SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale mini birthday mix voor hema: https://voca.ro/11eMWeq22cZB![]()
![]()
Ken je ook de technopriester?quote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ze komen waarschijnlijk op Graspop (België) en ik heb een optie op een ticket in Gelredomequote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@ToT welquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ken je ook de technopriester?![]()
![]()
Heb je nog iets leuks gedaan voor je verjaardag?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ken je ook de technopriester?![]()
Ja mensen we hebben nu de speedliedjes, de ghb liedjes zijn onderwegTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Bolken toch.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:02 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je nog iets leuks gedaan voor je verjaardag?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
uit eten geweestquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:02 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je nog iets leuks gedaan voor je verjaardag?Uw ADH vitamine Worst
Je zal maar een vent en kinderen hebben. Kun je dus niet vrijdagavond raven op wijn en prodigyTrotste mama van Ambar
Alles kanquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Je zal maar een vent en kinderen hebben. Kun je dus niet vrijdagavond raven op wijn en prodigy![]()
ik zit ff te twijfelen, want had dus gesprek van naja kun je het vriendinnetje noemen denk wel.
Maar heb daar niks mee ofzo wel vroeger, maar had gemiste oproep van dr en had soort van gezegd je kunt altijd wel ff bellen.
Nu zit ik te twijfelen he, want hoewel het altijd wel gezellig telefoontje is, tis zo langdradig enzo allemaal en over ellende. maarja mss moet ik dat juist doen gewoon ff verhaal kwijt kunnen? dat ik dr ff bel?Do what you love, love what you do!![]()
Oooh ik overwoog Graspop nog, maar het stond niet in de keuzelijst en had het ook niet toegevoegd. (Met vrienden een lijstje met festivals waar we er dan een uit kiezen)quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze komen waarschijnlijk op Graspop (België) en ik heb een optie op een ticket in GelredomeCause there is always a wrong to your right 🎶
Leuk spel: https://www.torn.com/3899578![]()
Jouw pa had ook een vent?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zag het mijn ouders niet doen![]()
![]()
Niet Havermelkelite zijn en geen nanny voor je kids hebben terwijl jij met je vent je kop eraf aan het snuiven bent op een underground ravequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Je zal maar een vent en kinderen hebben. Kun je dus niet vrijdagavond raven op wijn en prodigy
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als het in de spoiler staat was het toch niet gemeend?
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Oh is dat de truukquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet Havermelkelite zijn en geen nanny voor je kids hebben terwijl jij met je vent je kop eraf aan het snuiven bent op een underground raveTrotste mama van Ambar
Ja,op de fiets weg geweest en een wandeling gemaaktquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lovely love![]()
Heb je een fijne dag gehad?
Jij dan?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
moet jij zelf weten kreequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:06 schreef kree het volgende:
ik zit ff te twijfelen, want had dus gesprek van naja kun je het vriendinnetje noemen denk wel.
Maar heb daar niks mee ofzo wel vroeger, maar had gemiste oproep van dr en had soort van gezegd je kunt altijd wel ff bellen.
Nu zit ik te twijfelen he, want hoewel het altijd wel gezellig telefoontje is, tis zo langdradig enzo allemaal en over ellende. maarja mss moet ik dat juist doen gewoon ff verhaal kwijt kunnen? dat ik dr ff bel?![]()
quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Als het in de spoiler staat was het toch niet gemeend?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had meerdere afspraken vandaag maar ook nog een lange wandeling gemaakt. Genieten hoe de natuur weer veranderd nu.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja,op de fiets weg geweest en een wandeling gemaakt
Jij dan?
Nu een loge hierBenieuwd hoe laat ze gaan slapen.
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 20:59 schreef kree het volgende:
[..]
levens liedjes (zeker zelf gemaakte) fan van![]()
![]()
Ahwquote:nu voel ik me weer geliefd
tja ik denk dan toch wel ff doen, bel dr wel ff. geen idee of ze tijd heeft. maarja we hebben geschiedenis enzo en weet dat ze het lastig heeft. dus naja wat kan het kwaad he denk ik dan.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Nevermore!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Je zal maar een vent en kinderen hebben. Kun je dus niet vrijdagavond raven op wijn en prodigy
![]()
In the dark darkquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dus bolken we samen niet alleenTrotste mama van Ambar
Succes, en tot over een uurquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
tja ik denk dan toch wel ff doen, bel dr wel ff. geen idee of ze tijd heeft. maarja we hebben geschiedenis enzo en weet dat ze het lastig heeft. dus naja wat kan het kwaad he denk ik dan.![]()
![]()
Dat vind ik dus helemaal niet jottem in de herfst eigenlijk, omdat het de voorbode van de winter isquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Had meerdere afspraken vandaag maar ook nog een lange wandeling gemaakt. Genieten hoe de natuur weer veranderd nu.
![]()
Als de knoppen weer in de bomen komen en de eerste krokussen hun kop weer laten zien, daar kan ik echt van genieten.
Ja bomen veranderen nu snel van kleur..quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Had meerdere afspraken vandaag maar ook nog een lange wandeling gemaakt. Genieten hoe de natuur weer veranderd nu.
Ah dat wordt vast pas in de nacht
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Genoeg sokken klaargelegd?!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
![]()
en de vogeltjes horen fluitenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat vind ik dus helemaal niet jottem in de herfst eigenlijk, omdat het de voorbode van de winter is![]()
Als de knoppen weer in de bomen komen en de eerste krokussen hun kop weer laten zien, daar kan ik echt van genieten.en dat het licht is om 6 uur
Uw ADH vitamine Worst
Indien er kans is haar genadeloos hard te gaan penetreren na een zeiktelefoontje: altijd doen!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:06 schreef kree het volgende:
Nu zit ik te twijfelen he, want hoewel het altijd wel gezellig telefoontje is, tis zo langdradig enzo allemaal en over ellende. maarja mss moet ik dat juist doen gewoon ff verhaal kwijt kunnen? dat ik dr ff bel?![]()
![]()
![]()
Ga je dat verder kijken met wat lekkers erbij..quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja das wel n idee. Ik keek Killing eve..
Die had je toch al gezien ....quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja das wel n idee. Ik keek Killing eve..![]()
Maar na die langradige ellende, laat je haar ook wel ff aan het woord?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:06 schreef kree het volgende:
het kan langdradig zijn jah soms, maar ben ook goed in luisteren enzo, mss is dat nog wel beste soms.quote:Do what you love, love what you do!![]()
En dat het om 6 uur 's avond nog stééds licht is!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en de vogeltjes horen fluitenen dat het licht is om 6 uur
Veel plezier en wellicht zien we je hier morgen wel weerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
tja ik denk dan toch wel ff doen, bel dr wel ff. geen idee of ze tijd heeft. maarja we hebben geschiedenis enzo en weet dat ze het lastig heeft. dus naja wat kan het kwaad he denk ik dan.
Ik vind van de herfst ook alleen maar deze vrij korte periode mooiquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat vind ik dus helemaal niet jottem in de herfst eigenlijk, omdat het de voorbode van de winter is![]()
Als de knoppen weer in de bomen komen en de eerste krokussen hun kop weer laten zien, daar kan ik echt van genieten.Dat alle verkleurd.. dat rood/oranje groen vind ik mooi om te zien in de bomen/struiken.
Ben altijd heel blij als het weer lente isMooiste seizoen.
hmmmm lol. mss had ze het gewild ooit. maarja tis nu andere situatie.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Indien er kans is haar genadeloos hard te gaan penetreren na een zeiktelefoontje: altijd doen!
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar na die langradige ellende, laat je haar ook wel ff aan het woord?
♡♡♡♡![]()
Ik heb geen Rapalje-bolk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dus bolken we samen niet alleen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja bomen veranderen nu snel van kleur..
Ah dat wordt vast pas in de nachtja vorige keer was het ook nachtwerk
Ze hebben het leuk dus ze doen maar.
ToT!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Indien er kans is haar genadeloos hard te gaan penetreren na een zeiktelefoontje: altijd doen!![]()
nou in deze is zij aan het woord dus meestal.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar na die langradige ellende, laat je haar ook wel ff aan het woord?Do what you love, love what you do!![]()
En die eerste vleug van de lente in de lucht die je ruikt ergens op een zonnige dag eind februari terwijl je nog met je muts op en winterjas staat."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Met spannende verhalen denk ik!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Veel plezier en wellicht zien we je hier morgen wel weer![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zo jij houdt je schriftje goed bij![]()
![]()
Arme Adam....quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja das wel n idee. Ik keek Killing eve..![]()
![]()
Goed ideequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ga je dat verder kijken met wat lekkers erbij..♡♡♡♡![]()
Ik heb toch al sorry gezegd voor die scheet die ik toen lietquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En die eerste vleug van de lente in de lucht die je ruikt ergens op een zonnige dag eind februari terwijl je nog met je muts op en winterjas staat.![]()
![]()
Wat ik hoor, vaak rond een uur of 5, moet altijd een beetje lachen om de puberverhalen van mn zusquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Tip: bel anoniemquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:15 schreef kree het volgende:
ga dr nu bellen, boeie ook, zie wel of ze opneemt![]()
Nadat we niet onze kleren uit hoeven te doen om een leuke tijd te hebben:
Trotste mama van Ambar
Goed ideequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:15 schreef kree het volgende:
ga dr nu bellen, boeie ook, zie wel of ze opneemt♡♡♡♡![]()
Ow dus de rollen zijn een keer omgedraaid?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:14 schreef kree het volgende:
[..]
nou in deze is zij aan het woord dus meestal.![]()
![]()
Arme meid....quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:15 schreef kree het volgende:
ga dr nu bellen, boeie ook, zie wel of ze opneemt![]()
![]()
Nu zin om met muts op en winterjas aan door de kou te lopen
Dat ruikt heul niet naar scheet!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb toch al sorry gezegd voor die scheet die ik toen liet
voicemail. naja hoor het morgen wel, ze belt me wel terug wss
Zo goed is contact wel met elkaar.
En het is toch weekendquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja vorige keer was het ook nachtwerk
Ze hebben het leuk dus ze doen maar.
![]()
Ik heb vooral zin om in mei naar maat van me in Spanje te gaan nu eigenlijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Nu zin om met muts op en winterjas aan door de kou te lopen
Misschien is @AardappelSchotel stiekem een vrouw, daarvan ruiken de scheten natuurlijk naar bloemetjesquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat ruikt heul niet naar scheet!
ja die zal ook genoeg meemakenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat ik hoor, vaak rond een uur of 5, moet altijd een beetje lachen om de puberverhalen van mn zus![]()
Ze slapen gelukkig wel uit.
Ik vind het gezellig en moet vaak lachen om wat ze allemaal vertellen en doen![]()
leuke leeftijd ditSmile, it's free therapy.![]()
je ziet dat heel verkeerd hoor? ik ging daar nl niet achteraan en wilde niet eens. maar ze wilde zelf af ertoe eens praten ook over haar ellende en dingen waar ze mee zat.quote:
ik kwam min of meer uit zelfde he? dus het is geen dating of versieren maar meer oude vrienden die ff contact zoeken en met als achtergrond elkaar leuk vonden toeeeeeen maar niks van gekomen werd.\Do what you love, love what you do!![]()
Mijn geheim is bekend!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien is @:AardappelSchotel stiekem een vrouw, daarvan ruiken de scheten natuurlijk naar bloemetjes![]()
Hahaha ik weet nog dat ik met mn neefje en 2 van zn vriendjes in een squad zat met Fortnite, toen waren ze even vergeten dat ik ook mee kon luisterenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja die zal ook genoeg meemaken![]()
Ze slapen gelukkig wel uit.
Ik vind het gezellig en moet vaak lachen om wat ze allemaal vertellen en doen![]()
leuke leeftijd dit
Die belt vannacht terug, wedden?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:17 schreef kree het volgende:
voicemail. naja hoor het morgen wel, ze belt me wel terug wss
Zo goed is contact wel met elkaar.
Als je net een half uurtje onder zeil bent![]()
![]()
![]()
![]()
Ah ja je moet mijn leuke avond weer even verpesten omdat je het over politiek wil hebben?quote:Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha ik weet nog dat ik met mn neefje en 2 van zn vriendjes in een squad zat met Fortnite, toen waren ze even vergeten dat ik ook mee kon luisteren![]()
ja en dan heeft ze dus pechquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:20 schreef maily het volgende:
[..]
Die belt vannacht terug, wedden?
Als je net een half uurtje onder zeil bent![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah ja je moet mijn leuke avond weer even verpesten omdat je het over politiek wil hebben?![]()
I knew it!
![]()
![]()
En dan op willekeurige momenten: "Hmhm, jaja, 't is wat, meid! Nee echt! Jeetje toch! Ja wat ik zou doen.....nee, ECHT? MEEN je! Ja okee....groot gelijk!"quote:![]()
hebben jullie dat nooit dan met relaties oude ofzo die er weer komen?
Neem aan als je relatie hebt negeer je ze. maar wat als je vrijgezel ben?
Dan is er niks mis mee om er op te reageren en is het nog anders van hoe of wat je ze kon?>
Maar nooit meer contact dan?Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon bolken als een moederneuker.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:22 schreef kree het volgende:
Dan is er niks mis mee om er op te reageren en is het nog anders van hoe of wat je ze kon?>
Maar nooit meer contact dan?![]()
En inderdaad, laatst kwam ik er rond 14 uur, kwam mn nichtje net uit bed. Ik hou dr wel van, ik slaap nog steeds graag zo lang uit, maar mn zus begint in het weekend meestal om 9 uur s ochtends aan het huishouden, dus die vindt het allemaal wat moeilijkerquote:
M'n leidinggevende heeft in zijn agenda staan "Hemarookworst jarig" maar heeft geen felicitatie in groepsapp gegooid zoals gewoonlijk?
Zal weer een verlate kaartje met felicitatie krijgen net als vorig jaarUw ADH vitamine Worst
Max kan er over meepraten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
Sex met je ex is niet aan te raden![]()
Geen contact meer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:22 schreef kree het volgende:
Maar nooit meer contact dan?
En dat is prima.![]()
Ze likt aan haar glas terwijl ze naar hem lachtTrotste mama van Ambar
Niets mis met seks met je exquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:22 schreef kree het volgende:
Maar nooit meer contact dan?
Maar nee eigenlijk spreek ik niet echt vriendschappelijk af met exen. Alleen in groepsverband zie ik ze wel eens en dan is het contact prima, maar meer dan dat hoeft niet.Cause there is always a wrong to your right 🎶
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En inderdaad, laatst kwam ik er rond 14 uur, kwam mn nichtje net uit bed. Ik hou dr wel van, ik slaap nog steeds graag zo lang uit, maar mn zus begint in het weekend meestal om 9 uur s ochtends aan het huishouden, dus die vindt het allemaal wat moeilijkerwow dat lijkt me niet fijn. (vooral voor je nichtje niet)
Gelukkig slapen we hier allebei graag uit
Beetje jammer welquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:24 schreef hemarookworst het volgende:
M'n leidinggevende heeft in zijn agenda staan "Hemarookworst jarig" maar heeft geen felicitatie in groepsapp gegooid zoals gewoonlijk?
Zal weer een verlate kaartje met felicitatie krijgen net als vorig jaar![]()
En de tandarts kon weer nieuwe banden voor z'n Jaguar kopen!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:25 schreef maily het volgende:
[..]
"Suiker" zegt ze, en ze lacht haar tanden bloot.
#Evelientje![]()
![]()
Ahw, mijn collega's zijn me ook al 2 keer vergeten, maar dit jaar stroomde de groepsapp over met felicitaties. Dus er is nog hoop!quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:24 schreef hemarookworst het volgende:
Zal weer een verlate kaartje met felicitatie krijgen net als vorig jaar
En wij zij je niet vergeten!
Jullie hebben een groepsapp met de collega's?
Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
En de tandarts kon weer nieuwe banden voor z'n Jaguar kopen!![]()
Jazeker! Is best makkelijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie hebben een groepsapp met de collega's?Cause there is always a wrong to your right 🎶
meerdere, het algemene team en nog wat andere groepjes rondom projectenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie hebben een groepsapp met de collega's?Uw ADH vitamine Worst
ik nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie hebben een groepsapp met de collega's?![]()
ja misschien volgende week als ik op kantoor benquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw, mijn collega's zijn me ook al 2 keer vergeten, maar dit jaar stroomde de groepsapp over met felicitaties. Dus er is nog hoop!
En wij zij je niet vergeten!Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
Sex met je ex is niet aan te radenwaarom niet?
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-10-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. aeque / 3136 / +84 / +45 / 3842 / 4509
2. JustinK / 1120 / +107 / +149 / 4035 / 4534
3. KillemWieft / 677 / +25 / +15 / 347 / 595
4. Lovely / 672 / +51 / +10 / 2761 / 3233
5. AardappelSchotel / 664 / +22 / +54 / 2601 / 3083
6. devzero / 651 / +36 / +1 / 605 / 804
7. Sally / 470 / +61 / +5 / 363 / 502
8. ieniminimuis / 445 / +51 / +10 / 1278 / 1484
9. loveyoulongtime / 380 / +16 / +0 / 1348 / 1564
10. hemarookworst / 370 / +8 / +11 / 839 / 1035
11. MizzezAmy / 367 / +19 / +27 / 1784 / 2052
12. mascara-klodder / 350 / +44 / +147 / 511 / 636
13. Pinnenmutske / 331 / +58 / +18 / 856 / 1060
14. mario390 / 303 / +67 / +39 / 239 / 336
15. Kissingbird / 277 / +13 / +11 / 1487 / 1693
16. ToT / 271 / +5 / +9 / 1644 / 1781
17. sp3c / 214 / +14 / +34 / 244 / 314
18. marc0871 / 209 / +29 / +0 / 231 / 356
19. gebrokenglas / 198 / +0 / +11 / 841 / 967
20. greysbones / 143 / +1 / +4 / 1084 / 1156SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
mijn manager feliciteerde me eerder als me familiequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:24 schreef hemarookworst het volgende:
Zal weer een verlate kaartje met felicitatie krijgen net als vorig jaar
danquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:30 schreef kree het volgende:
[..]
mijn manager feliciteerde me eerder als me familie![]()
mijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:30 schreef kree het volgende:
[..]
Hij kent je waarschijnlijk minder goed dan je familie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:30 schreef kree het volgende:
[..]
![]()
quote:moest lachen
Om 22 uur nog licht is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dat het om 6 uur 's avond nog stééds licht is!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
nou nee hoor zo is het niet, het ging uit met haar beetje voor we op het punt waren van nooit meer praten we met elkaar?quote:
we kletsen nog steeds wel eens
Maar wat als je ex Fred heet?quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶
En ketsen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:31 schreef kree het volgende:
[..]
nou nee hoor zo is het niet, het ging uit met haar beetje voor we op het punt waren van nooit meer praten we met elkaar?
we kletsen nog steeds wel eens![]()
ik heb nooit seks met haar gehad enzoquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niets mis met seks met je ex
Maar nee eigenlijk spreek ik niet echt vriendschappelijk af met exen. Alleen in groepsverband zie ik ze wel eens en dan is het contact prima, maar meer dan dat hoeft niet.
wel leuke uitjes gedaan, maar het werkte ff niet ofzo of niet klik denk. toenDo what you love, love what you do!![]()
Do you wanna
Do you wanna
Do you wanne make love to me?Trotste mama van Ambar
Ik zette vroeger nog wel eens de wekker op zondag om 17:00u. Dat ik niet nog lag te slapen als moeders het eten klaar had.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En inderdaad, laatst kwam ik er rond 14 uur, kwam mn nichtje net uit bed. Ik hou dr wel van, ik slaap nog steeds graag zo lang uit, maar mn zus begint in het weekend meestal om 9 uur s ochtends aan het huishouden, dus die vindt het allemaal wat moeilijker
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://thewoksoflife.com/dan-dan-noodles/![]()
![]()
bedrijfs app is er wel voor praktische zaken in feite, maargoed wordt nog aleens misbruikt voor onderlinge persoonlijke dingen terloops.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie hebben een groepsapp met de collega's?Do what you love, love what you do!![]()
Over mijn kater?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:34 schreef maily het volgende:
[..]
ik kijk nu al uit naar je posts morgenochtendTrotste mama van Ambar
Geen mannen overnacht in mijn huis, dus ook geen katerquote:Trotste mama van Ambar
Op je privéfoon? Dat zou ik echt niet niet trekken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
meerdere, het algemene team en nog wat andere groepjes rondom projecten
maar wel flessie hemawijn?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen mannen overnacht in mijn huis, dus ook geen katerUw ADH vitamine Worst
nee ik hou het gescheidenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op je privéfoon? Dat zou ik echt niet niet trekken.Uw ADH vitamine Worst
wie zei dat nou?
deze net ff ,mee begonnen eerste afleveringen op Netflix
als ik over de balustrade mag hopen samen met @Grrrrrrrrquote:Uw ADH vitamine Worst
En zo hebben ze er nog veel meerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Ok, deze kende ik nog niet, grappige clip![]()
![]()
Synchroon hopen moet een Olympische discipline worden zeg ik altijd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als ik over de balustrade mag hopen samen met @:Grrrrrrrr"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Moet ik altijd hieraan bij denken:quote:
![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Synchroon hopen moet een Olympische discipline worden zeg ik altijd.Heb net nog zitten hopen....
![]()
Verschrikkelijk nummer is datquote:![]()
![]()
Lekker toch, zo'n avondhoop.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ook te herkennen inquote:
Trotste mama van Ambar
Jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Die reclame met die cabrio en de toupet!maar blijft een kut nummer
![]()
![]()
Als ik die foto zie denk ik aanquote:
![]()
Discovery Channel.....in de jaren '90 ging het nog om leuke wetenschappelijke dingen.quote:![]()
![]()
Oh die had ik er nog niet in herkendquote:
en mtv ging over muziekOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
wat?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had ff geen duit om in 't zakje te doen na een avontuurtje met Malle Babbe.Uw ADH vitamine Worst
en celebrity deathmatchOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ze had het nummer geschreven en gemaakt en voor de release kwamen ze erachter dat het iets te veel op elkaar leek. Dus heeft ze de songwriters van dat nummer toegevoegd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh die had ik er nog niet in herkendTrotste mama van Ambar
weer zo'n referentie van jou met een liedje voor mijn tijdquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Mokerhard in het collectezakje bouten!
Uw ADH vitamine Worst
I got a list of names and yours is in red underlined
Trotste mama van Ambar
Uitgebracht 1973...... Is ToT al zo oud?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
weer zo'n referentie van jou met een liedje voor mijn tijd
Lach met een schone bips![]()
Bevalt die warmtepaneel trouwens een beetje?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
weer zo'n referentie van jou met een liedje voor mijn tijd![]()
zegt me heel vaag wel watquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Neuh, maar het liedje is daarna wel vaker gedraaid.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Uitgebracht 1973...... Is ToT al zo oud?![]()
![]()
I'll be the actress starring in your bad dreamsTrotste mama van Ambar
moet nog uttestenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Bevalt die warmtepaneel trouwens een beetje?
Uw ADH vitamine Worst
weet niet voor jullie, maar wat in mijn jeugd op tv kon en mag is nu wel ff anders.
LOLDo what you love, love what you do!![]()
in een doos?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:46 schreef hemarookworst het volgende:
zit nog in doos, vd weekend proberenDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:46 schreef ieniminimuis het volgende:
I'll be the actress starring in your bad dreams![]()
Ik heb hem bij mijn voeten, maar staat nu niet aan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:46 schreef hemarookworst het volgende:
zit nog in doos, vd weekend proberen
Wel regelmatig gebruikt en het is errug fijn!
Ik heb ook een mega grote muismat die warmte afgeeft, op zich ook wel okee, maar toch duidelijk wel minder.![]()
Morgen naar een goede coverband van The Sound ook deprimerendquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Was echt zwaar deprimerend, maar ook weer gaaf!
ah okquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij is op dit moment aan het neuken.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:46 schreef kree het volgende:
weet niet voor jullie, maar wat in mijn jeugd op tv kon en mag is nu wel ff anders.
LOL![]()
Ook wel lekker kroegnummer om 2u in de nacht welquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, maar het liedje is daarna wel vaker gedraaid.
Lach met een schone bips![]()
het kan nog wel maar iedereen is er te preuts voor gewordenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
LOL zo slecht ook, niet dat ik er warm of koud van wordt aan figuur zo ofzo of sexy. Zo niet mijn typequote:
Gisteren nog bij je zusje in de doos geze..... Lama.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:46 schreef hemarookworst het volgende:
zit nog in doos, vd weekend proberen
De bolk is positief ontvangenquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
Hallo, ik plaats even een bolk![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gisteren nog bij je zusje in de doos geze..... Lama.
Daar was ik vorig weekend nogTrotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ook wel lekker kroegnummer om 2u in de nacht wel![]()
Hee man!
Ja wel herinneringen er aan!![]()
![]()
Eh ....quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar was ik vorig weekend nog![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ook wel lekker kroegnummer om 2u in de nacht wel![]()
![]()
![]()
waren mooiere tijden jongonsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Neen, een klein groepje met grote mond is er te preuts voor geworden. En die krijgen vaak hun zin.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:49 schreef sp3c het volgende:
het kan nog wel maar iedereen is er te preuts voor gewordenLach met een schone bips![]()
Van die types die met een lange bermuda en onderbroek naar het zwembad gaan....quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neen, een klein groepje met grote mond is er te preuts voor geworden. En die krijgen vaak hun zin.![]()
het is een behoorlijke groepquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neen, een klein groepje met grote mond is er te preuts voor geworden. En die krijgen vaak hun zin.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Klinkt wel goed, wat voor iets is dat dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hem bij mijn voeten, maar staat nu niet aan.
Wel regelmatig gebruikt en het is errug fijn!
Ik heb ook een mega grote muismat die warmte afgeeft, op zich ook wel okee, maar toch duidelijk wel minder."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ik ben heel fan van he, van oude dingetjes uit mijn jeugd en hoe dat nu anders is. want zie dan wel eens foto's en jullie weten ik ben van "83. maar hoe onwijs anders dat al is ook ter plaatse gewoon enzo. tja verlang er beetje met heimwee naar terug.
maar omarm ook nieuwe techniek en leren enzo, tis beetje afweging tussen ouderwetse simpel zijn of nu. tjaDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klinkt wel goed, wat voor iets is dat dan?![]()
![]()
Rob de Nijs 1x live gezien, was geen fan. Nog steeds niet maar was in de 90's en early 00's wel held op podium.quote:Lach met een schone bips![]()
wazdezequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ben zojuist begonnen aan het 3e glas. Ik ga even wat voorbereidingen treffenTrotste mama van Ambar
Spuugemmertje naast het bed en zo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben zojuist begonnen aan het 3e glas. Ik ga even wat voorbereidingen treffen"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik vond hem echt wel tof, maar nooit echt als een gillende keukenmeid naar zitten luisteren of zo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Rob de Nijs 1x live gezien, was geen fan. Nog steeds niet maar was in de 90's en early 00's wel held op podium.![]()
en die zijn?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben zojuist begonnen aan het 3e glas. Ik ga even wat voorbereidingen treffen
Een lege emmer?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben zojuist begonnen aan het 3e glas. Ik ga even wat voorbereidingen treffen![]()
Tuulk, maar nog steeds in de marge gezien het aantal vrouwen ook dat graag op strand lekker met de borsten bloot wil zonnen maar niet meer durven door een bepaald groepje.quote:Lach met een schone bips![]()
Gordijnen slaapkamer dichtquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Spuugemmertje naast het bed en zo.
Trotste mama van Ambar
bij Katwijk speciaal stuk gereserveerd ervoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tuulk, maar nog steeds in de marge gezien het aantal vrouwen ook dat graag op strand lekker met de borsten bloot wil zonnen maar niet meer durven door een bepaald groepje.
Ja zij met telefoonquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tuulk, maar nog steeds in de marge gezien het aantal vrouwen ook dat graag op strand lekker met de borsten bloot wil zonnen maar niet meer durven door een bepaald groepje.Trotste mama van Ambar
dat valt nog wel meequote:Op vrijdag 18 oktober 2024 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tuulk, maar nog steeds in de marge gezien het aantal vrouwen ook dat graag op strand lekker met de borsten bloot wil zonnen maar niet meer durven door een bepaald groepje.
strand is een uitzondering denk ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
kermis is wel echt verpestOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: