Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Hoiquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:02 schreef SwJ het volgende:
[..]
Totdat t te ver gaan. En daarom bepaal ik dat dit even de grens is. Preventief modden.
Het zou ook eens niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb soep gehad, kaasje gehad, banaan gehad.
Ik zou het gewoon zeggen. Kaartje met de post? De post bezorgt echt heel veel met vertraging de laatste tijd. Maar het is gewoon raar inderdaad.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja maar toch een beetje vreemd, want staat in de agenda van leidinggevende en er is ook een collega die alles bijhoudt en kaartje stuurt. En vorig jaar waren ze mij niet compleet vergeten
https://forum.fok.nl/forum/128quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:29 schreef mario390 het volgende:
zall ik het over muschiduft hebben?
Jouw musjidushi ookquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat forum boeit me niet zo,is rotzooi
collega heeft al kaart binnen die ik paar dagen geleden nog wat had geschreven, maar ik laat het gewoon aan me voorbij gaan, verjaardag boeit me niet al heb ik wel wat met familie gedaan voor de verandering dit jaar.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon zeggen. Kaartje met de post? De post bezorgt echt heel veel met vertraging de laatste tijd. Maar het is gewoon raar inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:56 schreef Homijn het volgende:
Hoe heet het huisdier van hemarookworst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom weleens mensen tegen waarvan ik denk, ik wil mijn hemarookworst wel in je tompouce stekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit
Heb je wel echte ervaring met muschi?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:29 schreef mario390 het volgende:
zall ik het over muschiduft hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |