ja maar toch een beetje vreemd, want staat in de agenda van leidinggevende en er is ook een collega die alles bijhoudt en kaartje stuurt. En vorig jaar waren ze mij niet compleet vergetenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou daar persoonlijk wel blij mee zijn. Ik vier mijn verjaardag toch niet. Hoewel ik bang ben dat een aantal vrienden wel iets aan het organiseren zijn
Ja. Geen surprise party hoor. Vaak gaan we gewoon wat eten en wat drinken in een aantal barren. Redelijk spontaanquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind dat ook helemaal niet erg.
Hebben je vrienden al vaker iets georganiseerd? Surprise party is nog het ergst, vind ik.
Ik heb al gegeten. Ga nu coken.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:56 schreef Kissingbird het volgende:
Niet teruggelezen eigenlijk![]()
Hallo en tot ziens
Koken nu
Mooi. Dan ook kappen met kutten.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee helemal niet, en dat zeg ik je mod
Okay, maar stel dat je er die dag echt geen zin in hebt. Accepteren ze dan een “nee” of gaan ze je toch proberen over te halen?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Geen surprise party hoor. Vaak gaan we gewoon wat eten en wat drinken in een aantal barren. Redelijk spontaan
Dan is het raar. Mijn leidinggevende houdt dat niet bij (ook al kan hij het zo opzoeken). Dat ik niet in het zelfde gebouw zit als hem en hem eigenlijk maar een paar keer per week online zie, zal (gelukkig?) helpenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja maar toch een beetje vreemd, want staat in de agenda van leidinggevende en er is ook een collega die alles bijhoudt en kaartje stuurt. En vorig jaar waren ze mij niet compleet vergeten
vrij onschuldig wat ie nu doet toch, alleen een paar keer kut noemenquote:
Dan accepteren ze nee. Dat wel. Dan gaan ze gewoon drinken zonder mijquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Okay, maar stel dat je er die dag echt geen zin in hebt. Accepteren ze dan een “nee” of gaan ze je toch proberen over te halen?
Maar mario is weer de lulquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vrij onschuldig wat ie nu doet toch, alleen een paar keer kut noemen
Totdat t te ver gaan. En daarom bepaal ik dat dit even de grens is. Preventief modden.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vrij onschuldig wat ie nu doet toch, alleen een paar keer kut noemen
Dat zijn échte vrienden.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan accepteren ze nee. Dat wel. Dan gaan ze gewoon drinken zonder mij
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Hoiquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:02 schreef SwJ het volgende:
[..]
Totdat t te ver gaan. En daarom bepaal ik dat dit even de grens is. Preventief modden.
Het zou ook eens niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb soep gehad, kaasje gehad, banaan gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |