise party is nog het ergst, vind ik.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik vind het een beetje ongelukkig gekozen woordquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij wil niet openen, maar voelt zich gedwongen uit een soort plichtsgevoel. Hij weet alleen niet wat voor TT hij moet kiezen, dus doet maar een kreet. Maar goed dat hij niet de LAPO had terwijl hij naar de wc rende:
kut broek geplast
Of in de bar
kut moet betalen
Of achter het station
kut condoom kapot
En nu begin ik door te draven, dus ik stop maar
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
De juiste vraag zou zijn: heb je wel vriendenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind dat ook helemaal niet erg.
Hebben je vrienden al vaker iets georganiseerd? Surprise party is nog het ergst, vind ik.![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Kut? Ach, hij had ook "grutjes moet openen". Maar dat staat ook raar. Of "verhip moet openen"quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje ongelukkig gekozen woord![]()
![]()
Wie heeft het hier nu continu over zijn Mutti...........quote:
Sorry dat ik even cynisch ben.
Tot en met dat ze naar de dokter is vandaag toe!!!
ftfyquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Kut? Ach, hij had ook "grutjes gutjes moet openen". Maar dat staat ook raar. Of "verhip moet openen"Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
De juiste vraag zou zijn: heb je wel vrienden![]()
![]()
ja maar toch een beetje vreemd, want staat in de agenda van leidinggevende en er is ook een collega die alles bijhoudt en kaartje stuurt. En vorig jaar waren ze mij niet compleet vergetenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou daar persoonlijk wel blij mee zijn. Ik vier mijn verjaardag toch niet. Hoewel ik bang ben dat een aantal vrienden wel iets aan het organiseren zijnUw ADH vitamine Worst
Ja. Geen surprise party hoor. Vaak gaan we gewoon wat eten en wat drinken in een aantal barren. Redelijk spontaanquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind dat ook helemaal niet erg.
Hebben je vrienden al vaker iets georganiseerd? Surprise party is nog het ergst, vind ik.![]()
Ik heb al gegeten. Ga nu coken.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:56 schreef Kissingbird het volgende:
Niet teruggelezen eigenlijk![]()
Hallo en tot ziens
Koken nu![]()
Mooi. Dan ook kappen met kutten.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee helemal niet, en dat zeg ik je modF.K.A. SuperwormJim![]()
Okay, maar stel dat je er die dag echt geen zin in hebt. Accepteren ze dan een “nee” of gaan ze je toch proberen over te halen?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Geen surprise party hoor. Vaak gaan we gewoon wat eten en wat drinken in een aantal barren. Redelijk spontaanProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dan is het raar. Mijn leidinggevende houdt dat niet bij (ook al kan hij het zo opzoeken). Dat ik niet in het zelfde gebouw zit als hem en hem eigenlijk maar een paar keer per week online zie, zal (gelukkig?) helpenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja maar toch een beetje vreemd, want staat in de agenda van leidinggevende en er is ook een collega die alles bijhoudt en kaartje stuurt. En vorig jaar waren ze mij niet compleet vergeten![]()
vrij onschuldig wat ie nu doet toch, alleen een paar keer kut noemenquote:Uw ADH vitamine Worst
Dan accepteren ze nee. Dat wel. Dan gaan ze gewoon drinken zonder mijquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Okay, maar stel dat je er die dag echt geen zin in hebt. Accepteren ze dan een “nee” of gaan ze je toch proberen over te halen?![]()
![]()
Maar mario is weer de lulquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vrij onschuldig wat ie nu doet toch, alleen een paar keer kut noemen![]()
![]()
Totdat t te ver gaan. En daarom bepaal ik dat dit even de grens is. Preventief modden.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vrij onschuldig wat ie nu doet toch, alleen een paar keer kut noemen
F.K.A. SuperwormJim![]()
Dat zijn échte vrienden.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan accepteren ze nee. Dat wel. Dan gaan ze gewoon drinken zonder mij
Nee.quote:
Fans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hoiquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:02 schreef SwJ het volgende:
[..]
Totdat t te ver gaan. En daarom bepaal ik dat dit even de grens is. Preventief modden.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Soep opwarmen en eten!
Ik heb soep gehad, kaasje gehad, banaan gehad.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Het zou ook eens niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb soep gehad, kaasje gehad, banaan gehad.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
Forum Opties Forumhop: Hop naar: